Nurmeksessa suunnitellaan työttömille valmennusympäristöä Ylä- karjala lehti 6.11. Närekartano voi loppua bingoakin pelataan työttömän on tärkeä lähteä kotoaan ihmisten ilmoille puuhastelemaan. kun projekti päättyy niin uutta suunnitellaan jotta saadaan rahoitusta työllistymiseen ne eivät tehoa tätä on nähty vuosikymmenet myös Lieksassa turhaa verorahojen tuhlausta
Työttömille valmennusympäristö
8
114
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä idea että valmennusta elämänhallintaa jne.
- Anonyymi
Työttömillä elämän hallinta täysin hukassa ja seevee pitää kirjoittaa uusiksi tekemistä riittää pupukorvia askarrellaan karenssin uhalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työttömillä elämän hallinta täysin hukassa ja seevee pitää kirjoittaa uusiksi tekemistä riittää pupukorvia askarrellaan karenssin uhalla
joulukuusi tulee kiertoliittymää voisiko pupukorvat laittaa kuusen koristeeksi tehkää lisää pupukorvia jotka loistaa hvvin että häikäisee autoilijoiden silmiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joulukuusi tulee kiertoliittymää voisiko pupukorvat laittaa kuusen koristeeksi tehkää lisää pupukorvia jotka loistaa hvvin että häikäisee autoilijoiden silmiä
Pupukorvat ja jouluvalot sokaisee täysin elåkeläisen ajaa päin joulukuusta vielä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään tyhjänpäiväisiä pupukorvia siihen ei asenneta, vaan joukukuuseen ripustetaan Lieksan uuninpankolaisia koristeeksi ja latvatähdeksi kaikkein kauemmin työttömänä ollut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään tyhjänpäiväisiä pupukorvia siihen ei asenneta, vaan joukukuuseen ripustetaan Lieksan uuninpankolaisia koristeeksi ja latvatähdeksi kaikkein kauemmin työttömänä ollut!
Kyseisen projektin avauskokous Lieksassa pidettäneen Pulikartanolla Reunatiellä pommisuojassa, jahka eka kiljusatsi valmistuu ennen Joulua.
- Anonyymi
Valmennusympäristö pitäisi perustaa Reunatielle Kuntouttava työtoiminta ja päihdepalvelut Reunatielle suurin päihdekäyttäjistä asuu Urheilukadulta pitää lakkauttaa kokonaan. Pitkämatka on ajaa polkupyörällä valmennusryhmään Urheilukadulle monella heikkokuntoiset polkupyörät
- Anonyymi
Ei haittaa, jos polkupyörät ovat huonoja, mutta jos jalat on terveet, niin kävellenkin pääsee. Tai menette polkupyöriä myyvään kauppaan ja ostatte polkupyörän ja sanotte, että lasku kaupungille? Silloin kun inssit tuli Lieksaan, niin niille löytyi uusia polkupyöriä kaupungilta.
Minnekähän niiden polkupyörät meni, kun läksivät Lieksasta pois?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512