Olet J vieläkin

Anonyymi-ap

Ihanin. Tulet varmasti myös sitä aina olemaan. Mitä ikinä elämässä tapahtuukaan, en tule sinua koskaan unohtamaan.

27

465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä estää etenemästä?

• Anonyymi
        UUSI

Lähtisin tulkitsemaan tätä palstaäijän jollotusta mm vakavien luonnehäiriöiden kehyksessä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lähtisin tulkitsemaan tätä palstaäijän jollotusta mm vakavien luonnehäiriöiden kehyksessä

Human side slowly decaying on whom get down with the sickness

• Anonyymi
        UUSI

Hän ei tahtonut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ei tahtonut.

Tuskin sitten on täälläkään aloitusta lukemassa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtavaa päättelykykyä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtavaa päättelykykyä

Kiitos vain. Ja mukavaa päivää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän noloa tämä sinun ns edustaminen näissä palstaäijän aloituksissa😏

• Anonyymi
      UUSI

Kiitos. Lämmittää ajatella, että meidän yhteisestä matkasta jäi hyvät muistot sinulle.

• Anonyymi
      UUSI

Palstaäijä ja juha68 forevööör

• Anonyymi
        UUSI

Tuuysbyyn sebbukun harrastuksiin kuuluu mm. soitella ihmisille esiintyen poliisina etsien tätä "juhaa". Fun times to be a sicko 😁

• Anonyymi
        UUSI

Niinpä, jee apeaa visiirin heilutusta kotikatsomoista

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuuysbyyn sebbukun harrastuksiin kuuluu mm. soitella ihmisille esiintyen poliisina etsien tätä "juhaa". Fun times to be a sicko 😁

Koska on nuorisolle akuuttia asiaa? Eipä vissiin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli samaa mieltä puolta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sellane semi ed gein sillä erotuksella että ne on naiset jotka tän huuhaahörhön potkasee laveammille laitumille, ehkä jopa sedän ihannoima kukkamekko päällä. Mene valoon jne 😁

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sellane semi ed gein sillä erotuksella että ne on naiset jotka tän huuhaahörhön potkasee laveammille laitumille, ehkä jopa sedän ihannoima kukkamekko päällä. Mene valoon jne 😁

Eisevväliä tms. Kannatan tai siis juu nou

• Anonyymi
      UUSI

noniin piostan masennusta ja vakavoitumista.. mikä auto olisi Sanna Marin... mielestäni joku pikku-Citroen, punainen ehkä

• Anonyymi
      UUSI

Kiva kuulla. T. Se toinen J joka asuu kanssasi.

• Anonyymi
        UUSI

Ai, me asutaan jo yhdessä? Mulla varmaan dementia. 😅

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

Joku asuu jonkun kanssa yhdessä ja viestittelee täällä? Jotain hämärää tässäkin.

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nyt niin tuttuja olla vielä Jiin kanssa.

Työkavereita?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nyt niin tuttuja olla vielä Jiin kanssa.

Jaahh

• Anonyymi
        UUSI

🙂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai, me asutaan jo yhdessä? Mulla varmaan dementia. 😅

Turha kuvitella virallisesti asuvansa mun kanssa ennen kun saan ja viitsin raha-asiani järkätä niin että saan oman ostettua mä en ole se joka muuttaa seuraavan eron myötä ja muutenkin tällä hetkellä jää liikaa rahallista vastuuta toiselle mun menoista ja joustoja multa on turha odottaa jos ei osaa itse joustaa myönnytksiä on multa turha odottaa jos ei osaa itse tehdä myönnytyksiä neuvotteluja en enään edes käy oppinu jo että ne ei johda mihinkään mitä seuraa kun yritetään pakottaa johonkin mitä toinen ei itse halua tehdä ja yrittää mut ajaa nurkkaan ilman vaihtoehtoa saa varmasti ei toivotun reaktion ja valtion lisääntyneisiin menoihin löytyy pohjimmainen syy nykyisen kaltaisesta kotikasvatuksesta ja edustajien antamista malleista arkadianmäellä ja valtion pienentyneet verotulot johtuu siitä että meidän kansaedustajat on ihan uhtälailla omaa ahneuttaan lahjottavissa kuin muissakin maissa hieman reilummin pienemmällä hinnalla tosin ja nyt jos kansanedustajat kokee kunniansa tulleen loukatuksi niin jari leiri on nimi jonka voitte yrittää syytteeseen saada oikeudenkäynnistä tulee ainakin mielenkiintoinen mä saan sen valtion maksamana koska olen työtön vähä varainen ja sitä käydään niin kauan että saan tunnustuksen kaikkeen haluamaani REHELLISEN sellaisen

• Anonyymi
      UUSI

Eikä ne tunteet ole mihkään hävinneet. Olen kai hyväksynyt vain elämän realiteetit ja lopettanut haaveilun sinusta. Välillä pienet asiat saavat kaiken nousemaan pintaan, kuten eilen ja tänään. -ap

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      56
      7825
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      67
      5921
    3. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      63
      5405
    4. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      51
      5303
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      108
      4632
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      108
      2349
    7. Ei välimatka meitä erottanut

Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      4
      1241
    8. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      4
      1185
    9. Kohta taas mesikämmeneen

Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa
      Ähtäri
      37
      1036
    10. Olin ihan varma että sä olet se oikea

Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko
      Ikävä
      45
      1006
    Aihe