Mistä voisi löytää muita bi-kokeilusta kiinnostuneita miehiä? Kuntosalit esim? T ukm53
Vastaukset 12
- Anonyymi
Mitä haluaisit kokeilla ja mistä päin? Yleensä halukkaat on toiselta puolen Suomea ja siihen kaatuu.Olen antanut suihin yksipuolisesti tai kaluni runkattavaksi mutta en vielä ole pannut tai ollut pantavana jos ei katsota sitä kaveri kyllä sovitti kullia reiälleni mutta silloinen ystävätär oli jalat levällään vieressä ja se homma jäi siihen kun siirtyi pillun kimppuun.Aamulla sain tosin kyllä hyvän suuhoidon ko.kaverilta.Mielellään löytäisi terveen ja innokkaan vakkarin jonka kanssa voisi kokeilla kaiken laista.T.ukm60+pirkanmaa
- Anonyymi00013
Oletko tavannut nyt ketään kivaa kaveria? 60-182-93 ukm.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Oletko tavannut nyt ketään kivaa kaveria? 60-182-93 ukm.
Valitettavasti en.Tuppaa menemään kirjeen vaihdoksi ja jos löytyisikin niin toisella puolen suomea eli siihen sitten kaatuu.
- Anonyymi
Hevon persreijässä niitä jurpoja riittää
- Anonyymi
Sinähän se olinpaikkas ja seuras tiedät.
- Anonyymi
Turuus ja etenkon Poris a-ukkoja jopa tyrkyllä kaikkee tätä myös muiden paikkakuntien huudeilla, kuten Hesan suunniilla!
Milloin aletaan OLEEN!?
Kokosi ja mitat kiitos. Ja sp-tautien tuorein todistus! - Anonyymi
Kiinnostais kokeilla kun kotona ei avokasta enään kiinnosta t ukm 56v pirkanmaalta
- Anonyymi
Kiinnostais kokeilla kun avokasta ei puuhat enään kiinnosta t. Ukm 56 pirkanmaalta
- Anonyymi00014
Tapasin keväällä muutaman vuoden vanhemman miehen salilla. Oltiin nähty parin kuukauden ajan vähintään kerran viikossa siellä. Treenatessa oltiin monesti viereisessä laitteissa. Suihkussa yritin huomaamatta vilkuilla sen hoikkaa treenattua kroppaa ja posliinia alapäätä. Jäin kiinni kun se kysyi että miltä näyttää 😁. Pukuhuoneessa se kysyi että tuutko seuraavana perjantaina illalla syömään ja saunaan. Antoi tietonsa ja minähän menin. Ruuan jälkeen otettiin vähän olutta ja sit saunaan. Pesun jälkeen se siinä mun katsellessa sheivas alapäänsä jos oli edes mitään ajettavaa. Tarjoutui myös ajelee mut ja niin minä suostuin. Voi hitto mikä seisokki tuli, muistan vieläkin. Mietin kyllä että mitä porukat sanoo, asun vielä kotona. Mutta kiihotus vei järjen ja olin valmis mihin vaan. Mies siinä höylätessä muka vahingossa vähän runkkaili samalla ja lopuksi huuhteli vaahdot pois. Sanoi että yllätys ja otti sen suuhunsa juurta myöten. Laukesin heti suuhun.
Se tarjosi omaansa ja sanoin että en oo koskaan tehnyt sitä miehelle ja se sano että oli sillekin eka kerta. No annoin mennä, se kesti ehkä viitisen minuuttia, nielin lähes kaiken. Ollaan nähty pari kertaa ton jälkeen ja poistettu vähän toisistamme paineita. Molemmille riittää suuseksi, ei kiinnosta pyllypanot. Ei sen mulkku kyllä muhun mahtuiskaan.
Porukat on kotona kyllä nähnyt mun ajellun alapään, ollaan välillä saunassa yhdessä. Samoin saatan käydä aamulla vessassa eikä stondis ehdi laskea joka kerta, nukun siis alasti. Oon pitänyt alakerran karvattomana.
Eli tavattiin salilla ja nyt ollaan jo hyvinkin tuttuja😁. - Anonyymi00016UUSI
Kokeilu kyllä kiinnostaisi jos olis toinen kokematon myös.Vaikka hieronnan merkeissä. Ukm65 hoikka vartaloinen Pirkanmaa.
- Anonyymi00017UUSI
Missä salilla porukka käy? Ukm 53 Tre
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2831140Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2681008Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49920- 105884
- 99819
- 73808
- 107679
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2551Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11488