Ettet mua oikeesti halunnut.
Olin vain sopiva kummajainen jonka seurassa sait muilta suvaitsevaisuus pisteitä. Sait pisteitä, annoit sääliä.
Kyl mä sen ymmärrän
17
448
Vastaukset
- Anonyymi
Menikö miehelle vai naiselle?
- Anonyymi
m > n
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
m > n
Sillä naisella on parempiakin tarjolla. Turhaan murehdit, kun 9 miestä 10:stä sais siltä rukkaset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä naisella on parempiakin tarjolla. Turhaan murehdit, kun 9 miestä 10:stä sais siltä rukkaset.
Se huomattiin kyllä
- Anonyymi
😘 iltaasi öitä älä lannistu 👍🏻
- Anonyymi
Ei vaan olit kiinnostunut siitä yli 50 -vuotiaasta naisesta joka on naimisissa ja se nainen ei käy täysillä.
- Anonyymi
kukaan ei olly ylii 50
- Anonyymi
Kenestä höpiset?
Mustamaalaat ja väität omias jostain jota et edes tiedä oikeasti.
- Anonyymi
Kukahan näitä pisteitä oli jakamassa... yksityisesti olisin halunnut tavata.
- Anonyymi
tappavan tylsä ja jäärä ja äkkipikanen Mistään et nytten jääny paitsioon
- Anonyymi
Paitsioon? Ei mitää väliä ku tylsyys tylsyttää
- Anonyymi
En olisi säälistä kenenkään kanssa ja vielä vähemmän keräilen suvaitsevaisuus ja tuttavuuspisteitä.
- Anonyymi
Olet kyllä ollut omituisten ihmisten seurassa jos sulle on noin käynyt.
Minulle kävi myös noin, mutta nykyisin minulla vain naurattaa. He kaikki pyörivät ex-mieheni uuden vaimon fitun ympärillä!
Minä sentään pääsen tuosta ongelmasta eroon, kun kirjoitan sekä ilmoitan, että ” Ehkä nyt on parempi antaa jo se uusi elämä korvauksena, koska minun mieheni joka on hyvin rauhallinen sekä lempeä mies voi muuttua kohta VIHAISEKSI SONNIKSI.” - Anonyymi
Jos on ennen tutustumista jo kovin käskyttävä niin käännän välittömästi selkäni sellaisille.
M- nainen - Anonyymi
Toivottavasti yks kuumis ei kuvittele olevansa kummajainen.
- Anonyymi
Halusin ja haluan edelleen. P
- AnonyymiUUSI
Tee se sitten selväksi. Aika käy vähiin. Rakkaus ei lopu koskaan mutta en voi myöskään jäädä yksin kärsimään erossaolomme tuomasta tuskasta. Sydämeni voi huonosti koska kaipaan sinua niin valtavan paljon. Haluan yhteisen loppuelämän ja kodin sinun kanssasi ❤️.
Marikasi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741