Voisiko joku yleläinen tehdä asiakasystävällisemmän alapakkinäytön, jossa ON KOKO lause näkyvillä kerrallaan. Ei mitään rullaavia toistaitoisia pätkiä, vaan asiallista näyttöä. Leventäkää palkkia ja poistakaa turhat sivuroinat.
Ylen aamuteeveen palkit
10
267
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samasta lähettänyt palautetta YLE:een. Ei ole noteerattu. Tekstipalkeissa on myös paljon kirjoitusvirheitä.
- Anonyymi
Juuri niin. Ja se nopeus millä rullaa eli aina jää ne alkusanat ja sanoma pois kun jumittaa loppunäyttöön. Siinä sitä sitten yrittää arvuutella mistä on uutisessa kysymys. Joko lyhentävät lauseen kokoaikaisesti näkyväksi tai sitten tosiaan leveämpi näyttöpalkki.
Kaupunkien säätiedot pois oikealta muualle ruutuun ja yli.fi-mainos helkuttiin vasemmalta. - Anonyymi
Ylelle palautetta? Siellä luetaan pelkät kehut ja kiitokset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylelle palautetta? Siellä luetaan pelkät kehut ja kiitokset.
Pitää muotoilla palaute siis näin: kiitos kun sössitte tekstipalkin, niin ettei siitä voi saada selvää.
- Anonyymi
Tekstikokoa ainakin voisi suurentaa, nyt pitää laittaa silmälasit päähän jotta näkee lukea
- Anonyymi
Mobiililaitteella katsoessa ei riitä rillit, alapalkin teksti on hyttysenpaskan kokoista.
- Anonyymi
Olen miettinyt, kuinka ihmiset pystyy siihen multitaskaukseen, että kuuntelee uutistenlukijaa, seuraa kuvaa ja siinä vilisevää grafiikkaa sekä lukee kahden tekstipalkin tekstiä samanaikaisesti.
- Anonyymi
En minä ainakaan. Aivan kamalaa sekametelisoppaa. On se ihme että kiusallaan tai tyhmyyttään tehdään asiakaskokemus vastenmieliseksi.
- Anonyymi
Lisäksi seinät lentelee holtittomasti
- Anonyymi
Tämä on todellinen ongelma jos ohjelman kuuntelu ei riitä vaan sitä joutuu katsomaan.
Säätiedotusta joutuu katsomaan ja huomio tahtoo siirtyä liukuvaan tekstiin jolloin säätiedotus unohtuu.
Jollain tavalla pitäisi kuvaruudun alareuna saada peitettyä säätiedotuksen aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2604596Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit422770Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061604Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 551334
- 931245
- 471119
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2081116