On sen verran sakeaa settiä.
Kirjoittiko hän kirjansa jauhoissa?
17
247
Vastaukset
- Anonyymi
Kukas sen kirjan kirjoitti? Marin itse vai joku muu? Myös kustantajalla on päätäntävaltaa mitä päästetään kirjaan asti.
- Anonyymi
Sillä työ- ja juhlintatahdilla täysin mahdollista. Pää ei ehdi selvitä.
Oli vähän pihalla ja sekava myös haastatteluissa. Eikä osoittanut kykyä harkintaan sekään, ettei osannut hankkia viransijaista juhlintojen ajaksi. Muka koko ajan työkykyinen? Todistettavasti ei ollut.- Anonyymi
Oi miten pikkumiehet vaahtoaa?
Kuin oriit. Vaikka Sanna koukisti vain pikkurillin.
Sanna saa miehet raivoihin.
Ihailen Sannaa. Hän on Suomen ehdoton ykkönen. Netti on tukossa Sannan vuoksi. Miehet miettivät mitä Sannasta kirjoittaa.
Sanna puhaltaa ja Suomi heilahtaa.
On se mimmi !!
The Times sen tietää.
Joko teistä on kuva siellä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi miten pikkumiehet vaahtoaa?
Kuin oriit. Vaikka Sanna koukisti vain pikkurillin.
Sanna saa miehet raivoihin.
Ihailen Sannaa. Hän on Suomen ehdoton ykkönen. Netti on tukossa Sannan vuoksi. Miehet miettivät mitä Sannasta kirjoittaa.
Sanna puhaltaa ja Suomi heilahtaa.
On se mimmi !!
The Times sen tietää.
Joko teistä on kuva siellä?Englantilaisissa lehdissä on edelleenkin kuvia Sannan biletyksistä ja bikinikuvasta, joka on kieltämättä kaikkea muuta kuin kaunis kuva.Katsokaa vaikka ihan tuoreitakin netti-lehtiä.
- Anonyymi
Kertooko jauhokirjassa kaulan nuolettamisesta?
- Anonyymi
On ongelmat 😫. Mites siellä omas pääkopas ? Ainut ilonaihe näköjään Hau Hau 🐕🦺.
- Anonyymi
Nolo, nolompi, noloin Sanna. Kirja on huonosti kirjoitettu ja lattea.
Minä, minä, minä pääosassa. - Anonyymi
Tuskin itse kirjoitti, liian kiire neuvoa valtioiden päämiehiä. Haamu kirjoittajat kirjoittaa kirjan.
- Anonyymi
Kuulemma ei ollut haamukirjoittaja. Sanna teki sen itse, ettei tarvinnut maksaa mitään ulkopuoliselle. Ja kun kirjoittajan lahjoja ei ole, niin jälki on sen mukaista.
- Anonyymi
Tuskinpa kirjoitti itse. Jostain luin kirjoittajan nimenkin , mutta ei jäänyt mieleen.
Kirjoittaja on kirjoittanut niinkuin Sanna on kertonut. "minä olin paras, kaikki on muitten syytä". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa kirjoitti itse. Jostain luin kirjoittajan nimenkin , mutta ei jäänyt mieleen.
Kirjoittaja on kirjoittanut niinkuin Sanna on kertonut. "minä olin paras, kaikki on muitten syytä".Lisään vielä, ovat kaksi hyvin samankaltaista ihmistä tuo Sanna ja Martina. Taitaa kummankin kirjaset olla itsekehua täynnä. Ainakin nuo lehdissä olleet pätkät viittaavat siihen. Lukuiloa niille, jotka nuokin lukevat, seiskakin on varmasti parempi juttuineen.
- Anonyymi
Sanna on saanut kivoja lempinimiä, kuten shamppanjasosialisti ja ikiteini.
🍾+🌹👧🏻💃🏻- Anonyymi
Reppana yksin kirjoittelet. On tietenkin hyvä asia, itse kysyy, itse vastaa, itse haukkuu 💩.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reppana yksin kirjoittelet. On tietenkin hyvä asia, itse kysyy, itse vastaa, itse haukkuu 💩.
En ole itse keksinyt noita Marinin lempinimiä. Mutta, toisen lempinimen on keksinyt (osuvasti) eräs naistoimittaja ja toista lempinimeä (myös osuvasti) käytti eräs arvostettu poliitikko.
🍾+🌹👧🏻💃🏻
- Anonyymi
Ei Sokoksen kassatytön touhuissa ole enää ollut mitään järkeä useaan vuoteen.
- Anonyymi
Onko aloittaja todella lukenut kirjan?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse2406709Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r524756Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi1004441Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli84246Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s393733Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1173638Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan683616Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava233511SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha713293Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %
Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739532425