Loppuelämäsi etäältä minua?
Tyydytkö rakastamaan
40
496
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tyydyn. Miehelle
- AnonyymiUUSI
Ei minulta tämä….
Kyllä me vielä nähdään hänen kanssaan jos hän vain tahtoo sitä.
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulta tämä….
Kyllä me vielä nähdään hänen kanssaan jos hän vain tahtoo sitä.
SivustaMinäkin uskon siihen😇😊vasta 10min sittten ajattelin sitä miestä. Tai siis on hän kokoajan mun mielessä🥰 tuli vain lämpöinen tunne. Me kyllä nähdään vielä. Ompa jännä sitten nähdä sinun silmäsi. Oletko sama kuin n kk sitten
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin uskon siihen😇😊vasta 10min sittten ajattelin sitä miestä. Tai siis on hän kokoajan mun mielessä🥰 tuli vain lämpöinen tunne. Me kyllä nähdään vielä. Ompa jännä sitten nähdä sinun silmäsi. Oletko sama kuin n kk sitten
Taas on hätänen kirjottaja ja kiirettä. Taas mentävä.. olet mun mielessä💜❣️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin uskon siihen😇😊vasta 10min sittten ajattelin sitä miestä. Tai siis on hän kokoajan mun mielessä🥰 tuli vain lämpöinen tunne. Me kyllä nähdään vielä. Ompa jännä sitten nähdä sinun silmäsi. Oletko sama kuin n kk sitten
Ta tahtoo kyllä ... 🥰 kaikki 12:59:46.. moiiiii😁
- AnonyymiUUSI
Pakkohan se on...
- AnonyymiUUSI
Kuka pakottaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka pakottaa
Mörökölli!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka pakottaa
Ei oo pakko jos ei taho ☝🏻😌 Kaikilla on oikeus omiin mielipiteisiin ja näin ollen ketään ei voi pakottaa vaan kaikki on vapaaehtoista toimintaa.
- AnonyymiUUSI
En…
- AnonyymiUUSI
Nyt on liian monta samaa tunnistetta...ei minulta
- AnonyymiUUSI
En todellakaan. Haluan tavata. Hä-net.
- AnonyymiUUSI
Ke-net?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ke-net?
Nai-sen..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nai-sen..
Ki-van? Tarkemmin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nai-sen..
No ta-vaa.
- AnonyymiUUSI
Riippuu oletko fyysisesti etäällä vai lähellä jatkossa. Jos etäällä, rakkaus haalenee ja lopulta jää muistoksi. Jos lähellä, rakkaus voimistuu tai loppuu ja muuttuu ystävyydeksi.
- AnonyymiUUSI
Muuttuu ystävyydeksi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muuttuu ystävyydeksi?
Se on yksi vaihtoehto. Että meistä tulee miehen kanssa ystävät. Ei minusta huono juttu sekään.
- AnonyymiUUSI
En tietenkään.
- AnonyymiUUSI
Meidän taas pitäisi ensin aloittaa siitä ystävyydestä ja katsoa mihin siitä sitten päästään jos mihinkään, voihan olla että jäädään sille ystävyystasolle mutta tuskin sekään nyt mikään suuri menetys on kummallekaan päin vastoin. 🌻 🙂
- AnonyymiUUSI
Haaveile rauhassa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haaveile rauhassa
Samat sanat niin tuolle emojiäijälle tuossa yläpuolella että Sinun tavoitteille tuhota jonkun elämä mutisemalla tääl ym
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haaveile rauhassa
:-D
- AnonyymiUUSI
Miehelle naiselta: Jos olisi pakko, niin kyllä. Palstalla en kuitankaan aio loppuelämääni viettää. Jos toinen haluaa olla kaukana, niin etsiköön huvituksensa muualta. Mua on ihan tarpeeksi naurettu ja pilkattu.
- AnonyymiUUSI
Miksi sua on naurettu ja pilkattu?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sua on naurettu ja pilkattu?
Mun kirjoituksista!
- AnonyymiUUSI
Mistä päättelet minun rakastavan?
- AnonyymiUUSI
Se lukee sun otsassa.
Sivusta
- AnonyymiUUSI
?! ✌️💛💐🤔
- AnonyymiUUSI
Onko noi kukat mulle?
Sivusta - AnonyymiUUSI
Laita viestiä? ☺️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laita viestiä? ☺️
Rakastan sua hyvästi joten pahasti eiku
- AnonyymiUUSI
Tällä hetkellä ei ole muuta vaihtoehtoa. Näin on sovittu.
https://www.youtube.com/watch?v=w6kG-qWlqoA&list=RDw6kG-qWlqoA&start_radio=1- AnonyymiUUSI
Mitä muuta hetkeä sitten odotat
- AnonyymiUUSI
Todellakin. 3 viikkoon ei ole kuulunut pihaustakaan P miehestä niin pysyköön kaukana. Monta mahdollisuutta oli korjata asiat hänellä mutta ei ni ei. Joten jää menneisyyteen
- AnonyymiUUSI
Tyydyn platoniseen rakkauteen ellei muu onnistu, mutta tarvitsen myös sen fyysisen rakkauden jonkun toisen kanssa.
- AnonyymiUUSI
Kyllä, hyvin etäältä..
- AnonyymiUUSI
Ehkä joskus lähempää
- AnonyymiUUSI
Mahdollisesti häntä. En sinua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja16922175Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant669237Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.206472Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va656222SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1795836Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3215340Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot294866HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.834483Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm894271"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1153760