Voitko A-mies laittaa irl viestiä WA niin tiedän että vielä oisit kiinnostunut. Muussa tapauksessa yhteydenpito päättyy jouluun. Kysy vaikka nähtäiskö ja missä niin tiedän
A-MIES näetkö tämän
5
146
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt nainen keräät ittes, ketään ei vonguta. Eikä mitään aikarajoja, vähä arvostusta itellekin. Onko ykskään koskaan jättänyt tulematta takas?!
- Anonyymi
Mistä päättelit aloittajan olevan nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päättelit aloittajan olevan nainen?
No totta, voihan kyseessä olla mieskin. Päättelin sen siitä kun yleensä/suurinosa taitaa vielä olla heterosta. Ja hei, kommenttini ei suinkaan ollut pahaa tarkoittava vaan pyrkimykseni oli buustata kanssasisaren itsetuntoa. Eihän otetaan kaikkea niin hirmu vakavasti ja olla aina kovin kärkkäänä ennakkoluulojemme kanssa. Yritetään mielummin yhdessä löytää iloa ja valoa 🥰
- Anonyymi
Ei minulla appia ole eikä muitakaan höpöjä.
- Anonyymi
Kyllä aloittaja on nainen.Kiitos tsempistä. Onhan nuo kaipailleet, ketkä ei ole olleet mun mieleisiä ja muutama mieleinenkin, mutta olosuhteet ei olleet sellaiset ett olisi voinut lähteä katselemaan miten käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741