Tikkurilan Dixin linja-auto - taksitolppa

Anonyymi-ap

Olipa tänä iltana n klo 22 linja-autopysäkillä Tikkurilan aseman edessä kolme taksia odottamassa asiakkaita. Taksien kyltit oli linjaa taxi tai taxi333. Kuljettajavaatimuksena näytti olevan musta parta.
Samaan Tikkurilan taksiasemalla 300 metrin päässä oli 6-7 taksia.

No seuraavassa risteyksessä näytti olevan nivelbussi 570 tulossa aseman pysäkille. Todennäköisesti taas aseman seudulla torvi raikasi ja kunnolla.

14

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sehän on ihan yleistä, että eräät taksit valtaavat bussipysäkin itselleen.
      Taksit kyttäävät siinä asiakkaita.

Kuten kirjoitit niin torvet raikaavat ja kunnolla.

On se kumma, että eräät taksit luulevat, että heitä ei koske Suomessa liikennesäännöt.

Jos heidän lähtömaassa saa tehdä mitä vaan niin sinne voi aina palata.

Jos olisi kyseessä Taksi Helsingin tai Lähitaksin Taksi niin ilmoitusta taksiyhtiöille!

Sama on mm. Woltin ruokalähettien kanssa. Ajavat mm niillä isoilla sähköskoottereilla jalkakäytävillä eivätkä yleensä väistä muita.

Eilenkin eräs niistä ajeli Unikkotien jalkakäytävällä Kielotieltä Ratatielle jalkakäytävällä pujotellen jalankulkijoiden ohi. Tikkurin kohdalla olevalla pysäkillä oli n. 6-7 ihmisistä, mutta sinne vain ajoi!

Sähköskootterit kuuluvat ajoradalla ellei ole pyörätietä.

Pyörätie merkitään aina pyörätien liikennemerkillä!

Itse n. 70-v täti ajan pyörällä aina ajoradalla ellei ole pyörätietä. Pyörällä ajaminen ajoradalla onnistuu minulta jopa edellä mainitulla Unikkotiellä!

Suomessa pyörätie merkitään pyörätien liikennemerkillä

• Anonyymi

Tuo on yleistä vain matuille, ei normaalijärkisille.

• Anonyymi

Minusta asiakkaana on loistavaa palvelua kun tulee matkalta ja taksit odottavat siinä vieressä, ettei tarvitse kantaa matkatavaroita joskus pitkälläkin olevalle taksiasemalle. En näe tässä mitään ongelmaa vaan päinvastoin.

• Anonyymi

Seksuaalirikoksesi vei sinut vankilaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seksuaalirikoksesi vei sinut vankilaan

Unohdit mainita homoseksuaalisuutesi.

• Anonyymi

Siinä on vuoroliikenteessä olevien bussien pysäkki, jossa he jättävät matkustajat pois!

Eikä ole kyse vain yhdestä bussista päivässä tai tunnista vaan kymmenistä busseista tunnin aikana.

Sinun mielestä sinun tulee saada taksi oven eteen ja sen johdosta monet kymmenet ihmiset joutuvat odottamaan!

Sinä voit hyvin kävellä taksiasemalle tai osta auto ja liiku sillä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä on vuoroliikenteessä olevien bussien pysäkki, jossa he jättävät matkustajat pois!

Eikä ole kyse vain yhdestä bussista päivässä tai tunnista vaan kymmenistä busseista tunnin aikana.

Sinun mielestä sinun tulee saada taksi oven eteen ja sen johdosta monet kymmenet ihmiset joutuvat odottamaan!

Sinä voit hyvin kävellä taksiasemalle tai osta auto ja liiku sillä!

