Tuulella.
Miksi olet pahalla
41
548
Vastaukset
- Anonyymi
Se enteilee suuren muutoksen tarvetta.
- Anonyymi
Kyllästynyt
- Anonyymi
Ketä tarkoitat?
- Anonyymi
Miksi täällä on lähes kaikki tänään ja aina pahalla tuulella ja vihainen...
- Anonyymi
Se enteilee myrskyä ja sen jälkeen tyyntä, jolloin monen energiat siirtyy muualle ja tänne tulee rauhallista ja seesteistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se enteilee myrskyä ja sen jälkeen tyyntä, jolloin monen energiat siirtyy muualle ja tänne tulee rauhallista ja seesteistä.
Kyllä tänne löytyy uusia vihaisia aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tänne löytyy uusia vihaisia aina.
Ei se ole ollut aina vihaista, välillä hyvinkin erilaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole ollut aina vihaista, välillä hyvinkin erilaista.
Joka päivä täällä on joku sota käynnissä eikä se muutu, sitä on ollut niin kauan kuin tämä palsta on toiminut. Tällä on erittäin huono maine. Valitettavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka päivä täällä on joku sota käynnissä eikä se muutu, sitä on ollut niin kauan kuin tämä palsta on toiminut. Tällä on erittäin huono maine. Valitettavasti.
Varmaan johtuu siitä kun sinä olet täällä koko ajan jotain tivaamassa? Meneppäs iltapesulle jo ipana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan johtuu siitä kun sinä olet täällä koko ajan jotain tivaamassa? Meneppäs iltapesulle jo ipana
Siinä se sun tyyneys ja rauha tulivat nyt esiin heti. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halloween meni jo ja vei kauhun vibat mennessään. Voihan olla, että tuo ne hyvinkin pian takaisin... who knows?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä tyyni ja rauha lopeta tuo muiden ihmisten nimittely. Ja parjaus. Täällä on joillakin kumma käsitys että voi pomottaa ihmisiä että taakse poistu kuin armeijassa. Sinä voit itse lähteä jos et kestä. -Sivusta
Jokaisella on täällä oikeus olla et sinä sitä määrää. Eikä kukaan muukaan. Eikä ollut mistään asisttomuuksista kyse paitsi sun tyyni meni asiattomaksi. Sinä olit ainut.
- Anonyymi
Siksi, etten tällä hetkellä ilmeisesta saa vaikutettua siihen mitä elämässäni tapahtuu.
Olisi kiva työllistyä, jotteivat päivät kuluisi somevideoita katsellessa ja päivät palstalla satunnaisesti kirjoitellessa. Olisi myös ihanaa, jos olisin jollekin ykkösvaihtoehto rakkaudessa, ettei tarvitsisi enää viettää kaikki iltoja yksin ja saisi rakastaa ja olla rakastettu.- Anonyymi
En tosin ole möyhännyt pahantuulisuuttani tällä palstalla tai kommentoimalla vihaisesti tai muutoinkaan nuivasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tosin ole möyhännyt pahantuulisuuttani tällä palstalla tai kommentoimalla vihaisesti tai muutoinkaan nuivasti.
Kiitos sulle, muut on sitten sinunkin puolesta. Toivottavasti asiasi järjestyy. Pidän peukkuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos sulle, muut on sitten sinunkin puolesta. Toivottavasti asiasi järjestyy. Pidän peukkuja.
Mieluiten järjestäisi yhteistä elämää rakkaudella.
En ole lueskellut kaikkia mahdollisia viestejä palstalla, joten en ole kiinnittänyt huomiota, jos täällä on ollut pahan mielen purkamista tai muutoinkaan erityisemmin veetuilua.
- Anonyymi
jatkuvissa kivuissa ja mietin kuolemaani lähes päivittäin se on hyvä ajatus olen jo vanha ja
sillä tavoin nähnyt elämän kaaren - Anonyymi
No en. Ehkä allapäin, mutta se on jatkunut jo pitkään.
