Toisten elämää, mahtaa olla sisältörikas elämä, oikein salkkarit suomi24 versio
Täällä ne spekuloi heti aamusta
15
167
Vastaukset
- Anonyymi
Säälittävää ns parhaat aikansa nähnyttä bipolaarista mikä tahansa teksti netizä käy- populismia se vaan kato onpi
- Anonyymi
Minä luin vaihteeksi aamulla taas naisena tuota Anneli Auerin ja hänen kunniallisen perheensä elämästä.
Ainut harmi on se, että en ollut Annelin ja hänen perheensä hyvä ystävä. Koska jos olisin niin minustakin voisi tulla moni miljonääri äiti Annelin perhe ystävänä, koska minä olisin hänen ystävänä joutunut kärsimään siitä, kun ystävyyttä perheinä olisi halveksittu.
Minulle ja miehelleni olis tullut tuolloinkin ero, koska poliisit olis PUUTTUNEET meidän suhteeseen tuolloinkin.
2009 vuonna poliisit asteli myös minun elämään ja minullakin on 4 lasta. Yksi minun pojista jostain syystä haluaa olla tyttö. Eli YHDENVERTAISUUTTA kyllä yhdenvertaisuuslain mukaan Anneli Aueriin löytyy, mutta ANNELIA EI OLE SYYTETTY, koska KUNNIANLOUKKAUKSESTA niin, kuin minua.
Minä olisin kunniansaloukkanneiden mielestä voinut jättää syntymättä, mutta Anneli Auer ANSAITSEE PERHEENSÄ KANSSA ELÄMÄN VAIKKA HE JATKAVAT VALEHTELUA EDELLEEN. Rahaa puhalletaan taivaan tuulin ja heitä EI HAITTAA vaikka yhteiskunnan varoja palaa miljoonia heidän perheeseen ja valtio korvaa kaiken!
HE EIVÄT KUNNIOITA MITÄÄN JA ANNELI AUER ON ITSE ASTELLUT JULKISUUTEEN OMASTA VAPAASTA TAHDOSTAAN. HÄN ON OLLUT MIEHENSÄ MURHASTA EPÄILTY SAMAAN AIKAAN JA SOTKENUT TUTKINTAA, MUTTA EI HÄN OLE LAPSIAAN AJATELLUT YHTÄÄN VAAN RAHAA!- Anonyymi
Lisään kyllä, että LAHTI on minun suvun entisiä sukunimiä joka on vaihdettu toiseen sukunimeen jostain syystä.
Minun isovanhempien sukunimi olis ollut LAHTI jos heidän sukunimeä ei olisi vaihdettu tähän joka heillä oli käytössä.
Noin TÖRKEÄÄ LESKEÄ, kuin ANNELI AUER ON PITÄÄ KUNNIOITTAA JONKA PITI SAADA KAIKKI HUOMIO ITSELLEEN MEDIAN KAUTTA JA HÄN VAIN JATKAA HAUDALLA TANSSIA, KOSKA HÄN ON OMASTA MIELESTÄÄN MAAILMAN KAUNEIN SEKÄ TÄYDILLISIN NAINEN, ÄITI, SISKO SEKÄ LAPSI JA HÄNEN LAPSET, VANHEMMAT, VELJENSÄ SEKÄ MIEHET JA KAIKKI JOTKA HÄNEN ELÄMÄÄN OVAT LIITTYNEET OVAT TÄYDELLISIÄ IHMISIÄ, KOSKA ANNELI AUER ON PÄÄTTÄNYT ALUSTA ASTI, ETTÄ HÄNESTÄ TULEE JULKISUUDEN HENKILÖ JA ME TOISET MAKSETAAN HÄNELLE SIITÄ!
KUNNIALLINEN TEKO ANNELI AUERILTA JA EI SITÄ VOI KIISTÄÄ! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lisään kyllä, että LAHTI on minun suvun entisiä sukunimiä joka on vaihdettu toiseen sukunimeen jostain syystä.
Minun isovanhempien sukunimi olis ollut LAHTI jos heidän sukunimeä ei olisi vaihdettu tähän joka heillä oli käytössä.
