Kyllä muakin vituttas jos maksaa saman hinnan kun Bemarista.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Kovin puhut makuasioista. Molemmat ovat hienoja ja hyviä autoja ja hieman erilaisia ominaisuuksiltaan. Audi on voittanut useasti vertailussa Bemarin.
Eikö ihminen itse pääosin valitse autonsa ja miksi ja miten se alkaa vituttamaan jos tekee päätöksen Audin puolesta?
Onko sulla taas paha olla ja Audi varsinkin aiheuttaa kateuden puuskan ja dissauksen pakon ja vielä keskellä yötä. Menisit hoitoon.- Anonyymi
Joo tää oli paras, näytä yksikin testi missä Audi ''premium'' on voittanut Bemarin :D
- Anonyymi
2002 ja e30 nam.nam
- Anonyymi
Molempia olen omistanut, enkä pitäisi kumpaakaan toista parempana. Ihan hyviä kumpikin. Aloittaja taitaa olla pojankloppi, jonka haaveena on joku vanha bmw 325 tai saman tapainen. Varmaan ihan ok, jos vain tulot riittävät sen korjauksiin.
- Anonyymi
Niin ex DKW sai uuden tekniikan folkkarilta.
- Anonyymi
Ihan sama. Ei kiinnosta. Laitan Toyotan tilaukseen. Kiitos. Tero
- Anonyymi
Kuitenkin luet parempien autojen palstoja, eikä se kateus olekin ahdistava tunne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3961583- 661016
- 861014
- 1391013
- 92940
- 94721
- 45691
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku129686Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50649En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57634