Posti ei halunnut tuoda pakettia?

Anonyymi-ap

Tilasin tavaran vuokra asunnolle. Kartta ohjelmassa postin auto näytti olevan paikalla ja näin postin auton ikkunasta. Ovipuhelin eikä ovikello ei soinut. Lähetin viestin postin kuljettajalle ja sitten ilmeisesti kääntyi takaisin.

Oliko virhe vain vai eikö jostain syystä halunnut toimittaa pakettia?

31

425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jatkoa.

Näin siis kun postin auto saapui ja lähti eikä pakettia toimitettu. Vasta kun laitoin viestiä niin se saapui. Tämä oli vähän painavampi paketti, siksi tilasin vuokra asunnolle, yleensä haen itse noutopisteestä. Kuljetus vuokra asunnolle maksaa myös enemmän kuin noutopisteeseen vienti minne se ehkä olisi viety jos en olisi lähettänyt viestiä.

• Anonyymi

Eli kuski kävi hakemassa paketin, jonka oli unohtanut - olisi tullut perille ilman hötkyilyäkin..

• Anonyymi

Väärinynmärretty. Kuski lähti pois ja tuli takaisin vaata kun olin laittanut viestiä. Auto on voinut olla 2 kilometriä muualla jo silloin kun laitoin viestiä. Se paketti oli jo autossa. Ei sitä mistään varastosta haettu.

• Anonyymi

Posti ei toimita pakettiani vaikka olen tehnyt kirjallisen sopimuksen pakettien toimittamisesta. Posti lähettelee älypyhelin viestejä eikä tajua että suomessa on satojatuhansia jotka eivät pysty käyttämään älylaitetta. Viesteissä EI OLE NUMEROA JOHON VOISI OTTAA YHTEYTTÄ ASIAN SELVITTÄMISEKSI. oLEN KOHTA PUOLI TUNTIA OLLUT POSTIN JONOTTAMIS LISTALLA PUHELIMITSE POSTI EI HALUA PALVELLA MINUA . HOMMA HAISEE VAPARI PASKOJEN TOUHULTA.!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärinynmärretty. Kuski lähti pois ja tuli takaisin vaata kun olin laittanut viestiä. Auto on voinut olla 2 kilometriä muualla jo silloin kun laitoin viestiä. Se paketti oli jo autossa. Ei sitä mistään varastosta haettu.

Luultavasti jakelua ei oltu määrätty kyseiselle kuskille, joten jako olisi ollut vasta seuraavana päivänä jollain toisella kuskilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luultavasti jakelua ei oltu määrätty kyseiselle kuskille, joten jako olisi ollut vasta seuraavana päivänä jollain toisella kuskilla.

Meinaatko, että kuski vain ulkoiluttaa niitä lastattuja paketteja, kun ei niitä jakele?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli sille päivälle sovittu etukäteen.

• Anonyymi

Patalaiska paska työntekijä. Varmaa soijapullamössösukupolven edustaja. Totaalisen saamaaton paskavätys.

• Anonyymi

Johtui varmaan vuokra-asunnosta

• Anonyymi

Kuinka se siitä voisi johtua. Vain omistusasuntoihin viedään paketit?

• Anonyymi

Kuljettajat ovat laiskoja. Eivät jaksa jalkautua. Käyvät kääntymässä pihassa, että voidaan sanoa, että paikan päällä on käyty, mutta että kukaan ei ollut paikalla. Vievät sitten kaikki paketit postin pisteeseen.

• Anonyymi

Miksi sellainen palvelu sitten on. Asunnolle kuljetus maksaa enemmän. Jos se viedään kuitenkin vain noutopisteeseen niin ehkä voisi vain alkaa tilata sinne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sellainen palvelu sitten on. Asunnolle kuljetus maksaa enemmän. Jos se viedään kuitenkin vain noutopisteeseen niin ehkä voisi vain alkaa tilata sinne.

Eihän se ole itse palvelun vika, jos kuski on laiska, eikä jaksa. Sehän on sen kuskin vika.

• Anonyymi

Olisit mennyt pihalle ja tuijottanut kuskia

• Anonyymi

Näin ikkunasta miten kävi vain. Hän taisi hätävalheena sanoa että samaan taloon oli toinen paketti ja että hän olisi saapunut takaisin. Oliko muka noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin ikkunasta miten kävi vain. Hän taisi hätävalheena sanoa että samaan taloon oli toinen paketti ja että hän olisi saapunut takaisin. Oliko muka noin.

