Pillerin pyörittäjät

Anonyymi-ap

On siinä pillereiden hakijoita. Päivät ja yöt ryypätään ja hetki aamulla kun teekkari sulkee kiitetään hakeen pillereitä.
Mun mielestä ne ketkä tartte pillereitä ostaa ne itse ,kun saavat kuitenkin kelasta kaiken avun.
Ei eläkeläiset eikä muutkaan vähävaraiset saa telkkarista lääkkeitä , ne on haettava itse apteekista ja maksettava.
Nämä pilleristit hakevat vuodesta toiseen pillerinsä terveyskeskuksesta.

6

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Telkkarista ja telkkarista. Semmottis

• Anonyymi

Oikaistu on

• Anonyymi

Oikaisu terveyskeskuksesta

• Anonyymi

Äskeinen kirjoitus on mennyt ihan pieleen vaikka tarkastin sen kun lähetin, mutta tabletti muuttaa matkalla tekstin. Tarkoitus oli kirjoittaa että kun hakevat terveyskeskuksesta pillerit heti aamulla kun terveyskeskus aukee.

• Anonyymi

Täällä on monella mennyt kirjoitukset ja ajatukset ihan pieleen. Mielipiteet ja kommentit on tosi pöljiä...

• Anonyymi

He hakevat ne sieltä koska ovat joutuneet allekirjoittamaan apteekkisopimuksen, eli he eivät itse saa niitä edes ulos apteekista vaan toimitetaan terveyskeskukseen vai mikä nykyään onkaan nimeltään. Tuskimpa ne nyt yötä myöten voi juoda ja rällätä kun siellä puhallutetaa tietyt lääkkeen saajat ja se on 0% raja tai jää saamatta. Eikös ihmisten kannattaisi huolehtia vaan siitä omasta elämästä kun alkaa selittää jostakin mistä edes tietoa. Mene niiltä naamatusten kysymää ni selviää. Yleentä tämmösillä on itsellä todella huono olo ja tämä on tapa pönkittää itsetuntoaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      130
      8936
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      673
      5254
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      26
      3546
    4. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      36
      2434
    5. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      2
      1869
    6. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      130
      1773
    7. 67
      1767
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      224
      1565
    9. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      138
      1397
    10. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      60
      1149
    Aihe