Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
Alkanut tuntua siltä
129
1467
Vastaukset
- Anonyymi
Mies kusetti alusta alkaen?
- Anonyymi
Naisesta oli kyse. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisesta oli kyse. -ap
sitä se oli.... alun pitäenkin...... sorry siitä -not-so-stubb
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sitä se oli.... alun pitäenkin...... sorry siitä -not-so-stubb
Valheilla on lyhyet jäljet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
näillä ei ole jälkiä ollenkaan, kun narttu on hyvä peittämään 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisesta oli kyse. -ap
Kerropa tarkemmin 😂 kun kerran aloitit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on mies. 👍🏻 Siksi asia ei jääkään tähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisesta oli kyse. -ap
Ketä naista tarkoitat ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisesta oli kyse. -ap
Jos olet päivisin täällä niin kirjottelet älä mölöjen tai siis jätetään sanomatta keiden kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet päivisin täällä niin kirjottelet älä mölöjen tai siis jätetään sanomatta keiden kanssa
Mikä on älä mölö? Olet outo. Koko Suomi on täällä päivisin
- Anonyymi
Aika moni mies ja montaa miestä, arvon palstaäijän johdattelija. Lollerot sulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisesta oli kyse. -ap
Kertoisitko aloittajaäijä mahdollisimman utopistisen ja sentimentaalisen back stoorin, että misogyynit saavat eläytyä😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niitä jälkiä tuskin löydät esim tämän speden eli palstaäijän monologeista, mutta keep up the appearances mr bukee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä naista tarkoitat ?
Varmaan palstaäijä tarkoittaa tätä sinun herjattua eiku käivättyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisesta oli kyse. -ap
Miehestä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koirakin vaihtaa henkisesti omistaa kun huomaa että isäntä on kuspää ja kylmäsydäminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisesta oli kyse. -ap
Mikä on kusetusta, onko mitään lupausta kait ihmiset voi pitää yhteyttä ilman mitään että alkaa rakentaa pilvilinnoja yms. Vähän nyt järkeäkin näihin asioihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisesta oli kyse. -ap
Mikä on kusetusta, onko mitään lupausta kait ihmiset voi pitää yhteyttä ilman mitään että alkaa rakentaa pilvilinnoja yms. Vähän nyt järkeäkin näihin asioihin!!??
- Anonyymi
Kannatti esittää rooleja pelle?
- Anonyymi
Ei tässä esitetty yhtään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tässä esitetty yhtään mitään.
Katselen sinua kuin nälkäinen narttu. Se on rooli, jonka sinä annoit minulle.
- Anonyymi
Mitä ihmeen rooleja? 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollu multa, joku toinen bitṣ̌i reviirillä kanske.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai kettu ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai kettu ?
Mustela erminea 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai kettu ?
Ei varmasti liittynyt kettuun tämä.
- Anonyymi
Et kai ku*su mun kintuille stana?
- Anonyymi
Saatoinpa vähän päästelläkin. Sorry vielä niistä kengistäkin -not-so-stubb
Ai niin.....sanotaan että koirat kuseksii kintuille..... Entäs nartut? 😜 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin.....sanotaan että koirat kuseksii kintuille..... Entäs nartut? 😜Ei oo koiria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin.....sanotaan että koirat kuseksii kintuille..... Entäs nartut? 😜Merkkaa
- Anonyymi
Kaikesta oppii.
- Anonyymi
isäntä joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
isäntä joo
Isäntä oppii, narttu ei. Johan se on tullut todettua 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oppi ojaan kaada, viinapullo sen tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
isäntä joo
Olevinaan joo mut naama tosin mennyt jo moneen kertaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koetko itseksesi päivät pitkät kirjoitteleva palstaäijä voimaantuvasi näistä sinun tarinallisuuksista ilman alkua loppua tai mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olevinaan joo mut naama tosin mennyt jo moneen kertaan.
Miehen siis
- Anonyymi
Naisen puolelta ei ollut. Miehen?
- Anonyymi
Ei ollut.
- Anonyymi
Mikä homma meillä ne istunee tällä hetkellä ne suomen pahimmat kusettajat eduskunnassa eivätkä silti tunnista kaltaistaan edes maailmalla matkatessaan kansan rahoilla ovat niin köyhiä ettei ole varaa edes itse maksaa omia ulkomaan matkoja
- Anonyymi
Sellainen hallitus kuin on kansa äänestänyt. Ei voi kuin ihmiset itseään syyttää. Ja jos jätti äänestämättä, niin vielä pahempi. Rikkaat ei jätä äänestämättä koskaan.
