Kertokaa keinoja tai tapoja, millä saa peräaukon ja -suolen mahdollisimman puhtaaksi.
Kiitos jo edeltäkäsin.
Peräsuolen puhdistus?
16
1061
Vastaukset
- Anonyymi
Itse irroitan suihkun "kahvan" letku suuaukolle, vettä sisään. Vähitellen letkua syvemmälle ja aina välillä ruikkaa suolen tyhjäksi. Huuhtele ja toista, kunnes tyhjä.
- Anonyymi
Paine saa olla liian kova, voi rikkoa limakalvot muuten.
- Anonyymi
Painepesuri on hyvä🤣🤣
- Anonyymi
pulloharja myös
- Anonyymi
Bidesuihkulla vettä anaaliin ja tyhjennys muutama kerta peräkkäin, näin teen itse ennen kun käytän isoja anustappeja, niin tulee puhdasta.
M 64 CD 💃- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Kiitos!
N39DVD - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos!
N39DVDKerro jos tarviit apua😉
- Anonyymi00012
Miten biden kanssa saa vettä sisälle? ?? Tekniikka vinkkejä please 🥺
- Anonyymi00018
Anonyymi00012 kirjoitti:
Laitat suihkun peppuaukolle hana varovasti auki voit laittaa tummelia voita vaseliinia eka vähän sormeilla ennen pesua jos ei ole suihkua p
ehmeä juoma pullo käy kans ei kannata ottaa treeneihin sitä pulloo domina voi juottaa orjalle peppu pullosta sitten as.pesu koneeseen - Anonyymi00020
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kutsut Joe Bidenin paikalle, joka suihkuttaa omasta bidenistään puhdistusta anaaliin.
- Anonyymi00013
Ota suihkukahva pois, pelkkä letku peppureijälle ja hana varovasti auki. Näin minä teen..
- Anonyymi00016
Hyi hemmetti mitäs olet hähähää
- Anonyymi00017
Puhtaaksi mistä? Siellä on ainakin caccaa, bakteereja, viruksia, mikrobeja ja lemua.
- Anonyymi00019
Ensin parilusikallista risiiniöljyä,että saa suoliston puhtaaksi,
kertapierasulla,sitten vaan vesiletua perään ja hana auki,
kevyesti voi pullosudilla pyöritellä.Loppu huuhtelu ja hyvä tulee. - Anonyymi00021
Miksi se pitää puhdistaa vitun huora?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka343534- 113218
- 1422962
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032635Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv742615- 441435
Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61338Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3971148Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos501053Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6900