Kirjoittiko hän kirjansa jauhoissa?

Anonyymi-ap

On sen verran sakeaa settiä.

17

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kukas sen kirjan kirjoitti? Marin itse vai joku muu? Myös kustantajalla on päätäntävaltaa mitä päästetään kirjaan asti.

• Anonyymi

Sillä työ- ja juhlintatahdilla täysin mahdollista. Pää ei ehdi selvitä.
      Oli vähän pihalla ja sekava myös haastatteluissa. Eikä osoittanut kykyä harkintaan sekään, ettei osannut hankkia viransijaista juhlintojen ajaksi. Muka koko ajan työkykyinen? Todistettavasti ei ollut.

• Anonyymi

Oi miten pikkumiehet vaahtoaa?

Kuin oriit. Vaikka Sanna koukisti vain pikkurillin.

Sanna saa miehet raivoihin.

Ihailen Sannaa. Hän on Suomen ehdoton ykkönen. Netti on tukossa Sannan vuoksi. Miehet miettivät mitä Sannasta kirjoittaa.

Sanna puhaltaa ja Suomi heilahtaa.

On se mimmi !!

The Times sen tietää.

Joko teistä on kuva siellä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oi miten pikkumiehet vaahtoaa?

Kuin oriit. Vaikka Sanna koukisti vain pikkurillin.

Sanna saa miehet raivoihin.

Ihailen Sannaa. Hän on Suomen ehdoton ykkönen. Netti on tukossa Sannan vuoksi. Miehet miettivät mitä Sannasta kirjoittaa.

Sanna puhaltaa ja Suomi heilahtaa.

On se mimmi !!

The Times sen tietää.

Joko teistä on kuva siellä?

Englantilaisissa lehdissä on edelleenkin kuvia Sannan biletyksistä ja bikinikuvasta, joka on kieltämättä kaikkea muuta kuin kaunis kuva.Katsokaa vaikka ihan tuoreitakin netti-lehtiä.

• Anonyymi

Kertooko jauhokirjassa kaulan nuolettamisesta?

• Anonyymi

On ongelmat 😫. Mites siellä omas pääkopas ? Ainut ilonaihe näköjään Hau Hau 🐕‍🦺.

• Anonyymi

Nolo, nolompi, noloin Sanna. Kirja on huonosti kirjoitettu ja lattea.
      Minä, minä, minä pääosassa.

• Anonyymi

Tuskin itse kirjoitti, liian kiire neuvoa valtioiden päämiehiä. Haamu kirjoittajat kirjoittaa kirjan.

• Anonyymi

Kuulemma ei ollut haamukirjoittaja. Sanna teki sen itse, ettei tarvinnut maksaa mitään ulkopuoliselle. Ja kun kirjoittajan lahjoja ei ole, niin jälki on sen mukaista.

• Anonyymi

Tuskinpa kirjoitti itse. Jostain luin kirjoittajan nimenkin , mutta ei jäänyt mieleen.
        Kirjoittaja on kirjoittanut niinkuin Sanna on kertonut. "minä olin paras, kaikki on muitten syytä".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskinpa kirjoitti itse. Jostain luin kirjoittajan nimenkin , mutta ei jäänyt mieleen.
        Kirjoittaja on kirjoittanut niinkuin Sanna on kertonut. "minä olin paras, kaikki on muitten syytä".

Lisään vielä, ovat kaksi hyvin samankaltaista ihmistä tuo Sanna ja Martina. Taitaa kummankin kirjaset olla itsekehua täynnä. Ainakin nuo lehdissä olleet pätkät viittaavat siihen. Lukuiloa niille, jotka nuokin lukevat, seiskakin on varmasti parempi juttuineen.

• Anonyymi

Sanna on saanut kivoja lempinimiä, kuten shamppanjasosialisti ja ikiteini.
      🍾+🌹👧🏻💃🏻

• Anonyymi

Reppana yksin kirjoittelet. On tietenkin hyvä asia, itse kysyy, itse vastaa, itse haukkuu 💩.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Reppana yksin kirjoittelet. On tietenkin hyvä asia, itse kysyy, itse vastaa, itse haukkuu 💩.

En ole itse keksinyt noita Marinin lempinimiä. Mutta, toisen lempinimen on keksinyt (osuvasti) eräs naistoimittaja ja toista lempinimeä (myös osuvasti) käytti eräs arvostettu poliitikko.
        🍾+🌹👧🏻💃🏻

• Anonyymi

Ei Sokoksen kassatytön touhuissa ole enää ollut mitään järkeä useaan vuoteen.

• Anonyymi

Onko aloittaja todella lukenut kirjan?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      186
      3407
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      104
      2605
    3. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      8
      2499
    4. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      57
      2442
    5. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      94
      2361
    6. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      8
      2074
    7. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      0
      1800
    8. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1770
    9. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      33
      1648
    10. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      84
      1398
    Aihe