- Anonyymi
Ei ollut.
- Anonyymi
Miten muka? Mitään en hänestä en enää tiedä. Tekemisistä, ajatuksista, missä on ja mitä suunnitelmissa.
Naiselta- Anonyymi
Korvissa piippaa kohta vielä lujempaa? 🙉
- Anonyymi
Mikään ei ollut kusetusta. Kaikki mitä sanoin oli totisinta totta. ❤️naiselta
- Anonyymi
En puhunut siitä mitä sanoit, vaan mitä annoit ymmärtää. En ole kuullut mitään rakkauden tunnustuksia kertaakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En puhunut siitä mitä sanoit, vaan mitä annoit ymmärtää. En ole kuullut mitään rakkauden tunnustuksia kertaakaan.
Narttu ei osaa muuta kuin haukkua
Isäntä sen sijaan puhuu järjettömiä kun imitoi koiraa.....
- Anonyymi
Ei ainakaan minun puoleltani...
- Anonyymi
Otit vaan itsekkäästi ja sun puolelta tulikin vain paskaa niskaan.
- Anonyymi
mmm viihdyn yksin ja sille ei kukaan vaan pysty mitään
- Anonyymi
Niin. Sanotaan, että koira on ihmisen paras ystävä ....... Narttukoira wuf wuf 😜
- Anonyymi
Minä en tuollaista käskyä osaa. En siis lähde mihinkään. Odotan, että isäntä tulee käskemään.......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en tuollaista käskyä osaa. En siis lähde mihinkään. Odotan, että isäntä tulee käskemään.......
Heitä nyt palstasetä jo voltti
- Anonyymi
Tunteeni sinua kohtaan olivat ja ovat tosia. En koskaan haaveillut parisuhteesta kanssasi, koska se ei ole mahdollista. Se, että paljastin tunteeni sinulle tapahtui vahingossa, ei ollut suunniteltua. Niitä on ollut muutenkin vaikea peittää, mutta opin pikkuhiljaa.
- Anonyymi
Siinä sinä häntä juuri petit. Olisit ollut selkeämpi heti alussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä sinä häntä juuri petit. Olisit ollut selkeämpi heti alussa.
Yritin järjestää tilaisuutta puhua. Sitä ei koskaan tullut. Kerran jo luulin ja kysyin, puhutaanko. Hän kieltäytyi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritin järjestää tilaisuutta puhua. Sitä ei koskaan tullut. Kerran jo luulin ja kysyin, puhutaanko. Hän kieltäytyi.
Luulo ei ole tiedon väärti, sanotaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi en uskaltanut!Kiusaajat oli päässeet jo päähän tuolloin ja ajattelin sinun liittyvän samaan jengiin tuolloin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi en uskaltanut!Kiusaajat oli päässeet jo päähän tuolloin ja ajattelin sinun liittyvän samaan jengiin tuolloin.
Ovatko ne kiusaajat taas päässeet päähän?😔
- Anonyymi
Veritas temporis filia. Totuus on ajan tytär.
- Anonyymi
aaaaaawww..... sä näät vaivaa
- Anonyymi
Seuraavaksi tietysti fbacon..... - sitä odotellessa 🤔😘
- Anonyymi
Kuluu ja paljastaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuluu ja paljastaa
Paljaan p*llyn vai mitä luulet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraavaksi tietysti fbacon..... - sitä odotellessa 🤔😘
Onko palstasetä näin? Jo muuttuus solvaus kehuksi tai jotain sinne päin
- Anonyymi
Taisit päästää flexin irti. Tätä narttua ei niin vain kiinni napatakaan, vaikka se vähän unohtuukin leikkimään.
- Anonyymi
Minua ei koirat kiinnosta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et olekaan isäntäni. 🙄
- Anonyymi
Ai ei vai? Koirankeksit lähti mukana. Sinä isäntämies, pildemies tykkäsit aina mtustella niitä.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai ei vai? Koirankeksit lähti mukana. Sinä isäntämies, pildemies tykkäsit aina mtustella niitä.....
Tämä on palstasetä eli aapee kyllä surkeuden huippu kun nimität itseäsi pildemieheksi. Ei se aiheesta todempaa tee tjsp
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on palstasetä eli aapee kyllä surkeuden huippu kun nimität itseäsi pildemieheksi. Ei se aiheesta todempaa tee tjsp
Lisäys- lämmitellessä en lähtis lausumaan mitään mutustelusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keep on swimming and winning with palstasetä’s empowerments bro
- Anonyymi
Niin. Oliko mikään totta vai mikä osa oli totta. Olet varmasti nyt pyörryksissä. Se oli tarkoituskin. Sen nimi on Exit.
