yhtä vahvoina kuin tähän saakka? Tutulle naiselle kysymys. Jos ja kun edelleen sinua vahvasti itse haluan, suoraan sanottuna himoitsen. ❤️🔥Vartalosi ym. mikä sinussa herättää haluni. Olet mielessä ihanana, eroottisena... 🔥
Ovatko tunteesi häneen säilyneet...
31
694
Vastaukset
- Anonyymi
Ai pidät vartalostani
- Anonyymi
Heh, enpä usko että minun vartalo ketään noin kuumaksi sais.. 😂
- Anonyymi
Joo ohi täälläki. Ja onneks ei oo nähny mua sentään alast... vai onko 🧐
- AnonyymiUUSI
Kyllä ne valaatkin toisensa löytää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Valaat kommunikoivat äänillä, kuten lauluilla ja klikkauksilla, joita ne käyttävät sekä lähellä että kauan matkojen päässä. Ne käyttävät ääniä navigointiin, parin löytämiseen, sosiaaliseen vuorovaikutukseen ja laumansa koossa pitämiseen".
Ikävä klikkauksia 😔 *klick* - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No voi että kun oli niiin ihanasti kirjoitettu. Näin eläinrakkaana ihmisenä oikein sydämessä roihahti.
- Anonyymi
On teillä leikit.
- Anonyymi
Jotku ne leikkii ruoalla toiset tulella.
- AnonyymiUUSI
Onko sinulla itselläsi mitään muita harrastuksia kuin kirjoitella tälle käppä-äijälle eli aapeelle kuin kahdelle eri kohteelle, joita kyräilet täällä omassa päässäsi? T naiselta tämä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No palstaäijä ja aapee leikkii ainakin ainoastaan saavansa kerran reissullansa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja kolmannet palstalla
- Anonyymi
On vahvat tunteet edelleen. Ehkä jotenkin jopa syvemmät ja selkeämmät. Hyvä kun uskallamme olla sitä mitä olemme, siis ei tartte peitellä niitä varjojammekaan toisiltamme. Tuntuu aidommalta tällainen.
- Anonyymi
Kyllä tunteet ovat edelleen samanlaiset. Romanttinen suhde tietysti vaatii myös fyysisen kiinnostuksen mutta se on osa suhdetta. Pitää olla paljon muutakin ja yhdessä pitää olla hauskaa monin tavoin. Seksisuhdetta en ikinä halua vaan aidon romanttisen suhteen miehen kanssa joka on jo kauan ollut se yksi ja oikea jota mietin paljon edelleen. Tämä ylläoleva meillä on vielä selvittämättä mitä sinä haet ja mikä on tärkeää minulle. Kiinnostus on vahva kyllä.
- Anonyymi
Seksihän se olikin ainoa mikä meillä toimi ja halu.
- Anonyymi
Ei vielä olla siihen seksiin asti päästy, haluja tosin oli ja on!❤️🔥
- Anonyymi
Ja tämä sille vanhemmalle naiselle?
- Anonyymi
Tietenkin. Täällä on yksi mies, joka kirjoittelee tuota samaa koko ajan. Tapasivat jossain sillalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin. Täällä on yksi mies, joka kirjoittelee tuota samaa koko ajan. Tapasivat jossain sillalla.
Mikä siltatarina? En ole kuullutkaan, kerrotko.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siltatarina? En ole kuullutkaan, kerrotko.
Aloittajaäijä keksi viimeinkin täydennettävää tähän stooriensa ja niin hyvä tuli lukekaa tuosta alta
- Anonyymi
Häneen? Yhteen ja ainoaan olen seonnut ..
I need a hero.. Bang! Sinuun!- Anonyymi
Kerrotko enemmän...?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko enemmän...?
Koska sinä haluaisit olla tämän äijän banaalien tarinoiden ”hero” ja muutenkin nähdä naissukupuolen tällaisina ilmapäinä? T
- Anonyymi
Nyt olis ehkä se hetki kun kerrot tarkemmin osapuolista mikäli kiinnostaa aidosti.
- Anonyymi
🤔 Ei olla kyllä koskaan tavattu, joten ehkäpä ohi.
- Anonyymi
No, jos käyt päälle niin pakenen. Päällesi puskin
.. tuskin järkevää - Anonyymi
Kuinka hyvin tunnet naisen?
- Anonyymi
❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥
- AnonyymiUUSI
Lempäälän sillan. Nainen vokotteli varatun miehen. Ja taas vauhdissa näköjään. Sanoisin kanssasisarille, että ei reilua jos tietää olevan varattu.
- AnonyymiUUSI
Komsii komsaa. Sen näkee sitten kun tapaa kasvotusten IRL. Muu on harhaa ja oman mielen sekoilua.
- AnonyymiUUSI
Jos olet mies niin turha yrittää.
- AnonyymiUUSI
Mieshän se haluaa naisen nauttivan, monella tavalla seksin ja erotiikan saralla. Eräs ihanuus mielessä vaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741