sinä muutit elämäni

Anonyymi-ap

Kiitos mies että tulit elämääni silloin. Tutustuimme ja olet ollut minulle niin mukava ja ymmärtäväinen ja hyvä. Et voi uskoakaan kuinka paljon olemassa olemisesi ja tutustumisemme on muuttanut elämääni parempaan suuntaan, niin monin eri tavoin! <3 Pitkä aika oli välissä että emme nähneet ja koskaan emme voi tapaamisiamme sopiakaan, välissä voi olla jopa vuosi että emme näe ja silti tarina jatkuu siitä mihin viimeksi jäimme. Molemmilla on oma elämä ja tulee olemaankin, eikä meitä ole yhdessä tarkoitettu olemaankaan sillä tavoin, ei tässä elämässä. Herkkänä ja varovaisena ihmisenä olen myös pohtinut välillä oletko joku huijari tai häntäheikki, kun nehän osaa näytellä mukavaa ja ymmärtäväistä niin hyvin, mutta en halua uskoa sinusta niin. Anteeksi että edes epäilin! Kiitos että autoit minua tulemaan paremmaksi versioksi itsestäni ja toit mukanasi niin paljon hyvää!! <3 Olen siitä sinulle ikuisesti kiitollinen :)

15

565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Entäpä jos jäätkin yllättäen leskeksi? Entäpä sitten? Löytyykö jokin muu tekosyy miksi ei voida rakastaa eikä rakastella vai hommaatko uuden miehen?

• Anonyymi

Minun nettielämäni vetelee aivan loppusuoraa.

• Anonyymi

Keveät mullat, oi moktar gupta

• Anonyymi

Sama täällä👍

• Anonyymi

Voit kiittää pudottamalla satasen postilaatikkooni. Kiitos!

• Anonyymi

📭💵🤏🙂

• Anonyymi

☝️👍🤣🤣🤣

• Anonyymi

Silmänalusetkii rypys kuin 90 vuotiaalla.... 🧓

• Anonyymi

Saahan tolla nyt pari luomeekin veks leuasta... 🤢🤢🤢🤮🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saahan tolla nyt pari luomeekin veks leuasta... 🤢🤢🤢🤮🤣🤣

Ja mitäköhän toiki äijä täällä palstalla asuu... Varattu ku on.🤔Taitaa ikävä olla jotain muuta kohtaan ku sitä kihlattua... 😁

• Anonyymi

Olitpa hän tai et,
      hän on ihana muisto nuoruudesta,
      joka ei ole unohtunut vuosien saatossa.
      Olimme kaksi ihmislasta jotka tietämättään
      ajautuivat samalle polulle ja tunsivat heti
      turvaa lämpöä ja samanmielisyyttä.
      Hän on aina mielessä.

• Anonyymi

Kiitos. Samat sanat sinne❤️🤗

• Anonyymi

Kiva jos sinäkin olet kokenut samoin 🫂

• Anonyymi

Miksemme muka voisi olla yhdessä?

• Anonyymi

Niin, se olis kyllä varmasti kivaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      33
      3203
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      883
    3. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      780
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      770
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      704
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      14
      612
    7. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      601
    8. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      21
      581
    9. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      41
      570
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      559
    Aihe