Mua oikeasti, kaikki pitää mua ihan ääliönä. Mutta oikeasti ymmärrän kaikki kettuilut ja tulee tosi paha mieli 😥😥😧 miks ihmiset on ilkeitä toisilleen 😦😦
Tuntuu ettei kukaan ymmärrä
26
365
Vastaukset
- Anonyymi
Ok!
- Anonyymi
Ei tässä kukaan oo mitään keljuillut.
- Anonyymi
Jos olet jotenkin vähä älyinen etkä osaa mitään
- Anonyymi
Lopeta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta!
Tietäisitpä mitä susta puhutaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän eikä kiinnosta!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiiä, kerro 😀
- Anonyymi
No jos kaikki niin ehkä pitää miettiä miten käyttäytyy ja miksi ehkä olet itsekin ollut ilkeä. On kokemusta ihmisistä jotka itse tekee muille pahaa ja sitten itkee jos joku ei hyväksykään sitä ja jotenkin tuo sen ilmi ettei ole ok tehdä noin. Mieti omaa osuuttasi. Jos on hyvä ihminen niin ei silloin ole tuollaisia ongelmia. Niin se vaan menee, haet nyt itsesäälipisteitä täältä.
- Anonyymi
En ole ilkeä itse!!!! Päinvastoin, en monesti suutu silloinkaan ku pitäis!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ilkeä itse!!!! Päinvastoin, en monesti suutu silloinkaan ku pitäis!!
Varo ettet joudu savustetuksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo savustaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varo itse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varo itse
On iso joukko tukena. Monta yhtä vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On iso joukko tukena. Monta yhtä vastaan.
No niin ollaan tappelua monta yhtä vastaan ja sit haetaan sääliä. Voi voi. Ei oo sanoja.
- Anonyymi
Ikävää jos olet joutunut ikäviin tilanteisiin... Toivottavasti kaikki kääntyy parhainpäin mahdollisimman pian.
- Anonyymi
Kiitos, kiva ku joku ees yrittää ymmärtää ❤️
- Anonyymi
minäkään en uaein ymmärrä itseäni, mutta hauska sanonta tältä palstalta joskus jäi mieleen "olet dootti", väärä kirjain eerikki kuin kai niinolisi joku uusi eläinlajikin kin "ddooti"
- Anonyymi
Ap jatkaa: Ja kun mulla diagnosoitu adhd ja siitäkin tietävät niiii tuntuu että epäilevät sitäkin ja ajattelevat että diagnoosi on väärä tai että oon keksinyt sen ja kaikki mun haasteet johtuuki jostain ihan muusta. Ärsyttää suunnattomasti ku tollastaki epäillään, kyllä kai mä nyt itse parhaiten tiedän mistä on kyse, enkä ruukaa valehdella muutenkaan
- Anonyymi
Oletko nainen?
L - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nainen?
LOlen nainen mutten L nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen mutten L nainen
P
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P
Tuskin P
- Anonyymi
Tämä ei sitten ole minulta, vaikka vähän vastaavassa tilanteessa olenkin..
- Anonyymi
Oletko se joka kirjoittaa naiselta naiselle?
- Anonyymi
Olen, mutta kyllä kait täällä varmaan muitakin sellaisia on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen, mutta kyllä kait täällä varmaan muitakin sellaisia on
Tuskin tunnemme, mutta uskon, että olemme uhreja samassa kuviossa. Ja uskallan varovasti sanoa, että toivoa oikeudesta saattaa olla!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741