Julkkis-Liikemies Timo Moilanen Turusta on syyllistynyt peräti neljään eri rikokseen: kahteen kunnianloukkaukseen, laittomaan uhkaukseen ja viestintärauhan rikkomiseen.
https://mma.fi/ajankohtaista/artikkelit/sadan-liikeidean-mies/
https://www.seiska.fi/rikos/diili-kisaaja-piinasi-jalleen-ex-kultaansa-jo-toinen-rikostuomio/1980366
RIKOSTUOMIO
13
392
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sitten?
- Anonyymi
Luuseri. Käy sääliks hänen perheensä ja läheiset. Tämä on häpeä kaikille. Eikä vaan mitä sitte.
- Anonyymi
Kuka nainen on niin tyhmä, että lähtee tämmöisen akanhakkaajan mukaan?!
- Anonyymi
Joku jäteaines
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku jäteaines
Wanne be pubi ruusut
- Anonyymi
Murha.info niin löytyy tästä jantterista lisää faktaa. Todella tyhmä pittää olla notta ihastuu tähän sikaan.
- Anonyymi
Jos päiväsakon rahamäärä on 20 euroa, ovat aika vaatimattomat tulot ketjujohtajalla
- Anonyymi
Taas tuomio exän uhkailusta ja häirinnästä. Ei ensimmäinen.
Aiemmat pahoinpitelyt, kunnianloukkaukset ja julkiset riidat Jethro Rostedtin kanssa kertovat kaavasta. Moilanen ei opi, hän toistaa.
Silti joku aina lankeaa “Moilasen Mitsubishi😅 karismaan”. Ehkä se on se rikollisen vetovoima – jännitystä, väkivaltaa, näennäistä itsevarmuutta.
Mutta lopputulos on aina sama, yksi saa otsikot, toinen saa pelon. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Realitystä tuttu, todellisuudessa toistuva riski.
#TimoMoilanen #Diili #väkivalta #vastuu #uhri - Anonyymi
Katkerat vanhapiiat ja erotetut mdaamit kirjoittavat miehen puutteessa
- Anonyymi
Käyttää strippimesta horatsuja
- Anonyymi
Käyttää strippimestoje hutsuja
- Anonyymi
Yh:t vikisee jos vaihtoi parempiin. Timpalle ei vittuilla muuta kuin ulosotto.
- AnonyymiUUSI
Saisko tämmönen jamppa edes pesää mistään ilmaiseks? Saa siinä kyllä kukin kattoo peiliin…
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223047- 402664
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381503- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125913- 33829
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29663Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621