edes lukemaan. Sitä huolimatta hän jatkoi pääministerinä ikään kuin kaikki olisi kunnossa niin kuin binbolla olikin. Pää sekaisin, järki hukassa, bileet pystyssä.
Täysin vastuuntunnoton eukko johti Suomea ja sossut tukivat, vaikka näkivät tilanteen. Ei ikinä tuollaista binbo mihinkään vastuulliseen tehtävään.
Marinin kirja on kuin Lipposen muistelmat. Muut pahoja, minä, minä ja ainoastaan minä olin hyvä ja virheetön. Uniperkin unohtui maiuniat Marinilta, mutta eihän siinä hukattu kuin 10 MRD valtion varoja. Kuka niin pientä jaksaa muistaa, kun oli aika elää valtion ja vähäosaisten piikkiin, sillä nehän ne viulut lopulta maksavat.
Bimbo pääministeri Marin pimahti korona aika niin, että ei tunnistanut ihmisiä eikä pystynyt
6
80
Vastaukset
- Anonyymi
Marin ei ole niin heikkolahjainen kuin kirjasta voi päätellä.
Syynä on se, ettei Marinin englannikielentaito ole hyvä. Se on varmasti parantunut parin vuoden aikana, muttei ole missään nimessä niin hyvä, että pystyisi kirjoittamaan edes hyvän esseen kirjasta puhumattakaan.
Kun alkuasukasenglannilla tehdyn kirjan sitten kääntää suomeksi, se menettään sen vähänkin ajatuksen, mikä kirjassa olisi voinut olla ja jäljelle jää omakehu.
Jos jotain hyvää pitää sanoa, niin Marvel on ostanut oikeudet sankarihahmoon Sanna, jonka supervoimana on omakehu. Saatetaan nähdä Teräsmiehen ja Batmanin rinnalla ehkä piankin. - Anonyymi
Kirjassaan varmaan kertoo, mitä puuhailivat "jauhojenginsä" kanssa päivät pitkät bileissään ja eduskunnan vessassa päivällä. Eipä siitäkään missään mitään mainittu. Meidän media on niin pihalla, että ei kai siitä mitään tiennyt. Samalta "viivalta" sdp on aina lähtenyt, myös vessasta.
- Anonyymi
Persun harmituksen mittari menee jo punaiselle alueelle. Kohta se tykyttävä ohimosuoni ratkeaa, ja sieltä suihkuaa ilmaan kusi kovalla paineella : )
- Anonyymi
Bimbosta näki jo sokea Reetakin 2021, että kaikki ei ole hyvin. Marin sekoili, harrasti milloin mitäkin ja lööppikuvaaja, sopulit ja suvakkilesbosossut perässä fanittamassa, miten hienosti menee. Tärkeintä oli saada naama ruutuun päivittäin, oli siten asiaa tai ei. Sama jatkuu, joten bimbolla viiraa vieläkin.
- Anonyymi
Marinin aikaan työllisyys oli 75% :ssa ja kaikki yhmiset pääsi hoitoon 2 viikossa. Miten on nykyisen hallituksen kanssa ?. Voi kun asiat olivat hyvin viime hallitus kaudella.
- AnonyymiUUSI
Bimbolla on noussut valta päähän. Marin paljasti oman sisimpänsä ja kehuskeli New Yorkissa kuinka hän rakastaa valtaa ja ihmisten käskyttämistä. Niinhän jokainen vasuri tekee, he haluaisivat alistaa muita, mutta kun kyvyt eivät riitä. Bimbo on aina bimbo, ei se siitä miksikään muutu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741