Noin TÖRKEÄÄ LESKEÄ, kuin ANNELI AUER ON PITÄÄ KUNNIOITTAA JONKA PITI SAADA KAIKKI HUOMIO ITSELLEEN MEDIAN KAUTTA JA HÄN VAIN JATKAA HAUDALLA TANSSIA, KOSKA HÄN ON OMASTA MIELESTÄÄN MAAILMAN KAUNEIN SEKÄ TÄYDILLISIN NAINEN, ÄITI, SISKO SEKÄ LAPSI JA HÄNEN LAPSET, VANHEMMAT, VELJENSÄ SEKÄ MIEHET JA KAIKKI JOTKA HÄNEN ELÄMÄÄN OVAT LIITTYNEET OVAT TÄYDELLISIÄ IHMISIÄ, KOSKA ANNELI AUER ON PÄÄTTÄNYT ALUSTA ASTI, ETTÄ HÄNESTÄ TULEE JULKISUUDEN HENKILÖ JA ME TOISET MAKSETAAN HÄNELLE SIITÄ!
KUNNIALLINEN TEKO ANNELI AUERILTA JA EI SITÄ VOI KIISTÄÄ!Lisään vielä, että minä olin eron jälkeen vaihtamassa sukunimeäni Lahti sukunimeksi, mutta vaihto jäi kesken.
Minä jäin miettimään asiaa, koska alkoi ex-miehen ja hänen vaimonsa kanssa käräjöinnit tyyliin joka asiasta.
Totesin, että minun sukunimihän on LAHTI tavallaan jo, mutta se tulee ruotsin kielisestä sanasta joka on muuttunut suomalaisten suussa suomen kieliseksi ja se on Suomen ruotsia/Ruotsin suomea.
Sukunimen vaihto jäi, koska ei siinä ollut mitään järkeä lähteä vaihtamaan samaan sukunimeen, mutta ERIVERSIOON!
En sukujen välistä yhteyttä löytänyt suoraan, mutta tämä Lahti sukunimi asia sai minut ajattelemaan asioita laajemmin.
Minä totesin, että etelä Suomessa jos suvut ovat aikoinaan asuneet samoilla alueilla niin he ovat sukua jollain tavalla keskenään, mutta he eivät ole niin läheistä koska osa on lähtenyt kulkemaan.
Minun äidin isän isä lähti AMERIIKKAAN aikoinaan Jalasjärveltä miesten kanssa tienaamaan niin hänellä oli vara KOSIA VIINAMÄEN TALON AINOAA TYVÄRTÄ.
Vaarini äiti ja isä kuolivat johonkin kulkutautiin varmaan. Ei se mikään iloinen asia ollut vaikka minä luin sitä SUKUTUTKIMUSTA ja aloin nauramaan, koska vaarini mummo joka heitä oli hoitanut orpoina oli ihan itse VIINAMÄEN EMÄNTÄ JOKA OLI PAKANNUT POJILLE LEIPÄÄ REPUT TÄYTEEN JOTA HÄN OLI LEIPONUT, KUN POJAT OLIVAT LÄHTENEET.
Joku oli mennyt huutamaan : Valakooset tuloo joten VIINAMÄKELÄISET HELEVETTIIN TÄÄLTÄ JA VÄHÄN ÄKKIÄ!
Ainut VIINAMÄKELÄINEN OLI MUMMO JOKA PAKKAS REPUT TÄYTEEN LEIPÄÄ JA SANO, että HÄN KYLLÄ PÄRJÄÄ!
VIINAMÄEN MUMMOLLA JA POJILLA JAKELUUN SE, ETTÄ POIKIEN PAREMPI LÄHTEÄ.
3 vanhinta lähti ja 2 meni Petsamoon, mutta yks heistä oli lähti omien sanojensa mukaan Venäjälle ja ei kukaan ole kuullut hänestä sen jälkeen.
Ei heidän SUKUNIMI OLLUT VIINAMÄKI VAAN IHAN TOINEN, mutta EI TÄTÄKÄÄN ASIAA OLE KOSKAAN KÄSITELTY, KOSKA HE OVAT OLLEET ORPOJA JA VALTION EDUNVALVONNASSA!
EI SIITÄ OLE TIETOA, ETTÄ KUKA KÄVI HUUTAMALLA LOUKKAAMASSA KUNNIAA!
HE VAIN LÄHTIVÄT JA PÄÄTTIVÄT, ETTÄ KATSOTAAN JA EIKÖHÄN NE ASIAT AIKOINAAN SELVIÄ!
