Tietoa Linnan juhlien ruoista

Anonyymi-ap

Itäsuomalaisia makuja
Itsenäisyyspäivän vastaanoton makumaailma tulee tänä vuonna Itä-Suomesta: Etelä-Savosta, Pohjois-Savosta, Etelä-Karjalasta ja Pohjois-Karjalasta.
– Tarjolla tulee olemaan muun muassa muikku- ja lanttukukkoa, omena- ja lihalörtsyjä, Lemin särää ja karjalanpiirakoita. Tarjoiluissa korostuvat luonnonmukaisuus, alueiden ruokaperinteet sekä pien- ja paikallistuottajien tarjonta, tiedotteessa kerrotaan. https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/nyt-paljastui-tietoa-linnan-juhlien-ruoista/9249986
👉Monet tämänkin palstan käyttäjistä on kutsuttu linnan juhliin, joten tuossa ruokailuun liittyvää ennakkotietoa.

11

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

Itse olen keisari

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen keisari

Kuka keisareista? On kunnia saada tämänkin foorumin käyttäjiksi huomattavia henkilöitä. Jäämme erityisen mielenkiinnon vallassa odottamaan mm. Jumalan ilmestymistä kirjoittajien joukkoon poikansa Jeesuksen kanssa. Tästä on kulunut jo jonkin aikaa kun kuulin heidän olleen asukkaina Paiholan sairaalassa. Asian todisti kyseessä oleva Jeesus itse myöhemmin todeksi. Jokin ko. laitoksen tilapäisenä palveluhenkilönä toiminut mies oli jopa sanonut: "Laitetaanpa teidät kaikki jeesukset samaan koppiin."

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen keisari

Meitä keisarit ei enää hoivaa...

• Anonyymi
      UUSI

Pikku porvarit taas juhlii kansa maksaa🖕

• Anonyymi
        UUSI

Demarit, vasurit, vihreät sujuvasti porsastelevat seassa..

• Anonyymi
      UUSI

Ylijääneet ruuat antakaa Hurstin ruoka-apuun

• Anonyymi
        UUSI

Vai vielä köyhille hyviä eväitä...!!! 😂😂😂

• Anonyymi
      UUSI

Ei muuten anneta nykysin🖕

• Anonyymi
        UUSI

Ei ole jaettu aikaisemminkaan!
        Kysyimme asiaa Tasavallan presidentin kansliasta ja sieltä vastattiin näin:
        Aiempien vuosien perusteella pyritään arvioimaan menekki niin hyvin, ettei ruokaa juurikaan jää yli. Ruokahävikin määrä on todella vähäinen. Elintarvikelainsäädäntö kieltää noutopöydässä esillä olleiden elintarvikkeiden laittamisen uudelleen tarjolle, eli pöytiin jääneitä ruokia ei voida toimittaa eteenpäin. Sellainen ruoka, jota ei ole laitettu esille juhlan aikana käytetään muihin, juhlien jälkeisiin edustustilaisuuksiin. Koristeena olleiden kukkien suhteen toimitaan samalla tavalla, kukka-asetelmia käytetään saman viikon ja seuraavan viikon tilaisuuksissa. Isot asetelmat, jotka ovat kättelypaikan takana eivät ole sellaisia, joita voisi myöhemmin siirtää ja hyödyntää, joten ne ilahduttavat linnassa kävijöitä kunnes kuihtuvat. Sen jälkeen kuihtunut kukkamateriaali laitetaan biojätteeseen. "
        https://www.kirjastot.fi/kysy/mihin-menee-linnan-juhlien-jalkeen?language_content_entity=fi

• Anonyymi
      UUSI

Miksi posti joka vuosi hukkaa minun linnankutsuni kun eivät koskaan tule perille?
      Paitsi kerran, vuosi hammaslahdessa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      132
      14332
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      30
      5952
    3. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      154
      5515
    4. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      302
      4366
    5. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      39
      4117
    6. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      105
      3671
    7. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      6
      3602
    8. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      22
      3558
    9. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      63
      2655
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      93
      1438
    Aihe