Itse olen huomannut että teboilin dieselillä pääsee selvästi pisimmälle, myös persdyno antaa enempi tehoa. Heikointa laatua tuntuu nykysin olevan nesteen kama.
Piti hieman asiaa tutkiakkin niin.. löytyi jotain faktaakin! Eli oikeassa olin.
Teboil diesel, tiheys tyypillinen 840 kg/m3 setaani +60
Neste Futura, tiheys 800-820 kg/m3 setaani 51
Lisäksi Nesteen perusdieselissä on eniten tuhkaa ja sitä on yli 5 kertainen määrä muihin markkinoilla oleviin tuotteisiin verrattuna, eli nesteen perusdieselillä tukkii hiukkassuodattimensa 5 kertaa nopeammin kuin muilla markkinoilla olevilla diesellaaduilla.
Paras Diesel
6
140
Vastaukset
- Anonyymi
Jep tb on ollut parasta iät ja ajat.
Talvella ylivoimaisesti halvinta ajaa sillä - Anonyymi
Silti Teboil on nyt ongelmissa, kun Neste lopetti polttoaineen toimittamisen Teboilin tankkeihin.
Siinä meni taru patemmasta dieselistä, samaa tavaraa samasta varastosta.- Anonyymi
Tebsalla täysin oma lisäaineistus!
T: Tankkiautokuski.
PS, ja teboilla pääsee tutkitusti pidemmälle kuin nesteen roinalla.
- Anonyymi
Sitten sinä heräsit, se olikin unta.
- Anonyymi
Julkista tietoahan nuo tuotetiedot on, neste on kyllä ihan alakynnessä lisäaineistuksessa verrattaen teboil tai st1. Nesteen perus diesel tosiaan tuhoaa nykyaiksaiset hiukkasloukut ja egr, kauhea määrä tuhkaa!
- Anonyymi
🤣😂😂🥱🥱🤣🤣😂😂😆🤪🤪😅🤣🤣😂😂
Jo on epätoivoista trollausta putinisteilla….
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 434437
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1484165- 643796
- 1233762
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans413600Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe763439- 953002
- 542865
- 252686
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142394