Niin, hyvä asiakaspalvelu ei näköjään kuulu joillekin takseille, vaan laitetaan kävelemään vaikka kaatosateessa. Minua asiakkaana ei kiinnosta montako linja-autoa tulee pysäkille. Minua kiinnostaa saanko taksin siitä ja otan jatkossakin kyydin siitä vaikka Dixin asemalla olisi 50 taksia. Arvostan palvelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, hyvä asiakaspalvelu ei näköjään kuulu joillekin takseille, vaan laitetaan kävelemään vaikka kaatosateessa. Minua asiakkaana ei kiinnosta montako linja-autoa tulee pysäkille. Minua kiinnostaa saanko taksin siitä ja otan jatkossakin kyydin siitä vaikka Dixin asemalla olisi 50 taksia. Arvostan palvelua.

Teitä itsekkäitä riittää!

Hyvää asiakaspalvelua on, koska taksiasema on ihan lähellä!

Ehkä kannattaisi miettiä, että tulee kotoa asti taksilla, että ei joudu tavallisen kansan joukkoon?

Myös linja-autojen maksustajat arvostavat hyvää palvelua, mitä Te itsekkäät estätte heidän saamasta!

Linja-autojen torvien soitoista kuulemma kuinka idiootteja siellä on taasen edessä!

Oletteko ihminen, joka olet valmis vaikka keskellä moottoritietä tai junanrataa seisomassa oman itsekkyyden vuoksi?

Minäminäminäminä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään kuulu, Sinä pääset autoon, jos olet kunnolla. Mamutakseihin olet päässyyt ottamalla suihin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Teitä itsekkäitä riittää!

Hyvää asiakaspalvelua on, koska taksiasema on ihan lähellä!

Ehkä kannattaisi miettiä, että tulee kotoa asti taksilla, että ei joudu tavallisen kansan joukkoon?

Myös linja-autojen maksustajat arvostavat hyvää palvelua, mitä Te itsekkäät estätte heidän saamasta!

Linja-autojen torvien soitoista kuulemma kuinka idiootteja siellä on taasen edessä!

Oletteko ihminen, joka olet valmis vaikka keskellä moottoritietä tai junanrataa seisomassa oman itsekkyyden vuoksi?

Minäminäminäminä!

Minä, minä, jos haluan taksin minä minä haluan sen missä olen. En näe mitään järkeä jos maksan taksista huomattavasti reippaammin kuin linja-autosta että minun pitäisi mennä jonnekin tolpalle odottamaan taksia. Linja-autoa odotetaan pysäkillä ei taksia. Taksin pitää olla siinä kun tulen matkalta, vaikka maksaisi reippaammin kuin että kävelisin tolpalle.
        Edelleen minua ei kiinnosta Dixin linja-auto aikataulut samoin kuin teitä siellä taksitolpalla jossa teillä on näköjään aikaa lukea aikatauluja.

• Anonyymi

Se alue on selvästi merkitty liikennemerkeillä ja maastomaalauksilla (asfaltissa), että se on vain busseille!

On määrättyjä kansallisuuksia, jotka luulevat että heitä eivät koske Suomen lait!

Yleensä ovat Uberin ja Boltin takseja!

Näkeehän sen muutenkin miten noudattavat liikennesääntöjä; mm Woltin sähköscootterien kuski, jotka ajavat jalkakäytävillä, pysäköidään autoja kävelykaduilla, jalkakäytävillä, pyöräteillä jne

• Anonyymi

Ja kuinkas ollakaan saman kansalaisuuden omaavat, jotka eivät tajua Suomen lakeja ja sääntöjä eivät käytä 100% varmasi mitään taksia, Wolttia tai Foodoraa ainakaan itse tienaamillaan rahoilla.

• Anonyymi

Miksi huumejakelijoita lait kiinnostaisi?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      56
      7785
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      67
      5881
    3. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      61
      5370
    4. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      51
      5263
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      108
      4612
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      107
      2313
    7. Ei välimatka meitä erottanut

Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      3
      1196
    8. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      4
      1165
    9. Kohta taas mesikämmeneen

Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa
      Ähtäri
      37
      1016
    10. Olin ihan varma että sä olet se oikea

Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko
      Ikävä
      43
      964
    Aihe