Tuijotteulun kohteen tulee havaita tuijottaja, ei se muuten tehoo
        T. nimim "sarjatuijottaja"

• Anonyymi

Itse en Postin kautta tilaa enää mitään.

• Anonyymi

Tilattaessa ei välttämättä ole muita vaihtoehtoja valita kuljetus. Riippuu mistä kiikkuu.

• Anonyymi

Posti kuljettaa paketit myös kovin usein eri noutopisteeseen kuin minkä asiakas on valinnut, joskus eri puolelle kaupunkia. Olen käynyt liikuntarajoitteisen puolesta paketteja noutamassa kun Posti oli vienyt paketin kauas.

Jos vaihtoehtona on toinen kuljettaja kuin Posti, valitsen mieluummin sen.

• Anonyymi

Ei ne kerkiä tutkiin osotteita kun on kiire golfaamaan
        johdon määräyksestä

• Anonyymi

Postilla töissä MÄRKÄKORVA JOKA LUULEE kaikkien olevan älypuhelinloukussa. Olen tehnyt paketeista terassille jättämis sopimiksen mutta Märkäkorva vain lähettelee Älypuhelin viestejään johon en pysty vastaamaan. Viesteissä ei ole numeroa mihin soittaa..

• Anonyymi

Maailma on muuttunut niin että kiharapäät eivät yhdistele johtoja kojetauluun ja firmoissa ei ole puhelimeen vastaajia

• Anonyymi

juu ei saa jättää terassille, kun jää kuittaus saamatta toimituksesta - yhtä hyvin voi siis lähteä paketin kanssa kotiin saman tein.

• Anonyymi

Mikä tässä pellelandiassa nyt toimisi.

• Anonyymi

Tämähän on vanha ongelma. On ihan normaalia ollut jo pitkään kotiinkuljetuksessa, että posti väittää käyneensä ovella ja vie sen paketin ties minne tämän jälkeen. En tiedä tarkemmin miksi he tekevät niin.

Tämän takia en olekaan luottanut yli 20 vuoteen tuohon palveluun. Kyllästyin siihen, että postiluukusta tippuu ilmoitus etten muka ollut paikalla. Eikä todellakaan soitettu ovikelloa. Yleensä en kerennyt edes perään kun postin tyyppi juoksi karkuun minkä kerkeää. Eikä silloin ollut numeroa edes mihin soittaa.

• Anonyymi

Tuo oli silloin kun tilasi sellaisen joka ehkä voisi mahtua postiluukusta ja kun ei mahtunut niin postinjakaja jätti pyynnön hakea muualta jos ei avannut noin 5 sekunnissa ovea. Itse taas tilasin ovelle kuljetuksen tavaraan jota ei voida tiputtaa postiluukusta kuin kirjettä.

• Anonyymi

Osaavat ne muutkin firmojen kuskit. Yhden toisen firman kuski pysähtyi talon eteen röökille ja jatkoi sitten matkaansa. Myöhemmin tuli ilmoitus, että ei oltu kotona ja että paketti voidaan noutaa noutopisteeltä.

• Anonyymi

Olisit voinut hakea paketin siitä itse kun oli ulkona röökillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä minä tiesin, ettei kuski tulekaan paketin kanssa. En ole mikään ennustaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän sitä tiedä, että on tuomassa pakettia juuri kyseiselle henkilölle. Jos on iso kerrostalo kyseessä, niin joku muu on voinut tilata jotakin. Pitääkö jokaiselta pihaan ajavalta autokuskilta käydä kysymässä, että onko hänellä kenties jotakin pakettia juuri meikäläiselle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän sitä tiedä, että on tuomassa pakettia juuri kyseiselle henkilölle. Jos on iso kerrostalo kyseessä, niin joku muu on voinut tilata jotakin. Pitääkö jokaiselta pihaan ajavalta autokuskilta käydä kysymässä, että onko hänellä kenties jotakin pakettia juuri meikäläiselle?

Siinä on aikaikkuna. Viimeksi se oli vain tunnin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      353
      12885
    2. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      61
      3824
    3. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      78
      3722
    4. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      12
      3595
    5. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      85
      3274
    6. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      59
      3159
    7. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      135
      3078
    8. 103
      3038
    9. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      43
      2918
    10. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      159
      2724
    Aihe