Haluan kokea kuin pieni kulli työntyy mun peppuun ekakertaan!!
Etsin pientä kullia
19
224
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kuin pieni pitää olla?
- AnonyymiUUSI
Ohut kulli käy
- AnonyymiUUSI
Kuka kysyy?
- AnonyymiUUSI
Olen muuten mies!
- AnonyymiUUSI
Niin sinä.mitäs olet. Et kuule kiinnosta pätkän vertaa. Hoitele sitä sää mää ja bäätä siellä.
- AnonyymiUUSI
Kelpaako 11cm
- AnonyymiUUSI
Kyllä kelpaa onko kik
- AnonyymiUUSI
Onko ap mies vai nainen
- AnonyymiUUSI
Itsekkin haluaisin pientä tai ohutta kalua. Hyvinkään ukm 60v
- AnonyymiUUSI
Täällä 13/ 3,5 cm , käviskö?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täällä 13/ 3,5 cm , käviskö?
Kik
- AnonyymiUUSI
Sellanen 3,5cm läpimitaltaan on hyvä kulli anaalihommien aloittamiseen. Siitä sitten kun aukko venyy ja tottuu voi alkaa ottamaan paksumpaakin sisäänsä. Harvemmin on kuitenkaan tullut yli 4,5cm läpimitaltaan olevia kyrpiä, mutta on hyvä kuitenkin esim. jollain dildolla totuttaa ainakin sellaisen 5cm läpimitan olevan sisään ottamiseen. Sen kun sitten saa vaivatta sisäänsä, niin ei mitään hätää esim. satunnaisen seksisuhteen kanssa pelätä, että mahtuuko vai ei.
- AnonyymiUUSI
Ikaalisissa myös aloitteleva bi joka haluis pientä kullia
- AnonyymiUUSI
Löytyy 14/4,5 Kuopiossa
- AnonyymiUUSI
Minäkin haluan koittaa ekakertaan .KIK 55juu
Samaa olen miettinyt. Ehkäpä joskus tulee omaan peppuun sopiva vastakappale vastaan.. Oman paksuutta en ole koskaan mittaillut, omasta mielestä aika ohut, pituutta kyllä riittää.
- AnonyymiUUSI
Löytyy 11/3,3 cm. Kikiä ei löydy.
- AnonyymiUUSI
Laita sähköpostiosoite 🤤
- AnonyymiUUSI
Täällä löytyy yksi pieni maitoa vuotava tuppikulli Heinolassa
Terveisiä Yks 49 v. setä.
https://vocaroo.com/1nVt8P769o6e
Lauletaan mun laulua kun laitan spehmaa su;)n peräaukkoon!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja12914280Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va275908SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1545465Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2984319HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.384067"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste993641Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant23551Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan223518Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan592601Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.921387