Haluan kokea kuin pieni kulli työntyy mun peppuun ekakertaan!!
Etsin pientä kullia
41
1089
Vastaukset
- Anonyymi
Kuin pieni pitää olla?
- Anonyymi
Ohut kulli käy
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ohut kulli käy
kara
- Anonyymi
Kuka kysyy?
- Anonyymi
Olen muuten mies!
- Anonyymi
Niin sinä.mitäs olet. Et kuule kiinnosta pätkän vertaa. Hoitele sitä sää mää ja bäätä siellä.
- Anonyymi
Kelpaako 11cm
- Anonyymi
Kyllä kelpaa onko kik
- Anonyymi
Onko ap mies vai nainen
- Anonyymi
Itsekkin haluaisin pientä tai ohutta kalua. Hyvinkään ukm 60v
- Anonyymi
Täällä 13/ 3,5 cm , käviskö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kik
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan 🙂
Minulla on 23/3,5 nyt kovana!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on 23/3,5 nyt kovana!
Ei 23, 13/3,5 kovana!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei 23, 13/3,5 kovana!
Kik 55juu
- Anonyymi
Sellanen 3,5cm läpimitaltaan on hyvä kulli anaalihommien aloittamiseen. Siitä sitten kun aukko venyy ja tottuu voi alkaa ottamaan paksumpaakin sisäänsä. Harvemmin on kuitenkaan tullut yli 4,5cm läpimitaltaan olevia kyrpiä, mutta on hyvä kuitenkin esim. jollain dildolla totuttaa ainakin sellaisen 5cm läpimitan olevan sisään ottamiseen. Sen kun sitten saa vaivatta sisäänsä, niin ei mitään hätää esim. satunnaisen seksisuhteen kanssa pelätä, että mahtuuko vai ei.
- Anonyymi
Ikaalisissa myös aloitteleva bi joka haluis pientä kullia
- Anonyymi
Koska kokeillaan..saunotaan ensin.
- Anonyymi
Huomenna saunaan siellä,ajeltu pieni kulli.
- Anonyymi
Löytyy 14/4,5 Kuopiossa
- Anonyymi
Annan myös suuhun tätä
- Anonyymi
Minäkin haluan koittaa ekakertaan .KIK 55juu
Samaa olen miettinyt. Ehkäpä joskus tulee omaan peppuun sopiva vastakappale vastaan.. Oman paksuutta en ole koskaan mittaillut, omasta mielestä aika ohut, pituutta kyllä riittää.
- Anonyymi
Löytyy 11/3,3 cm. Kikiä ei löydy.
- Anonyymi
Laita sähköpostiosoite 🤤
- Anonyymi
Kik 55juu
- Anonyymi
Täällä löytyy yksi pieni maitoa vuotava tuppikulli Heinolassa
Terveisiä Yks 49 v. setä.
https://vocaroo.com/1nVt8P769o6e
Lauletaan mun laulua kun laitan spehmaa su;)n peräaukkoon! - Anonyymi
Voi kun kohdalle sattuisi.Pyllistäisin samantien ja samalla kun vielä runkkaisi kulliani.Saisi päästää sisään koko lastin.Voisin myös istua päälle ja saisi katsoa kun kulli painuu sisääni ja seisova kullini heiluu edessäsi.Terveys täytyisi olla ehdoton.T.ukm60+pirkanmaa
- Anonyymi
Viihde / ☆ 'Koolla on merkitystä - myös silloin kun se on liikaa'... ( n. 2-3 x11 cm?), kuka kadehtii!?
IS _ 7.11.-25 kirjoittaa.
"Sometähti kertoo, miksi erosi urheilijamiehestään – ”Kolmen Coca Cola -tölkin kokoinen”
Haley Kalil kertoi laukoi suorassa lähetyksessä vihjauksia, jotka herättävät keskustelua sosiaalisessa mediassa.
