Pyhäjokiseutu lehden päätoimittajan vaihto.

Anonyymi-ap

Mahdollisimman nopeasti.

32

950

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oisko perusteluita enemmän?

• Anonyymi

Eiköhän päätoimittaja itse tiedä?

• Anonyymi

Ei kai tämä eläkevirka Nurkkalan kans ole?

• Anonyymi

Soittelevat tilauksia,jokainen toivottavasati vastaa että niin kauan kuin Kortet puikoissa ei tilata?

• Anonyymi

Juuri näin olen vastannut.

• Anonyymi

todellakin

• Anonyymi

Minkä takia pitäisi vaihtaa? Minusta molemmat toimittajat ovat kelvollisia.

• Anonyymi

Hävetkää! Tehkää ensiksi töitä toimittajana ja arvostelkaa sitten. Terveisin Anne Mattila, vuodesta 1978 juttuja tehnyt toimittaja, joka on ollut vakituisesti alalla 42,5 vuotta.

• Anonyymi

onko orpon porukkaa kun ei jää eläkkeelle

• Anonyymi

onko orpon porukkaa kun ei jää eläkkeelle

• Anonyymi

Siinä se varsinainen pask.... toimittaja. :D

• Anonyymi

Siinä se varsinainen pask.... toimittaja. :D

• Anonyymi

Minkä takia pitäisi vaihtaa?

• Anonyymi

Mattilakako tämä toimittaja on?

• Anonyymi

Mattila varmaankin edustaa nykyään haapaveden paikallislehteä tai ylivieskaa.

• Anonyymi

Jos tämä toimittaja kirjan kirjoittaisi sen nimi olisi minä minä minä jne.

• Anonyymi

Vahva luottamus on Pyhäjokiseudun toimittajiin. Jollakin on mennyt vellit väärään käkättimeen.

• Anonyymi

Näimpä juuri. Toimittajat toimittaa mitä kansa haluaa, hienoa olisi kuulla mitä ovat mieltä esim. Sotilaspiirin röttelöistä? Kukaan toimittaja ei uskalla mitään kertoa kun omistaja on ns. Isokenkäinen.

• Anonyymi

Seutu majakka onneksi paikkakunnan asialla.

• Anonyymi

Toimittajat haukkuvat lukijoita mieluummin kuin tuovat esiin epäkohtia!

• Anonyymi

En ole huomannut mitään väärää nykyisten toimittajien työssä. Voisiko aloittaja kertoa tarkemmin mikä häntä närästää?

• Anonyymi

Mattila? Siinä se varsinainen pask.... toimittaja. :D

• Anonyymi

Näitä nurkan takaa ampujia aina riittää! Nytkään aloittaja ei osaa tai uskalla sanoa mitään syytä miksi päätoimittajaa pitäisi vaihtaa.

• Anonyymi

Näitä nurkan takaa ampujia aina riittää. Nytkään aloittaja ei osaa tai uskalla sanoa mitään syytä miksi päätoimittajaa pitäisi vaihtaa.

• Anonyymi

Anne tähän kertoo vissiin tähän jotain kauniita satuja.

• Anonyymi

Seutumajakka ja Pyhäjokiseutu – paikallislehtien irvikuvat. Toimittajat eivät uskalla kertoa, mitä kylissä oikeasti tapahtuu. Mieluummin julkaisevat jonnen joutavaa paskan jauhantaa , jolla välttelevät oikeiden asioiden esiin tuomista.

Kun jotain oikeasti paljastuu, he ovat hiljaa kuin kivet – odottavat, että valtamedia tekee likaisen työn.

Onneksi ihmiset osaavat ajatella itse, vaikka paikallisjournalismi onkin vajonnut pelkuruuden suohon.

• Anonyymi

Persettä voi pyyhkiä noilla seutumajakan ja pyhäjokiseudun "toimittajien" naurettavilla paskanjauhanta artikkeleilla, eivät mitään tohdi kirjoittaa mitä kylissä Oualaisen kylässä tapahtuu, piileskentelevät kunnes iso media rupiaa paljastuksia tekemään. Onneksi ihmisillä on omat aivot.

• Anonyymi

Seutumajakka ja Pyhäjokiseutu – paikallislehtien irvikuvat. Toimittajat eivät uskalla kertoa, mitä kylissä oikeasti tapahtuu. Mieluummin julkaisevat jonnin joutavaa paskan jauhantaa , jolla välttelevät oikeiden asioiden esiin tuomista.

• Anonyymi

Kannattaa pitää pitempi ryypynväli, tai vaihtoehtoisesti nukkua välillä 😗

• Anonyymi

Onneksi on muutakin tutkivaa journalismia.

• Anonyymi

Ei tuon tason lehdiltä voi mitään journalismia odottaakaan, kun lehden anti muodostuu kaupunkin hallituksen muistioista sekä oman poliittisen näkemyksen kannattamisen yrityksestä.

• Anonyymi
      UUSI

Anne, itseäkun kehuu saa parhaat tyylipisteet.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      36
      2250
    2. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1303
    3. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1298
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1236
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1171
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      894
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      779
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      731
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      21
      582
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      565
    Aihe