VAARINI SANO AINA, ETTÄ : KYLLÄ ME TÄMÄ SOTA VOITETAAN!
SODASSA VAAN VAIHTUI JOUKKUEEN JOHTAJA, MUTTA MIEHENI HALUSI KUNNIAN OLLA MINUN MIES, KOSKA HÄN ON SAMAA MIELTÄ MINUN KANSSA, ETTÄ TÄMÄ SOTA KYLLÄ VOITETAAN JA ME OLLAAN VOITETTU KAIKKI SODAT, MUTTA KYLLÄHÄN TÄTÄ TOUHUA ON KATSOTTU JA ASIAN KORJAAMISTA ON ESTETTY TIETOISESTI KOKOAJAN VAATIMALLA KUNNIOITTAMAAN HEITÄ JOIDEN MIELESTÄ ON KUNNIANLOUKKAUS VOITTAA SODAT! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä, että minä olin eron jälkeen vaihtamassa sukunimeäni Lahti sukunimeksi, mutta vaihto jäi kesken.
Minä jäin miettimään asiaa, koska alkoi ex-miehen ja hänen vaimonsa kanssa käräjöinnit tyyliin joka asiasta.
Totesin, että minun sukunimihän on LAHTI tavallaan jo, mutta se tulee ruotsin kielisestä sanasta joka on muuttunut suomalaisten suussa suomen kieliseksi ja se on Suomen ruotsia/Ruotsin suomea.
Sukunimen vaihto jäi, koska ei siinä ollut mitään järkeä lähteä vaihtamaan samaan sukunimeen, mutta ERIVERSIOON!
En sukujen välistä yhteyttä löytänyt suoraan, mutta tämä Lahti sukunimi asia sai minut ajattelemaan asioita laajemmin.
Minä totesin, että etelä Suomessa jos suvut ovat aikoinaan asuneet samoilla alueilla niin he ovat sukua jollain tavalla keskenään, mutta he eivät ole niin läheistä koska osa on lähtenyt kulkemaan.
Minun äidin isän isä lähti AMERIIKKAAN aikoinaan Jalasjärveltä miesten kanssa tienaamaan niin hänellä oli vara KOSIA VIINAMÄEN TALON AINOAA TYVÄRTÄ.
Vaarini äiti ja isä kuolivat johonkin kulkutautiin varmaan. Ei se mikään iloinen asia ollut vaikka minä luin sitä SUKUTUTKIMUSTA ja aloin nauramaan, koska vaarini mummo joka heitä oli hoitanut orpoina oli ihan itse VIINAMÄEN EMÄNTÄ JOKA OLI PAKANNUT POJILLE LEIPÄÄ REPUT TÄYTEEN JOTA HÄN OLI LEIPONUT, KUN POJAT OLIVAT LÄHTENEET.
Joku oli mennyt huutamaan : Valakooset tuloo joten VIINAMÄKELÄISET HELEVETTIIN TÄÄLTÄ JA VÄHÄN ÄKKIÄ!
Ainut VIINAMÄKELÄINEN OLI MUMMO JOKA PAKKAS REPUT TÄYTEEN LEIPÄÄ JA SANO, että HÄN KYLLÄ PÄRJÄÄ!
VIINAMÄEN MUMMOLLA JA POJILLA JAKELUUN SE, ETTÄ POIKIEN PAREMPI LÄHTEÄ.
3 vanhinta lähti ja 2 meni Petsamoon, mutta yks heistä oli lähti omien sanojensa mukaan Venäjälle ja ei kukaan ole kuullut hänestä sen jälkeen.
Ei heidän SUKUNIMI OLLUT VIINAMÄKI VAAN IHAN TOINEN, mutta EI TÄTÄKÄÄN ASIAA OLE KOSKAAN KÄSITELTY, KOSKA HE OVAT OLLEET ORPOJA JA VALTION EDUNVALVONNASSA!
EI SIITÄ OLE TIETOA, ETTÄ KUKA KÄVI HUUTAMALLA LOUKKAAMASSA KUNNIAA!
HE VAIN LÄHTIVÄT JA PÄÄTTIVÄT, ETTÄ KATSOTAAN JA EIKÖHÄN NE ASIAT AIKOINAAN SELVIÄ!
