VR:n toivelistalla se ei ainakaan ole. VR:lla on monta tärkeämpää hanketta kuin Tunnin juna.
Kuka haluaa Tunnin junan?
15
166
Vastaukset
- Anonyymi
Kokoomus sen radan haluaa, koska on luvannut länsi-suomalaisille sen radan. Kokoomuksella on pohjaton vimma haaskata valtion varoja oman etupiirinsä hyväksi. Julkisten rahojen haaskauksessa kokoomus lyö vassaritkin mennen tullen
- Anonyymi
Se joka tuon radan haluaa, maksakoon sen myös !
- Anonyymi
Tärkeimmistä en tiedä mutta tämä Orpon konkurssiratahanke on aivan ääliömäinen projekti.
Kaiken maailman aropuput repivät perusteluja joille ei ole pohjaa. Vaikka radan varrella asuis kymmeniä miljoonia henkilöitä, ei se paljon lämmitä kun juna ei pysähdy kuin joissakin harvoissa paikoissa.
Eivät ihmiset ala käymään Turussa tai Helsingissä töissä vaikka olisi minkälainen juna jos ei ole töitä!
Tämä rata on muutamien vuosien päästä museorautatie ja samalla ihmetellään kun ei talouskasvua tullutkaan.
Ainoa mikä veroprosentin lisäksi kasvoi oli ulkolaisten urakoitsijoiden tulot.
Missä haavemaailmassa politikot elävät? Miten tällainen haaveilu voi mennä maamme hallitusessa läpi?
- Anonyymi
Mitähän ne tärkeämmät hankkeet VR:llä ovat ja miksi ne ovat tärkeämpiä? Kun kerran asiaa väität tuntevasi niin tuo nyt vastaukset esiin!
En huomannut jotta olivat jo peruuttaneet kirjautumiseni, joten tuli tuo nyt Lyyli nikillä esiin. Nyt siten uudelleen virallisesti: "Mitähän ne tärkeämmät hankkeet VR:llä ovat ja miksi ne ovat tärkeämpiä? Kun kerran asiaa väität tuntevasi niin tuo nyt vastaukset esiin!"
- Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
En huomannut jotta olivat jo peruuttaneet kirjautumiseni, joten tuli tuo nyt Lyyli nikillä esiin. Nyt siten uudelleen virallisesti: "Mitähän ne tärkeämmät hankkeet VR:llä ovat ja miksi ne ovat tärkeämpiä? Kun kerran asiaa väität tuntevasi niin tuo nyt vastaukset esiin!"
Lentorata ja päärata
"Turun tunnin juna eli Länsirata ei mahdu VR:n pitkälle toivelistalle, kun yhtiö on nimennyt tärkeitä raidehankkeita"
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/a/604d0820-ec9e-481c-846c-1514bee30b90
Eipä omia etupiirejään ajattelevat kuuntele järjen ääntä. - Anonyymi
Tärkeimmistä en tiedä mutta tämä Orpon konkurssiratahanke on aivan ääliömäinen projekti.
Kaiken maailman aropuput repivät perusteluja joille ei ole pohjaa. Vaikka radan varrella asuis kymmeniä miljoonia henkilöitä, ei se paljon lämmitä kun juna ei pysähdy kuin joissakin harvoissa paikoissa.
Eivät ihmiset ala käymään Turussa tai Helsingissä töissä vaikka olisi minkälainen juna jos ei ole töitä!
Tämä rata on muutamien vuosien päästä museorautatie ja samalla ihmetellään kun ei talouskasvua tullutkaan.
Ainoa mikä veroprosentin lisäksi kasvoi oli ulkolaisten urakoitsijoiden tulot.
Missä haavemaailmassa politikot elävät? Miten tällainen haaveilu voi mennä maamme hallitusessa läpi? - Anonyymi
Tärkeimmistä en tiedä mutta tämä Orpon konkurssiratahanke on aivan ääliömäinen projekti.
Kaiken maailman aropuput repivät perusteluja joille ei ole pohjaa. Vaikka radan varrella asuis kymmeniä miljoonia henkilöitä, ei se paljon lämmitä kun juna ei pysähdy kuin joissakin harvoissa paikoissa.
Eivät ihmiset ala käymään Turussa tai Helsingissä töissä vaikka olisi minkälainen juna jos ei ole töitä!
Tämä rata on muutamien vuosien päästä museorautatie ja samalla ihmetellään kun ei talouskasvua tullutkaan.
Ainoa mikä veroprosentin lisäksi kasvoi oli ulkolaisten urakoitsijoiden tulot.