- Anonyymi
Aivan, aloittajaäijä. Samaa mieltä oli Halmekin
- Anonyymi
Pitikö mennä rakastumaan? Ei pitänyt
- Anonyymi
Se oli tarkoituksellista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli tarkoituksellista.
Että mies rakastuu? Ei voi syyttää kuin itseään
- Anonyymi
pääsi pikimmiten eroon
- Anonyymi
Se on vaan hyvä sitten.
- Anonyymi
Päättelet miten haluatkaan asioista.
Minkäs mä sille mahdan kun et selvitä niitä.- Anonyymi
Milläs niitä selvität?? Aina se ei ole mahdollista, kun sille ei anneta edes mahdollisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milläs niitä selvität?? Aina se ei ole mahdollista, kun sille ei anneta edes mahdollisuutta.
Tiedän tunteen ja tilanteenkin kyllä,
oikein hyvinkin jopa mutta toisinpäin.
Ei vaan auta asiaan millään tapaa asiasta
täällä huudella varsinkaan ilman tunnisteita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuu selvittää sul on jalat millä tulla.
- Anonyymi
Ja sinä itse päättelet näistä palstaäijän avauksista mitä joku ajattelee tai tuntee ym? Lol
- Anonyymi
Joo sama. Valitettavasti.
- Anonyymi
Oma narttuni on jo nätisti lusikassa ja nauttii uroksestaan. Pitää vaan muistaa pitää hyvänä ja tarjota välillä pussista namipaloja... Hyvin haukkuu ja poikii!
- Anonyymi
Penkitetyt exät sulla odottamassa otat vaan huomiota ja heidän rakkautta, raukkamainen mies. Hyväkskäyttäjä pska!
- Anonyymi
Siinä joku harhauttaja heti tullut jostain koirasta puhumaan kun oli kusettamisesta kyse. Mutta minä näen kyllä tuommoisen touhun läpi. Olipas se olevinaan nokkelaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä joku harhauttaja heti tullut jostain koirasta puhumaan kun oli kusettamisesta kyse. Mutta minä näen kyllä tuommoisen touhun läpi. Olipas se olevinaan nokkelaa.
Mikään tässä aloittajaäijän monologissa ei ole mitenkään erityisen nokkelaa. Jos haluaa olla nokkela, niin tämä on hyvä tiedostaa ihan ensimmäinenä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Penkitetyt exät sulla odottamassa otat vaan huomiota ja heidän rakkautta, raukkamainen mies. Hyväkskäyttäjä pska!
Muista vaihtaa palstasetä eli aapee kättä välillä, niin on kuin uusi hyväksikäyttökokemus
- Anonyymi
No kuka nyt huvikseen koiran kaa ulos lähtis!
- Anonyymi
It’s good back up if nosy like me. -ulla T
- Anonyymi
Höpötystä.
- Anonyymi
Sanoo joku joka varmaan itse toimii noin juurikin
- Anonyymi
Ei täälläkään ihan kaikki ole höpötystä vaikka paljon sitä onkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täälläkään ihan kaikki ole höpötystä vaikka paljon sitä onkin.
On. Kaikki negatiivinen on täydellistä ja säälittävää höpötystä palstalla, jonka aihe on ikävä. Eri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On. Kaikki negatiivinen on täydellistä ja säälittävää höpötystä palstalla, jonka aihe on ikävä. Eri
Kyllä asianosaiset itsetuntevat piston sydämessään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei aina.
- Anonyymi
Höpötystä-miehen paluu 📯🧛🏻♂️
- Anonyymi
Se pisto on jo syntynyt vuosien saatossa. Oma kuningatar on jo siipensä pudottanut ja työläinen tekee osuutensa. Kekoa on kasattu ja käytäviä kaivettu tulevaisuutta ajatellen. Ne siivet on muuten tallessa ja kaiketi vielä käytössä jos niitä edes tarvitaan. Jos jotain on kusetettu, kuten aloituksessa mainittiin ,niin tätä muurahaiskekoa se ei koske. Täällä kustaan vain tarpeesta ja oikeaan paikkaan
- Anonyymi
Mikä homma mä olen aina sanonnu et turha yrittää huijata huijaria jos et ole siinä parempi kuin hän huijari on helppo pelästyttää koska huijaaminen on rikos siihenkin on sanonta dont do the crime if you cant do the time
- Anonyymi
Sen siitä saa kun lähtee erehdyttämään esim
- Anonyymi
Kusettaminen loukkaa todella pahasti.