Haley Kalil kuvattuna lokakuun lopussa New Yorkissa.
Haley Kalil kuvattuna lokakuun lopussa New Yorkissa.
(Kuuntele juttu
Ebba Laitinen
7.11. 20:45)
Sometähti ja malli Haley Kalil paljasti, mikä aiheutti hänen ja entisen NFL-tähti Matt Kalilin eron.
Pariskunta erosi avioliitosta vuonna 2022.
Nyt Haley Kalil vihjaili Twitch with Marlon -striimissä vieraillessaan, mikä oli suurin syy pariskunnan erolle. Hän ei sanonut asiaa suoraan, vaan kirjoitti sen puhelimelleen ja näytti sen striimin juontajalle. Hänen selityksestään on kuitenkin sosiaalisessa mediassa tulkittu, että kyse oli hänen miehensä peniksen koosta.
– Olen tosissani. Koko avioliittomme ajan se oli suurin ongelma. Kokeilimme kaikkea, kuten terapiaa ja lääkäreitä. En edes valehtele, selvitimme myös rasvaimun mahdollisuutta, Kalil kommentoi New York Postin mukaan.
– Hän kuuluu 0,01 prosenttiin maailman väestöstä. Me todella yritimme, se oli mahdotonta ilman, että olisin ollut kyynelissä.
Page Six -lehden mukaan Kalil kertoi striimissä, että koko vastasi ”kahta Coca Cola -tölkkiä päällekkäin, ehkä jopa kolmea”. Perinteinen 0,33 litran tölkki on pituudeltaan reilut 11 senttimetriä.
Sosiaalisessa mediassa erikoinen paljastus on herättänyt keskustelua. Asiaa ihmetellään X:ssä. Erityisesti ihmisiä pohdituttaa se, että Kalil kertoo asiasta julkisuuteen.
– Miksi menitte naimisiin, jos ette voi harrastaa seksiä? pohtii eräs.
– Miksi hän kertoo tällaista julkisuuteen?
– Huono valinta kertoa tällaisesta julkisesti. Hän (Matt Kalil) on onnellisempi yksin.
– Olen aina ollut sitä mieltä, että naiset puhuvat liian ylistävästi suurista peniksistä, usein sellainen ei edes mahdu.
Haley Kalil on työskennellyt mallina esimerkiksi Sports Illustrated -lehdelle. Nykyään hänet tunnetaan myös sosiaalisen median vaikuttajana.
Hänellä on Tiktok-alustalla yli 15 miljoonaa seuraajaa ja Instagramissa yli 9 miljoonaa seuraajaa.
===<>===
(IS kirjoittaa:
Aiheeseen liittyvää
"39-vuotias Matt kertoo kärsivänsä peniksensä koosta päivittäin.
39-vuotiaan Mattin penis on liian iso – harkitsee radikaalia ratkaisua
TV & elokuvat "). - Anonyymi
Pieni kulli ei tunnu missään. Kokemusta on. Normi kokoinen paras.
- Anonyymi
Onko sulla kik
- Anonyymi
WINK WINK HEINOLASSA ON TUNNETTU HOMO JOLLA ON PIENI PILI
Täällä myös neitsytpeppu haluaisi kokea aidon kullin
- Anonyymi
Kiinnostaa pirkanmaan miestä kokematon peppu.
- Anonyymi
Haluaisin kokea neitsyt pepun, laittaa kullini sisään.
Anonyymi kirjoitti:
Tyttöilijän peppu olisi odottamassa
- Anonyymi
armicd kirjoitti:
Tyttöilijän peppu olisi odottamassa
Ihanaa kerro missä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kik
- Anonyymi
Kiinnostaa ja haluan avata pepun nautintoon miehille,KIK?
- AnonyymiUUSI
Hämeenlinnassa kuuskymppinen neitsyt peppu haluais pientä sisään
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845077Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.223436Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j272745Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581790- 471576
- 941352
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2401306Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731048IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54935