Mahdollisimman nopeasti.
Pyhäjokiseutu lehden päätoimittajan vaihto.
32
950
Vastaukset
- Anonyymi
Oisko perusteluita enemmän?
- Anonyymi
Eiköhän päätoimittaja itse tiedä?
- Anonyymi
Ei kai tämä eläkevirka Nurkkalan kans ole?
- Anonyymi
Soittelevat tilauksia,jokainen toivottavasati vastaa että niin kauan kuin Kortet puikoissa ei tilata?
- Anonyymi
Juuri näin olen vastannut.
- Anonyymi
todellakin
- Anonyymi
Minkä takia pitäisi vaihtaa? Minusta molemmat toimittajat ovat kelvollisia.
- Anonyymi
Hävetkää! Tehkää ensiksi töitä toimittajana ja arvostelkaa sitten. Terveisin Anne Mattila, vuodesta 1978 juttuja tehnyt toimittaja, joka on ollut vakituisesti alalla 42,5 vuotta.
- Anonyymi
onko orpon porukkaa kun ei jää eläkkeelle
- Anonyymi
onko orpon porukkaa kun ei jää eläkkeelle
- Anonyymi
Siinä se varsinainen pask.... toimittaja. :D
- Anonyymi
Siinä se varsinainen pask.... toimittaja. :D
- Anonyymi
Minkä takia pitäisi vaihtaa?
- Anonyymi
Mattilakako tämä toimittaja on?
- Anonyymi
Mattila varmaankin edustaa nykyään haapaveden paikallislehteä tai ylivieskaa.
- Anonyymi
Jos tämä toimittaja kirjan kirjoittaisi sen nimi olisi minä minä minä jne.
- Anonyymi
Vahva luottamus on Pyhäjokiseudun toimittajiin. Jollakin on mennyt vellit väärään käkättimeen.
- Anonyymi
Näimpä juuri. Toimittajat toimittaa mitä kansa haluaa, hienoa olisi kuulla mitä ovat mieltä esim. Sotilaspiirin röttelöistä? Kukaan toimittaja ei uskalla mitään kertoa kun omistaja on ns. Isokenkäinen.
- Anonyymi
Seutu majakka onneksi paikkakunnan asialla.
- Anonyymi
Toimittajat haukkuvat lukijoita mieluummin kuin tuovat esiin epäkohtia!
- Anonyymi
En ole huomannut mitään väärää nykyisten toimittajien työssä. Voisiko aloittaja kertoa tarkemmin mikä häntä närästää?
- Anonyymi
Mattila? Siinä se varsinainen pask.... toimittaja. :D
- Anonyymi
Näitä nurkan takaa ampujia aina riittää! Nytkään aloittaja ei osaa tai uskalla sanoa mitään syytä miksi päätoimittajaa pitäisi vaihtaa.
- Anonyymi
Näitä nurkan takaa ampujia aina riittää. Nytkään aloittaja ei osaa tai uskalla sanoa mitään syytä miksi päätoimittajaa pitäisi vaihtaa.
- Anonyymi
Anne tähän kertoo vissiin tähän jotain kauniita satuja.
- Anonyymi
Seutumajakka ja Pyhäjokiseutu – paikallislehtien irvikuvat. Toimittajat eivät uskalla kertoa, mitä kylissä oikeasti tapahtuu. Mieluummin julkaisevat jonnen joutavaa paskan jauhantaa , jolla välttelevät oikeiden asioiden esiin tuomista.
Kun jotain oikeasti paljastuu, he ovat hiljaa kuin kivet – odottavat, että valtamedia tekee likaisen työn.
Onneksi ihmiset osaavat ajatella itse, vaikka paikallisjournalismi onkin vajonnut pelkuruuden suohon.
- Anonyymi
Persettä voi pyyhkiä noilla seutumajakan ja pyhäjokiseudun "toimittajien" naurettavilla paskanjauhanta artikkeleilla, eivät mitään tohdi kirjoittaa mitä kylissä Oualaisen kylässä tapahtuu, piileskentelevät kunnes iso media rupiaa paljastuksia tekemään. Onneksi ihmisillä on omat aivot.
- Anonyymi
Seutumajakka ja Pyhäjokiseutu – paikallislehtien irvikuvat. Toimittajat eivät uskalla kertoa, mitä kylissä oikeasti tapahtuu. Mieluummin julkaisevat jonnin joutavaa paskan jauhantaa , jolla välttelevät oikeiden asioiden esiin tuomista.
- Anonyymi
Kannattaa pitää pitempi ryypynväli, tai vaihtoehtoisesti nukkua välillä 😗
- Anonyymi
Onneksi on muutakin tutkivaa journalismia.
- Anonyymi
Ei tuon tason lehdiltä voi mitään journalismia odottaakaan, kun lehden anti muodostuu kaupunkin hallituksen muistioista sekä oman poliittisen näkemyksen kannattamisen yrityksestä.
- AnonyymiUUSI
Anne, itseäkun kehuu saa parhaat tyylipisteet.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362250
- 841303
- 561298
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361236- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39894Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122779- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21582Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565