- Anonyymi
Niin kyllähän se loukkaa kun sen viimein tajuaa että on tullut vedätetyksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kyllähän se loukkaa kun sen viimein tajuaa että on tullut vedätetyksi.
Onko minua joku vetäny 🫣 höplästä?
- Anonyymi
oletko ikinä miettinyt itseäsi nainen
- Anonyymi
Oletko sinä koskaan miettinyt itseäsi mies? Mitä haet sillä että mumiset näissä palstaäijän avauksissa kuin kahdenvälisessä vuoropuhelussa? Not healthy mate
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤡MIES
Narttu kouluttaa sinua mielellään - Anonyymi
Olisi kannattanut lopettaa se seuraaminen ja kaikki muu jo useampi vuosi sitten! Kaikki se esitys mitä joutui kokemaan aiheutti vain pahaa oloa!
- Anonyymi
Narttu blokkasi isännän
Ei tarvitse seurata tutkapantaa- Anonyymi
Miksi blokkasit. Tuliko paniikki kun jäit kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai siihen suonsilmään? Joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nartut ei panikoi koskaan. Touché.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian väkivaltanen mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melko älyvapaata tämä sinun spinnaus palstaäijän minipakinoihin takertuen kuin hukkuva oljenkorteen. Se on ohi jo
- Anonyymi
Joo sitä se kaikki oli
- Anonyymi
Se hyvä siinä, ettei tule enää toista kertaa samalla tavalla huijatuksi.
- Anonyymi
joku ei ole suujnniteltuo kuin kuha kalana on kiiski, särkikalahan on kuha.
Tuijotin jotain tyttöä silmiiin joku isompi myyjä että niin voitte tuijotella mutta kassalla kun toisetkin ihmiset jonossa... ei näyttänyt haittaavan niitä toisia sinäånsä niiin noh koska oli niin hassu juttu.. - Anonyymi
Ihminen pissaa vuodessa monta kertaa
- Anonyymi
Sinä kusetit alusta asti mies tietoisesti minua
Mutta narsistina yrität tietenkin selitellä asian naisen syyksi tai viaksi
Naiselta miehelle - Anonyymi
Tilanteeni oli toivoton, minä ja mieheni olimme avioeron partaalla. Olin kauheassa tilassa ja tunsin, etten enää jaksanut elämääni. Sain tietää pappi TAKUTAsta, jolle tulin paljon arvostelua hänen temppelistään, ja otin häneen yhteyttä. Pappi TAKUTA teki minulle jälleennäkemisen rakkausloitsun ja nyt meillä menee taas paremmin kuin koskaan ennen. Kiitos paljon pappi TAKUTA avioliittoni pelastamisesta. Voit ottaa yhteyttä pappi TAKUTAAN hänen sähköpostiinsa ([email protected]) tai whatsappiin tähän puhelinnumeroon (+16592027218). Hän tekee myös seuraavia: 1) Lottovoitto2) Kadonnut rakkausloitsu. 3) Avioeroloitsu. 4) Avioliittoloitsu. 5) Sitoutumisloitsu. 6) Eroloitsu. 7) Karkottaa entisen rakastajan. 8.) Haluat ylennyksen toimistossasi. Kaikki kohtaamasi ongelmat ovat 100 % turvallisia ja taattuja
- Anonyymi
J.Mulla oli/ on tunteita sua kohtaan,syviä.Mikään ei ollut kusetusta.Sinä lähdit pois...taas kerran.Mun tilanne oli erittäin vaikea tuolloin.johtuen mun lapsuudesta.. Harmi,kun ei päästy tapaamisen asteelle vieläkään....Olisitko edes halunnut..Olitko edes mitä esitti.Vai olitko vain julmaa pilaa..sinäkin...
- Anonyymi
Valheet yhdistää ja totuus erottaa useammin kuin tulee ajatelleksikaan. Kuulit ja näit vaikea sen minkä halusit uppoavan tajuntaasi. Ja parhaissa valheissa varmasti on totuuden hiven jonka ympärille kasvaa sen verran uskottava rakennelma että se ei sorru heti ensimmäiseen rakoiluunsa.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447696
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/704270Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka593829Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu623687- 963516
- 553153
Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod582963Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302528IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk2072120- 501640