Missä haavemaailmassa politikot elävät? Miten tällainen haaveilu voi mennä maamme hallitusessa läpi? - Anonyymi
Tärkeimmistä en tiedä mutta tämä Orpon konkurssiratahanke on aivan ääliömäinen projekti.
Kaiken maailman aropuput repivät perusteluja joille ei ole pohjaa. Vaikka radan varrella asuis kymmeniä miljoonia henkilöitä, ei se paljon lämmitä kun juna ei pysähdy kuin joissakin harvoissa paikoissa.
Eivät ihmiset ala käymään Turussa tai Helsingissä töissä vaikka olisi minkälainen juna jos ei ole töitä!
Tämä rata on muutamien vuosien päästä museorautatie ja samalla ihmetellään kun ei talouskasvua tullutkaan.
Ainoa mikä veroprosentin lisäksi kasvoi oli ulkolaisten urakoitsijoiden tulot.
Missä haavemaailmassa politikot elävät? Miten tällainen haaveilu voi mennä maamme hallitusessa läpi? - Anonyymi
Tärkeimmistä en tiedä mutta tämä Orpon konkurssiratahanke on aivan ääliömäinen projekti.
Kaiken maailman aropuput repivät perusteluja joille ei ole pohjaa. Vaikka radan varrella asuis kymmeniä miljoonia henkilöitä, ei se paljon lämmitä kun juna ei pysähdy kuin joissakin harvoissa paikoissa.
Eivät ihmiset ala käymään Turussa tai Helsingissä töissä vaikka olisi minkälainen juna jos ei ole töitä!
Tämä rata on muutamien vuosien päästä museorautatie ja samalla ihmetellään kun ei talouskasvua tullutkaan.
Ainoa mikä veroprosentin lisäksi kasvoi oli ulkolaisten urakoitsijoiden tulot.
Missä haavemaailmassa politikot elävät? Miten tällainen haaveilu voi mennä maamme hallitusessa läpi?
Jos lähdetään siitä kuka aikoinaan halusi tuon "Tunnin junan" niin sen näkee tästä lainauksesta: "Suomi-radan ja Turun tunnin junan suunnittelu pääsee alkuun – ministeri Harakka: Tarkoitus on saada hankkeille täydet EU-tuet"!
Lainaus on Helsingin uutisista joka muutoin on minulle tuntematon mutta Kuukeli senkin tuntee. Harakkakaan ei taida Orpon piiriin lukeutua vaan lienee demari jos oikein muistan. On siis demarin hävytöntä moittia Orpoa siitä minkä ovat itse aikaan saaneet! Orpohan vaan ystävällisesti vetää eteenpäin demarien aikaansaamaa tointa!
Kun vielä löysin uutisen: "Turun tunnin junan suunnittelu käynnistyy 6.10.2021 " Niin eihän tuolloinkaan ollut Orpon hallitusta toimessaan vaan taisi olla SS + viisikko huulipunineen!- Anonyymi
Hienoa, että laitat tunnin junan demareiden piikkiin. Se kertoo, että homma on mielestäsi pähkähulluidea.
Valitettavasti demarit eivät ole homman takana.
TS 5.4.2016
"Tunnin juna Turun ja Helsingin välille sai jatkosuunnittelurahaa"
https://www.ts.fi/uutiset/859084
Marinin hallitus vei asiaa eteenpäin hoitaen SUUNNITTELUA ja rahoitusta mm. EU:lta. Ei tullut. Rata oli kannattamaton.
Siitä huolimatta Orpo "ei kahta sanaa" jatkoi projektia, jota sinäkin tunnut pitävän järjettömänä. MOT. Anonyymi kirjoitti:
Hienoa, että laitat tunnin junan demareiden piikkiin. Se kertoo, että homma on mielestäsi pähkähulluidea.
Valitettavasti demarit eivät ole homman takana.
TS 5.4.2016
"Tunnin juna Turun ja Helsingin välille sai jatkosuunnittelurahaa"
https://www.ts.fi/uutiset/859084
Marinin hallitus vei asiaa eteenpäin hoitaen SUUNNITTELUA ja rahoitusta mm. EU:lta. Ei tullut. Rata oli kannattamaton.
Siitä huolimatta Orpo "ei kahta sanaa" jatkoi projektia, jota sinäkin tunnut pitävän järjettömänä. MOT.Demarithan sen alkoivat kuten nuo uutispätkät kertovat. Se on heidän ideansa!
- Anonyymi
Kaikkihan sen haluaa
- Anonyymi
Helsingin ja Turun välillä on jo rata!
Aivan turha vartin nopeutus matkassa, ja maksaa paljon. Ei jatkoon!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2754699Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343040Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442877Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k342871Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771816Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061664Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 601429
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2151190