Bimbo pääministeri Marin pimahti korona aika niin, että ei tunnistanut ihmisiä eikä pystynyt

Anonyymi-ap

edes lukemaan. Sitä huolimatta hän jatkoi pääministerinä ikään kuin kaikki olisi kunnossa niin kuin binbolla olikin. Pää sekaisin, järki hukassa, bileet pystyssä.

Täysin vastuuntunnoton eukko johti Suomea ja sossut tukivat, vaikka näkivät tilanteen. Ei ikinä tuollaista binbo mihinkään vastuulliseen tehtävään.

Marinin kirja on kuin Lipposen muistelmat. Muut pahoja, minä, minä ja ainoastaan minä olin hyvä ja virheetön. Uniperkin unohtui maiuniat Marinilta, mutta eihän siinä hukattu kuin 10 MRD valtion varoja. Kuka niin pientä jaksaa muistaa, kun oli aika elää valtion ja vähäosaisten piikkiin, sillä nehän ne viulut lopulta maksavat.

14

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Marin ei ole niin heikkolahjainen kuin kirjasta voi päätellä.
      Syynä on se, ettei Marinin englannikielentaito ole hyvä. Se on varmasti parantunut parin vuoden aikana, muttei ole missään nimessä niin hyvä, että pystyisi kirjoittamaan edes hyvän esseen kirjasta puhumattakaan.

Kun alkuasukasenglannilla tehdyn kirjan sitten kääntää suomeksi, se menettään sen vähänkin ajatuksen, mikä kirjassa olisi voinut olla ja jäljelle jää omakehu.

Jos jotain hyvää pitää sanoa, niin Marvel on ostanut oikeudet sankarihahmoon Sanna, jonka supervoimana on omakehu. Saatetaan nähdä Teräsmiehen ja Batmanin rinnalla ehkä piankin.

• Anonyymi

Kirjassaan varmaan kertoo, mitä puuhailivat "jauhojenginsä" kanssa päivät pitkät bileissään ja eduskunnan vessassa päivällä. Eipä siitäkään missään mitään mainittu. Meidän media on niin pihalla, että ei kai siitä mitään tiennyt. Samalta "viivalta" sdp on aina lähtenyt, myös vessasta.

• Anonyymi

Persun harmituksen mittari menee jo punaiselle alueelle. Kohta se tykyttävä ohimosuoni ratkeaa, ja sieltä suihkuaa ilmaan kusi kovalla paineella : )

• Anonyymi

Bimbosta näki jo sokea Reetakin 2021, että kaikki ei ole hyvin. Marin sekoili, harrasti milloin mitäkin ja lööppikuvaaja, sopulit ja suvakkilesbosossut perässä fanittamassa, miten hienosti menee. Tärkeintä oli saada naama ruutuun päivittäin, oli siten asiaa tai ei. Sama jatkuu, joten bimbolla viiraa vieläkin.

• Anonyymi

Marinin aikaan työllisyys oli 75% :ssa ja kaikki yhmiset pääsi hoitoon 2 viikossa. Miten on nykyisen hallituksen kanssa ?. Voi kun asiat olivat hyvin viime hallitus kaudella.

• Anonyymi

Juu...silloin ei ollutkaan tätä Mariinin hallituksen läpi nuijamaan sotea.

Silloin oli kaikki paremmin, terveydenhuollossa.

• Anonyymi

Bimbolla on noussut valta päähän. Marin paljasti oman sisimpänsä ja kehuskeli New Yorkissa kuinka hän rakastaa valtaa ja ihmisten käskyttämistä. Niinhän jokainen vasuri tekee, he haluaisivat alistaa muita, mutta kun kyvyt eivät riitä. Bimbo on aina bimbo, ei se siitä miksikään muutu.

• Anonyymi

Uniber unohtui sannukalta, kun menojalka pissiskaverien seurassa vipatti. Eikä kykyä asioiden hoitamiseen pääministerinä ollut.!! Siksipä Tyttö Tappurainen takuumieheksi... Kohua kohun perään käyttäytymällä kuin pikkutyttö, aikuisuus pahemman kerran hukassa. Demarit ei pärjänneet seuraavissa vaaleissa, koska holtitonta rahanjakoa, ministerit vaateripustimena, sannukka sitä, ja tätä polvet koukussa leikkimässä hollywood näyttelijätärtä, ei asioiden hoitamista. Näyttää olevan pelkkää hoopoilua nykypolitiikka, minä, minä ja mun kaverit ja suku.

• Anonyymi

Miksi tätä Marinia tuodaannkoko ajan esille mediassa?
      Eikö hän ole yksityishenkilö joka hakee julkisuutta omalla toiminnallaan?
      Luksuselämää ulkomailla...ja lopun sensuroin itse kommentistani.

• Anonyymi

On se hyvä, että persut saivat viimein haluamansa, eli täysin osaamattoman pääministerin ja ennen kaikkea irvokkaan, häiriintyneen johtajansa näyttämään typeryyttään rahaministerinä.
      On se hyvä että varsinkin talous on nyt amatöörien käsissä, ja kokoomus käyttää
      persuja kuin kynnysmattoa mennen tullen.
      Mitä tämä kertoo persujen kannattajista?
      Ainakin sen, että niiden tollojen aivoilla pystyy ehkä perseen pyyhkimään mutta ei juuri muuta.
      On se hyvä, että Suomessa on viimein oma puolue ääliöille.

• Anonyymi

Kyllä ääliöitten puolueita on todella persut ja kokoomus myös. Eihän ylitunnin-juna petterin touhuista löydy järjen hiventäkään. Pakkomiellettä ja hyvinvointi yhteiskunnan romuttamista. Nepotismi rehottaa, kansanedustajat ja ministerit käyttäytyy kuin apinat. Jee, jee..

• Anonyymi

Bimbo muistaa pätkittäin ainoastaan ne asiat, jotka ovat eduksia hänelle, mutta unohtaa kaiken muun. Tyyliin: Hienot sukkahousut lyhyissä väärissä säärissäni vai mitä, häh? Minä en tunne ketään Uniperia ja sen anastamia miljardeja., Miksi edes pitäisi tietää, mä ryyppää nyt.

• Anonyymi

Aloittaja näyttäää unohtaneen sanan: stressi.
      Oppositio, persut etunenässä, tekivät kaikkensa mustamaalaten ja siten vaikeuttaen viiden puolueen enemmistöhallitusta vaikeana eri kriisien hallitusaikana.

• Anonyymi

"Täysin vastuuntunnoton eukko johti Suomea ja sossut tukivat, vaikka näkivät tilanteen. Ei ikinä tuollaista binbo mihinkään vastuulliseen tehtävään."
      -----------------?----------------------

Marin addikti on palsta-p-ässälaisten ylläpitämä
      "unholan urut"

"nyt kulutan mennyttä aikaa
      jota uruilla unholan juhlitaan"
      https://viikate.com/biisi/unholan-urut/

Menneisyys on teille tämä hetki.
      Muuta teillä ei ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      53
      3286
    2. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      68
      2732
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      67
      2663
    4. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      62
      1348
    5. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      304
      1278
    6. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      13
      1173
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      104
      1034
    8. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      41
      1026
    9. Tiedän, että olet luonnevikainen

Haluaisin vain todeta olleeni väärässä tässä asiassa.
      Ikävä
      42
      1007
    10. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      80
      991
    Aihe