Ihanin. Tulet varmasti myös sitä aina olemaan. Mitä ikinä elämässä tapahtuukaan, en tule sinua koskaan unohtamaan.
Olet J vieläkin
27
465
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä estää etenemästä?
- AnonyymiUUSI
Lähtisin tulkitsemaan tätä palstaäijän jollotusta mm vakavien luonnehäiriöiden kehyksessä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lähtisin tulkitsemaan tätä palstaäijän jollotusta mm vakavien luonnehäiriöiden kehyksessä
Human side slowly decaying on whom get down with the sickness
- AnonyymiUUSI
Hän ei tahtonut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei tahtonut.
Tuskin sitten on täälläkään aloitusta lukemassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mahtavaa päättelykykyä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mahtavaa päättelykykyä
Kiitos vain. Ja mukavaa päivää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vähän noloa tämä sinun ns edustaminen näissä palstaäijän aloituksissa😏
- AnonyymiUUSI
Kiitos. Lämmittää ajatella, että meidän yhteisestä matkasta jäi hyvät muistot sinulle.
- AnonyymiUUSI
Palstaäijä ja juha68 forevööör
- AnonyymiUUSI
Tuuysbyyn sebbukun harrastuksiin kuuluu mm. soitella ihmisille esiintyen poliisina etsien tätä "juhaa". Fun times to be a sicko 😁
- AnonyymiUUSI
Niinpä, jee apeaa visiirin heilutusta kotikatsomoista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuuysbyyn sebbukun harrastuksiin kuuluu mm. soitella ihmisille esiintyen poliisina etsien tätä "juhaa". Fun times to be a sicko 😁
Koska on nuorisolle akuuttia asiaa? Eipä vissiin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli samaa mieltä puolta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sellane semi ed gein sillä erotuksella että ne on naiset jotka tän huuhaahörhön potkasee laveammille laitumille, ehkä jopa sedän ihannoima kukkamekko päällä. Mene valoon jne 😁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sellane semi ed gein sillä erotuksella että ne on naiset jotka tän huuhaahörhön potkasee laveammille laitumille, ehkä jopa sedän ihannoima kukkamekko päällä. Mene valoon jne 😁
Eisevväliä tms. Kannatan tai siis juu nou
- AnonyymiUUSI
noniin piostan masennusta ja vakavoitumista.. mikä auto olisi Sanna Marin... mielestäni joku pikku-Citroen, punainen ehkä
- AnonyymiUUSI
Kiva kuulla. T. Se toinen J joka asuu kanssasi.
- AnonyymiUUSI
Ai, me asutaan jo yhdessä? Mulla varmaan dementia. 😅
- AnonyymiUUSI
Joku asuu jonkun kanssa yhdessä ja viestittelee täällä? Jotain hämärää tässäkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eihän me enää/vielä olla kämppiksiä ku
https://youtu.be/sonMTuu-G24?si=Qi6jfqtFs6f-pBrzEi nyt niin tuttuja olla vielä Jiin kanssa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt niin tuttuja olla vielä Jiin kanssa.
Työkavereita?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt niin tuttuja olla vielä Jiin kanssa.
Jaahh
- AnonyymiUUSI
🙂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai, me asutaan jo yhdessä? Mulla varmaan dementia. 😅
Turha kuvitella virallisesti asuvansa mun kanssa ennen kun saan ja viitsin raha-asiani järkätä niin että saan oman ostettua mä en ole se joka muuttaa seuraavan eron myötä ja muutenkin tällä hetkellä jää liikaa rahallista vastuuta toiselle mun menoista ja joustoja multa on turha odottaa jos ei osaa itse joustaa myönnytksiä on multa turha odottaa jos ei osaa itse tehdä myönnytyksiä neuvotteluja en enään edes käy oppinu jo että ne ei johda mihinkään mitä seuraa kun yritetään pakottaa johonkin mitä toinen ei itse halua tehdä ja yrittää mut ajaa nurkkaan ilman vaihtoehtoa saa varmasti ei toivotun reaktion ja valtion lisääntyneisiin menoihin löytyy pohjimmainen syy nykyisen kaltaisesta kotikasvatuksesta ja edustajien antamista malleista arkadianmäellä ja valtion pienentyneet verotulot johtuu siitä että meidän kansaedustajat on ihan uhtälailla omaa ahneuttaan lahjottavissa kuin muissakin maissa hieman reilummin pienemmällä hinnalla tosin ja nyt jos kansanedustajat kokee kunniansa tulleen loukatuksi niin jari leiri on nimi jonka voitte yrittää syytteeseen saada oikeudenkäynnistä tulee ainakin mielenkiintoinen mä saan sen valtion maksamana koska olen työtön vähä varainen ja sitä käydään niin kauan että saan tunnustuksen kaikkeen haluamaani REHELLISEN sellaisen
- AnonyymiUUSI
Eikä ne tunteet ole mihkään hävinneet. Olen kai hyväksynyt vain elämän realiteetit ja lopettanut haaveilun sinusta. Välillä pienet asiat saavat kaiken nousemaan pintaan, kuten eilen ja tänään. -ap
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.567825Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m675921Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,635405Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot515303Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1084632Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1082349Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e41241Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol41185Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa371036Olin ihan varma että sä olet se oikea
Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko451006