Haudutetellut ajatusta pitkään mielessäni jota mieheni ehdoitti. Että saisin vierasta isoa🫣, vuorotellen molempia. Koen asian niin että mulle luvattiin se. Saman myönsi hän. Ollaan pohjois-pohjanmaalla. Kiire ei ole 🤭.
Vierasta koloon
14
1248
Vastaukset
- Anonyymi
Meilläkin tehtiin suunnitelmia toisesta miehestä ja päästiin niin pitkälle että oma kaveri kotipuolesta Kuopiosta pyydettiin kylään meille Riihimäelle.
Mies oli työtön ja valmis tulemaan meille kun sai tietää että saa kaverin vaimoa panna.
Tuli kyseinen päivä ja odoteltiin miestä tulevaksi sekä tehtiin suunnitelmia ja naitiin kolmesti.
Sanoin miehelleni ettei väsytä minua liikaa että jaksan panna myös vieraamme kanssa.
Tuli aika lähteä asemalle vierasta vastaan, mieheni oli tissutellut pitkin päivää.
Saatiin vieras kyytiin olin itse kuskina ja mieheni nuokkui ja kotimatkalla vaikka oli vain 3.2km asemalta.
Sauna laitettiin päälle ja tulokahvit juotiin ja miehet otti olutta ja minäkin lonkeron.
Vieraamme tuli sanomaan mieheni nukahtaneen eikä saa tätä hereillä.
Kävin itsekkin ravistelemassa miestäni mutta turhaan rentoutus juomat teki tepposen.
Vieraamme kysyi mitä me nyt tehdään?
Hain pyyhkeet itselleni ja vieraallemme ja menimme saunaan.
Vieraamme ajatukset taisi ottaa kunnon loikkia kun sai erektion kun pesi selkäni minä pesin hänen selkänsä sekä kullin.
Vieraamme pani minut senää vasten takaapäin ensikertaa enkä tuntenut yhtään morkkista.
Mieheni nukkui sohvalla ja me istuttiin keittiössä.
Aika ajoissa Tuli puhetta nukkumis järjestelystä, yritin jälleen saada miestäni hereillä ilman tulosta.
Vieraamme tuli viereeni ja minä nukun aina alasti.
Sanoin vieraallemme että hänelle oli luvattu kimppaseksiä mutta joutuu tyytymään vain minuun tällä kertaa, vieras kertoi olevansa täysin tyytyväinen tarjontaan.
Yöllä Vieraamme pani minua takaapäin minun ollessa kontallani ja mies kiskaisi minut vyötäröltä kiinnipìtäen kullinsa mahdollisimman syvään.
Oltiin siis panemassa kun mieheni tuli makkariin ja mustis iski minut haukuttiin vaikka miksi ja vieraamme sai oman osansa haukkumisesta.
Tilanne kuitenkin rauhoittui jossain vaiheessa ja päästiin alkuperäiseen suunnitelmaan.
Minä en kyllä kadu yhtään että annoin Vieraamme panna minua kun oli tullut pitkän matkan kun mieheni oli luvannut että vaimoa saa panna.- Anonyymi
Onnistuuko tapaaminen Medicin Manissä? Olen puoleksi kenialainen. Minulla on varsin pitkä ja suhteellisen paksu aseistus?
T: Jonathan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnistuuko tapaaminen Medicin Manissä? Olen puoleksi kenialainen. Minulla on varsin pitkä ja suhteellisen paksu aseistus?
T: Jonathan26v rva olisi halukas kokeilemaan kanssasi!
En ole koskaan ollut isokaluisen miehen kanssa.
Nyt kyllä haluaisin kokea miltä se tuntuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
26v rva olisi halukas kokeilemaan kanssasi!
Nyt kyllä haluaisin kokea miltä se tuntuu.Koska? Huomenna kello 19.00. Pidemmittä puheitta voimme siirtyä sitten luoksenne. Miten aviomies? Haluaako hän liukkaille vai mitä hän puuhaa vieressä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
26v rva olisi halukas kokeilemaan kanssasi!
Nyt kyllä haluaisin kokea miltä se tuntuu.Kiinnostaako pari kemissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska? Huomenna kello 19.00. Pidemmittä puheitta voimme siirtyä sitten luoksenne. Miten aviomies? Haluaako hän liukkaille vai mitä hän puuhaa vieressä?
Aviomiehelle ei kerrota.
Tulen yksin.
Miten kerkiät olla kanssani? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaako pari kemissä
Kemissäkö olisitte..kiinnostaisko 3 kimppa..aika läheltä kemiä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aviomiehelle ei kerrota.
Tulen yksin.
Miten kerkiät olla kanssani?No kiva. Koko yön?
- Anonyymi
Ihanaa
- Anonyymi
Hei, minkä ikäinen olet ja kelpaako 17cm nuoren miehen aika kokematon kyrpä? Jos kiinnostaa antaisitko jonkun yhteystiedon, vaikka watsapp numeron tai sähköpostin.
- Anonyymi
Tähän ylenpään viestiini unohtui kysyä että onnistuisiko että minä panen sinua pilluun ja miehesi perseeseen, tai että minä ja miehesi pannaan sinua pilluun yhtäaikaisesti ja jos saadaan ni tehään se paljaalla jotta voitas laueta yhtäaikaa sinun sisälle.
- Anonyymi
Jutellaanko? Mun S-postini on [email protected]
- Anonyymi
Haluaisin päästä kanssasi koloasi täyttämään.
Olen M29-vuotias 176cm 84kg - Anonyymi
Pääseekö koloasi täyttämään?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1265686
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai994885Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1404844Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3952459- 1312380
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv42032- 1151985
- 2561637
- 3831397
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.601243