Sen takia ett haluut viestittää että kaipaat jotain noilta vanhoilta ajoilta 🤔😁❤️
Onko sun kuva vanha
20
376
Vastaukset
- Anonyymi
Missä täällä on minun kuvani?
- Anonyymi
En tarkoittanut et täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarkoittanut et täällä
No missäpäin sitten
- Anonyymi
Eb harjoita piiloviestejä kuvien aikakauden perusteella.
- Anonyymi
Ai jaa, sellainen käsitys että nykykuvat ovat parempia.
- Anonyymi
En vertaile, aina yhtä kaunis ❤️ tosin en pahemmin niitä uudempia kuvia ole nähnytkään..
- Anonyymi
Tarkoitat varmaan sitä yhtä ainoata kuvaa joka minusta löytyy!?
Se missä se kuva on niin siellä oli yksi mies josta minä olin joskus kiinnostunut, mutta oli erään miehen mielestä hyvä juttu, että MINÄ JÄIN KIINNI KUNNIANLOUKKAUKSISTA.
Kuva jäi päivittämättä sekä vaihtamatta, koska en saanut enään olla kiinnostunut kenestäkään muusta, kun hänestä jonka mielestä se oli hyvä juttu, että jäin kunnianloukkauksesta kiinni ja suostuin vapaehtoisesti sakko vangiksi!
Ei me vielä niin pitkällä olla, että minä katsoisin häntä 24/7. Ollaan vastaa vaiheessa ” KUNNIOITAT MINUA”!
Joudun katsoon häntä AINAKIN SEURAAVAT 30vuotta, mutta voi olla että JOUDUN KATSOMAAN VIELÄ PIDEMPÄÄNKIN. Tämä vaatii asennoitumista koska EN OLE OLLUT NIIN PITKISSÄ SUHTEISSA IKINÄ!
En ole koskaan ollut näin pitkään myöskään ilman vakituista kumppania. 16vuotta tuli tänä syksynä täyteen, kun laitettiin avioero vireille.
Minähän olen jo ihan niin, kuin joku teini jonka pitäis alkaa suhteeseen jonkun miehen kanssa. - Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Kyllä🤭
- Anonyymi
Tee jotain tuolle hihitylselle vai onko se synnynnäinen tekovika?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee jotain tuolle hihitylselle vai onko se synnynnäinen tekovika?
🫵😲🌲⛷️
- Anonyymi
No se oli vahinko. Joskus minulla on vain outo huumori, ei se ole minun luonteista lainkaan. Joskun olen vaan oudosti luova.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🫵😲🌲⛷️
😂😂 En tuo ollut minä, höh 😧
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂 En tuo ollut minä, höh 😧
🤭🤚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤭🤚
❤️🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se oli vahinko. Joskus minulla on vain outo huumori, ei se ole minun luonteista lainkaan. Joskun olen vaan oudosti luova.
Tuo on vinkki. Muistan erään irl tilanteen mihin tuo liittyy 🤭😘🫣 kyllä mä muutenki töpeksin usein mutta tuolloin oli kyllä ihadtumisella osuutta asiaan 😂❤️
- Anonyymi
Arvasit oikein, ennen oli vain paremmin.
- Anonyymi
Kyllä. Silloin oli viatonta aikaa, juuri ennen nettiseikkailujen alkamista. Ai että olin silloin komea, kuin neitsyt varsa kesälaitumella rakastuneena.
- Anonyymi
Se minkään kovinkaan vanha ole!!!!!!
- Anonyymi
No ihan sama ikäiseltä kyllä näytät kuin tänäkin päivänä vaikka vuosia on kulunut 🥰
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741