- Anonyymi
Perus masnantai, väsyttää ja sadepäivä.
- Anonyymi
*maanantai
- Anonyymi
Kulta! Hyvällä tuulelle olen. Ei täällä tarvitse itseään jatkuvasti myrkyttää. Hetkittäin käväistä ja muita juttuja hoidella samalla. Voisitko tulla käymään kotonani ja virpoisin ja varpoisin kaikkea hyvää pöydälle ja toisellekin tasolle ... jos tahdot?
- Anonyymi
Ketuttaa🦊
- Anonyymi
Tulehan tänne kettuseni, susihukkaseni. Ikävä sinua 🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulehan tänne kettuseni, susihukkaseni. Ikävä sinua 🩷
🐆💨💨
- Anonyymi
Miksi mies olet pahalla tuulella?❤️
- Anonyymi
vtut olen mee töihin! T mieheltä
- Anonyymi
Ajoittain vielä joudun paikkailemaan sydäntä... Sekin aaltoilee.
- Anonyymi
Yritäpä pitää kunnosta huolta, kun ainoa tyyppi, joka vuosiin on tullut salilla juttelemaan mainitsee ensimmäisessä keskustelussa huonon kunnon.
Hitto jokainen saa treenata vaikkei näyttäisikään fitness babelta. - Anonyymi
Ja ei. En suostu menemään yksinomaan naisille suunnatulle salille.
- Anonyymi
En minäkään. Ja syyn voi jokainen päätellä itse.
- Anonyymi
Minä viihdyn hyvin myös miesten parissa eli en tarvi mitään omia saleja. Terveisin hetero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä viihdyn hyvin myös miesten parissa eli en tarvi mitään omia saleja. Terveisin hetero.
Niin minäkin ja siksi en suostu naisille suunnatulle salille. Tosin on suht epäkorrektia tsekkailla miehiä salilla vaan on parempi antaa treenirauha.
- Anonyymi
En edes muista koskako olen pahalla tuulella ollu pikkulapsena ehkä viimeksi
- Anonyymi
Liiasta leivästä tulee aina vaikea olo.
- Anonyymi
Helposti vältettävissä, vähentämällä leivän syöntiä. Ei minunkaan kehoni ja aineenvaihduntani liiemmin pida suurista hiilihydraattimääristä. Makuaisti kyllä nauttisi laivästä ja pastasta, mutta kokemuksen perusteella hetken ilo on seuraavan päivän turvonnut ja tukala olo.
- Anonyymi
Minäkään en ole pahalla tuulella tänään. Toki osaan sitäkin olla, mutta tänään leppoisa päivä.
- Anonyymi
Mielialani on nyt sellainen että tunteisiin menee mukaan. Asioita ei pysty ottamaan sellaisinaan vaan enemmän henkilökohtaisesti, itseen kohdistettuina.
- Anonyymi
Samoin. On toisaalta erittäin haastavaa olla suhtautumatta tunteella, kun harvat sosiaaliset kohtaamiset, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, ovat mitä ovat.
- Anonyymi
suht normi olen aina ollut hyvin vtun ärsyttävä ihminen. vaikea ihminen. temperamenttini on sähäkkä ja tunnistan nämä snaket niin että mielummin katon näitä käppäily touhuja siwust
- Anonyymi
Aamulla tunsin lievää huimausta. Elämäntunteessani oli tapahtunut jokin muutos. Tihentymä. Tunnen olevani jonkin käsittämättömän edessä.
- Anonyymi
Yllä olevasta tuli mieleen, että yksi erittäin pätevä syy olla pahalla tuulella, tuntea vihaa ja toisinaan surua, ovat kaikki henkisen yms. ohjauksen ja oikeaan suuntaan tönivien höpötykset. Hittoako kenellekään ventovieraalle kuuluu mitä teen ja kenen kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512