Viitasaaren K-supermarket

Anonyymi-ap

Ovatko muut asukkaat pistäneet merkille asiakaspalvelulaadun Viitasaaren K-supermarketissa?
Harvoin asioin, mutta kun asioin, saa pettyä joka kerta kuinka tympeää palvelua. Löytyy toki heitä iloisia ja ystävällisiä myyjiä muutama, kiitos heille.
S-marketissa ja Lidlissä asiointi mukavaa, myyjät tervehtivät eivätkä mulkoile asiakkaitaan..

16

404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Todellakin olen samaa mieltä!
      Ei ole kyllä asiakaspalvelu kohdallaan.

• Anonyymi

Olisiko omassa käytöksessäsi korjattavaa?

• Anonyymi

No mitenköhän se nyt tähän asiaan liittyy🤔

• Anonyymi

Asiakkaissahan se vika aina on 😂
        Mitään negatiivissävytteistä ei saa kertoa.
        Eiköhän myyjien asiakaspalevelu muuttuisi ihan pienillä teoilla parempaan, kun oikein tsemppaisi 😇

• Anonyymi

Mites tokmannin simputtava myyjätär vieläkö on suojatyöpaikassaan?

• Anonyymi

Viitasaaren supermarket oli keski-suomen neljäs asiakastyytyväisyydessä, että en nyt sanois että on aiva perseestä se asiakaspalvelu kumminkaan..
      S-marketissa vasta onkin tympeitä myyjiä ja Lidlissä kaikilla aina kiire.

Ja kyllä, joskus sekin jos itse on tyly asiakkaana ni ei voi odottaa hyvää palvelua toiselta. Hieman vanhanaikaista ajatella että asiakas on AINA oikeassa.

• Anonyymi

Ehkä nykynuorilla ei asiakaspalvelu-alalla ole käytöstapoja 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä nykynuorilla ei asiakaspalvelu-alalla ole käytöstapoja 🤭

Totta tämäkin, mut sanoisin että enemmänki on tietämättömyyttä ja päällikön syytä. Eihän sitä siellä edes näe, ainakaan iltaisin ollenkaan. Hänhän on loppupelissä vastuussa siitä kuinka siellä pitäs kaupassa olla.
        Eikä tääĺlä puhuminen auta asiaan, eiku vaan suoraan palautetta antamaan kaupalle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta tämäkin, mut sanoisin että enemmänki on tietämättömyyttä ja päällikön syytä. Eihän sitä siellä edes näe, ainakaan iltaisin ollenkaan. Hänhän on loppupelissä vastuussa siitä kuinka siellä pitäs kaupassa olla.
        Eikä tääĺlä puhuminen auta asiaan, eiku vaan suoraan palautetta antamaan kaupalle?

Kyllä olen saannut nuorilta hyvää palvelua.Ennen kannattais varttuneimpiin katsoa itseään peilistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olen saannut nuorilta hyvää palvelua.Ennen kannattais varttuneimpiin katsoa itseään peilistä.

Minäkin olen eniten saanut juuri nuorilta. Vanhempia en ole yrittänytkään.

• Anonyymi

Olisin sitä mieltä että jokaisessa Viitasaaren kaupassa, kuten muillakin työpaikoilla myös työntekijät ovat poikkileikkaus paikallisista asukkaista. Erityisesti Viitasaarella asiakaspalvelijoiksi sopeutumattomia työntekijöitä on soluttautunu myös jokaiseen kauppaan asiakaspalvelijoiksi. Mielestäni myyjä sahaa omaa oksaansa silloin jos hän unohtaa- tai ei tajua asiakaspalvelun tärkeyttä. Itse nautin käydessäni vierailla paikkakunnilla ostoksilla kun saan asiallista palvelua ja kohtelua. Aiheuttaahan se lisää kustannuksia, mutta hyvästä kannattaa maksaa.

• Anonyymi

No ei se palijoa lissää maksa jos on muutennii ajjoa muualle ni ostaa sitte viikoks ruuat ja muut tarvikkeet samalla kerralla eikä tarvihte päiveä pilata.

• Anonyymi

Te jotka marisette, ette selvästikään ole koskaa aspa-töissä ollunna 😄
      Ihmisiä ne on hekin.

• Anonyymi

Aina saanut hyvää palvelua Viitasaaren koosta vuosien mittaan, kannattaa katsoa peiliin, jos aloittaja ei ole saanut hyvää palvelua.

• Anonyymi

Todella huonoa palvelua.

• Anonyymi

Palvelu pelaa ja aina saa avun.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      60
      5115
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      54
      4592
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      122
      4539
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      297
      1783
    5. 91
      1442
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      82
      1439
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      228
      1338
    8. 315
      1049
    9. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      199
      950
    10. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      50
      860
    Aihe