VAARINI SANO AINA, ETTÄ : KYLLÄ ME TÄMÄ SOTA VOITETAAN!
SODASSA VAAN VAIHTUI JOUKKUEEN JOHTAJA, MUTTA MIEHENI HALUSI KUNNIAN OLLA MINUN MIES, KOSKA HÄN ON SAMAA MIELTÄ MINUN KANSSA, ETTÄ TÄMÄ SOTA KYLLÄ VOITETAAN JA ME OLLAAN VOITETTU KAIKKI SODAT, MUTTA KYLLÄHÄN TÄTÄ TOUHUA ON KATSOTTU JA ASIAN KORJAAMISTA ON ESTETTY TIETOISESTI KOKOAJAN VAATIMALLA KUNNIOITTAMAAN HEITÄ JOIDEN MIELESTÄ ON KUNNIANLOUKKAUS VOITTAA SODAT!Lisään kyllä, että KYLLÄ YHDELLÄ KERSANTILLA JOKA HAUDASSA ON MAANNUT 52 vuotta LUULIS LAPISSA SODAN VOITTAVAN, KOSKA EI HÄNTÄ EDES MAINITA LAPIN SODAN TAISTELIJOISSA VAAN HÄNET MAINITAAN TOISESSA MAAILMAN SODASSA YHTENÄ TAISTELIJANA!
LAPIN SODASSA HE OVAT OLLEET ORJIA, KOSKA TOINEN MAAILMAN SOTA PÄÄTTYI RAUHAAN, MUTTA LAPIN SODAN ALOITTI JOKU MUTTA EI AINAKAAN MINUN VAARINI VAIKKA ERÄÄT VÄITTÄVÄT NOIN, MUTTA HEIDÄN PITÄIS KYLLÄ NÄYTTÄÄ FAKTAA!
LAPIN SOTA AINAKIN PÄÄTTYI SIIHEN, ETTÄ SS-JOUKOT ILMOITTI, ETTÄ : POLTETAAN KOKO LAPIN LÄÄNI!
HE JÄTTIVÄT KYLTIN JOSSA OLI PÄÄKALLO JA LUKI ” ME PALATAAN VIELÄ!”
SS-JOUKOT OVAT ILMEISESTI PALASIVAT, KOSKA TOISEN MAAILMAN SODAN YHDEN AINOAN SOTILAAN KIMPPUUN KÄYDÄÄN AINA LAPISSA!
- Anonyymi
Olen miettinyt voisiko toisten elämään pakonomaisesti puuttuminen olla luovuuden ja mielikuvituksen puutetta, jolloin oman pään sisään halutaan väkisin värikkyyttä. Ehkä tuohon olisi halpa ratkaisukeino. Henkilö itse alkaa kehittelemään päässään erinäisiä hahmoja ja heidän elämäänsä. Pian oma elämä on niin värikästä, ettei oikeaa elämää kaipaa ollenkaan ja tärkeintä; ei sotke toiminnallaan myöskään toisten elämää.
- Anonyymi
Jotain tällaista esim
- Anonyymi
Ja yleensä täällä pyörii nämä samat epäsosiaaliset käytöshäiriköt jotka ei missään muualla oikein saa asiaansa kuuluviin, niin sitten tämmöisellä aivopieruella yritetään paikata elämässä jotain.
Sääliksi käy. - Anonyymi
Totta ihmeessä maksullisen metsästäjien elämä kiehtoo. He ovat ihan suurennuslasin alla.
- AnonyymiUUSI
Mitä etkö ole tuohon vielä tottunu mun oppiman mukaan sitä on tehty vähintäänkin yhdeksänkymmentä luvulta asti
- AnonyymiUUSI
Anomalioiden kautta on kiva elää pää syvällä omassa anaalissa
- AnonyymiUUSI
Sitä tässä on mietitty että ostaako nyt jäisen joulukinkun ja laittaa se pakastimeen kun Lappiin jouluksi kerkiää sitten sulattamaan sen vaikka automatkan aikana säilyykö ja pelko riittääkö kinkut jos ostaa Oulusta niin ei ole riittävästi sulanut.
- AnonyymiUUSI
Tietenkin. Palstailu ja kotona oleminen tekevät elämästä ultimaalista shaissendaalia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja18122386Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant779589Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.377567Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va846385SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1886076Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot475071HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1154721Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1034445Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo942175Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k821449