Olemme :kimppaseksin harrastajia.
Kaverin kanssa pantiin vaimoani keskiviikkoillan ja yölläkin.
Kaverilla on pari vapaapäivää niin tein lähtöä töihin niin kaveri kysyi saako hän jäädä panemaan vaimoani kun olen itse töissä.
Vaimokin oli vieressä kuuntelemassa mitä minä vastaan.
Ajattelin lopuksi että ollaan kimpassa pantu vaimoani ettei kaveri pysty enää tekemään vaimolle sellaista mitä ei jo lltaisi tehty.
Annoin luvan ja sanoin hyvää päivän jatkoa.
Vaimo johdatti kaverin makuuhuoneeseen ja kaveri kalu pystyssä ja samantien pilluun ja sinne jäivät panemaan.
On tukala olla kun kalu seisoo koko ajan kun mietin että vaimoa kotona pannaan.
Jouduin yllättävään tilanteeseen
8
1356
Vastaukset
- Anonyymi
Vaimosi ei kulu vaikka saakin vieraalta mieheltä. Nähtävästi järjestely on molempien etu.
- Anonyymi
En pelkää että pillu kuluista panemisesta.
Vaimoa on pantu usein kimpassa mutta olen aina ollut itse mukana ja nyt annoin heille luvan panna koko päivän kaksistaan.
Itselläni on hankalaa kun kulli seisoo koko ajan kun miettii että vaimoa pannaan kotona.
- Anonyymi
Ehkä se on vaimoni mieleen kun saa panna kaksistaan vieraan miehen kanssa täysin vapaasti.
- Anonyymi
Mikä sinua häiritsee jos vaimosi saa vierasta kun et itse ole mukana?
- Anonyymi
Haluaisin olla mukana kun vaimoani panee vieras mies.
Vaimoani kiihoitttaa kun annan häntä miesten pantavaksi.
- Anonyymi
Minä ihmettelin kun vaimo tuli tyttökaverien tapaamisesta ja oli tosi kiimaisen oloinen.
Kaveri oli meillä kylässä ja vaimo oli jopa tyrkky näytti kaverille rintansa istuen hajareisin kaverin sylissä.
Olin itse tekemässä ruokaa niin sanoin kaverille että käy panemassa vaimo etä rauhoittuu vähän.
Kaveri huudatti vaimoa kaksi kertaa ja tuli sanomaan että vaimoni nukahti.
Kolmen tunnin päästä vaimonì heräsi ja sanoì ettei oikein muistan miten on tullut kotiin oli ottanut vain yhden lonkeron illalla.
Vaimo epäili että hänet olisi huumattu baarissa.
Olisiko semmoinen mahdollista että huomataan ja nainen tulee estottomaksi- Anonyymi
Vaimo väitti ettei muista kun pani kaverin kanssa.
Onko huumetta mikä poistaa ehdot. Anonyymi kirjoitti:
Vaimo väitti ettei muista kun pani kaverin kanssa.
Onko huumetta mikä poistaa ehdot.On niitä. Kaverille laitettiin juomaan. Se huomas ja kaatoi salaa kukka ruukkuun. Näytteli sitten kiimaista muistamatonta.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1265646
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai974857Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1404814Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3942398- 1312330
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv21997- 1121903
- 2561617
- 3821373
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.601213