Onko kenelläkään kokemusta että miten homma menee? Puolison kanssa asuntolaina puoliksi ja sitä vielä 10v jäljellä. Kaikki muut lainat menneet ulosottoon. Onko kyseiseen velkajäjestelyyn miten hankala päästä? Ja kuinka kauan uon pitäisi olla ollut että voi edes hakea? Ja miten ylipäänsä homma toimii? Meneekö lainan takaajille tieto velkajärjestelystä?
Vastaukset 2
- Anonyymi
Mä sain juuri ehdotelman asunnon säästävästä maksuohjelmasta. 1700€ maksuvara per kk sisältäen asunnon 9 vuotta kesto. Alkuperäisen asuntolainan maksuaikataulu jopa lyheni 14 vuodesta 9 vuoteen. Maksan tuota velkaa yksin. Tavallisten velkojen maksu jatkuu ohella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780- 72599
- 49590
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522