Tilasin tavaran vuokra asunnolle. Kartta ohjelmassa postin auto näytti olevan paikalla ja näin postin auton ikkunasta. Ovipuhelin eikä ovikello ei soinut. Lähetin viestin postin kuljettajalle ja sitten ilmeisesti kääntyi takaisin.
Oliko virhe vain vai eikö jostain syystä halunnut toimittaa pakettia?
Posti ei halunnut tuoda pakettia?
31
425
Vastaukset
- Anonyymi
Jatkoa.
Näin siis kun postin auto saapui ja lähti eikä pakettia toimitettu. Vasta kun laitoin viestiä niin se saapui. Tämä oli vähän painavampi paketti, siksi tilasin vuokra asunnolle, yleensä haen itse noutopisteestä. Kuljetus vuokra asunnolle maksaa myös enemmän kuin noutopisteeseen vienti minne se ehkä olisi viety jos en olisi lähettänyt viestiä. - Anonyymi
Eli kuski kävi hakemassa paketin, jonka oli unohtanut - olisi tullut perille ilman hötkyilyäkin..
- Anonyymi
Väärinynmärretty. Kuski lähti pois ja tuli takaisin vaata kun olin laittanut viestiä. Auto on voinut olla 2 kilometriä muualla jo silloin kun laitoin viestiä. Se paketti oli jo autossa. Ei sitä mistään varastosta haettu.
- Anonyymi
Posti ei toimita pakettiani vaikka olen tehnyt kirjallisen sopimuksen pakettien toimittamisesta. Posti lähettelee älypyhelin viestejä eikä tajua että suomessa on satojatuhansia jotka eivät pysty käyttämään älylaitetta. Viesteissä EI OLE NUMEROA JOHON VOISI OTTAA YHTEYTTÄ ASIAN SELVITTÄMISEKSI. oLEN KOHTA PUOLI TUNTIA OLLUT POSTIN JONOTTAMIS LISTALLA PUHELIMITSE POSTI EI HALUA PALVELLA MINUA . HOMMA HAISEE VAPARI PASKOJEN TOUHULTA.!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärinynmärretty. Kuski lähti pois ja tuli takaisin vaata kun olin laittanut viestiä. Auto on voinut olla 2 kilometriä muualla jo silloin kun laitoin viestiä. Se paketti oli jo autossa. Ei sitä mistään varastosta haettu.
Luultavasti jakelua ei oltu määrätty kyseiselle kuskille, joten jako olisi ollut vasta seuraavana päivänä jollain toisella kuskilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luultavasti jakelua ei oltu määrätty kyseiselle kuskille, joten jako olisi ollut vasta seuraavana päivänä jollain toisella kuskilla.
Meinaatko, että kuski vain ulkoiluttaa niitä lastattuja paketteja, kun ei niitä jakele?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli sille päivälle sovittu etukäteen.
- Anonyymi
Patalaiska paska työntekijä. Varmaa soijapullamössösukupolven edustaja. Totaalisen saamaaton paskavätys.
- Anonyymi
Johtui varmaan vuokra-asunnosta
- Anonyymi
Kuinka se siitä voisi johtua. Vain omistusasuntoihin viedään paketit?
- Anonyymi
Kuljettajat ovat laiskoja. Eivät jaksa jalkautua. Käyvät kääntymässä pihassa, että voidaan sanoa, että paikan päällä on käyty, mutta että kukaan ei ollut paikalla. Vievät sitten kaikki paketit postin pisteeseen.
- Anonyymi
Miksi sellainen palvelu sitten on. Asunnolle kuljetus maksaa enemmän. Jos se viedään kuitenkin vain noutopisteeseen niin ehkä voisi vain alkaa tilata sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sellainen palvelu sitten on. Asunnolle kuljetus maksaa enemmän. Jos se viedään kuitenkin vain noutopisteeseen niin ehkä voisi vain alkaa tilata sinne.
Eihän se ole itse palvelun vika, jos kuski on laiska, eikä jaksa. Sehän on sen kuskin vika.
- Anonyymi
Olisit mennyt pihalle ja tuijottanut kuskia
- Anonyymi
Näin ikkunasta miten kävi vain. Hän taisi hätävalheena sanoa että samaan taloon oli toinen paketti ja että hän olisi saapunut takaisin. Oliko muka noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin ikkunasta miten kävi vain. Hän taisi hätävalheena sanoa että samaan taloon oli toinen paketti ja että hän olisi saapunut takaisin. Oliko muka noin.
Tuijotteulun kohteen tulee havaita tuijottaja, ei se muuten tehoo
T. nimim "sarjatuijottaja"
- Anonyymi
Itse en Postin kautta tilaa enää mitään.
- Anonyymi
Tilattaessa ei välttämättä ole muita vaihtoehtoja valita kuljetus. Riippuu mistä kiikkuu.
- Anonyymi
Posti kuljettaa paketit myös kovin usein eri noutopisteeseen kuin minkä asiakas on valinnut, joskus eri puolelle kaupunkia. Olen käynyt liikuntarajoitteisen puolesta paketteja noutamassa kun Posti oli vienyt paketin kauas.
Jos vaihtoehtona on toinen kuljettaja kuin Posti, valitsen mieluummin sen.- Anonyymi
Ei ne kerkiä tutkiin osotteita kun on kiire golfaamaan
johdon määräyksestä
- Anonyymi
Postilla töissä MÄRKÄKORVA JOKA LUULEE kaikkien olevan älypuhelinloukussa. Olen tehnyt paketeista terassille jättämis sopimiksen mutta Märkäkorva vain lähettelee Älypuhelin viestejään johon en pysty vastaamaan. Viesteissä ei ole numeroa mihin soittaa..
- Anonyymi
Maailma on muuttunut niin että kiharapäät eivät yhdistele johtoja kojetauluun ja firmoissa ei ole puhelimeen vastaajia
- Anonyymi
juu ei saa jättää terassille, kun jää kuittaus saamatta toimituksesta - yhtä hyvin voi siis lähteä paketin kanssa kotiin saman tein.
- Anonyymi
Mikä tässä pellelandiassa nyt toimisi.
- Anonyymi
Tämähän on vanha ongelma. On ihan normaalia ollut jo pitkään kotiinkuljetuksessa, että posti väittää käyneensä ovella ja vie sen paketin ties minne tämän jälkeen. En tiedä tarkemmin miksi he tekevät niin.
Tämän takia en olekaan luottanut yli 20 vuoteen tuohon palveluun. Kyllästyin siihen, että postiluukusta tippuu ilmoitus etten muka ollut paikalla. Eikä todellakaan soitettu ovikelloa. Yleensä en kerennyt edes perään kun postin tyyppi juoksi karkuun minkä kerkeää. Eikä silloin ollut numeroa edes mihin soittaa.- Anonyymi
Tuo oli silloin kun tilasi sellaisen joka ehkä voisi mahtua postiluukusta ja kun ei mahtunut niin postinjakaja jätti pyynnön hakea muualta jos ei avannut noin 5 sekunnissa ovea. Itse taas tilasin ovelle kuljetuksen tavaraan jota ei voida tiputtaa postiluukusta kuin kirjettä.
- Anonyymi
Osaavat ne muutkin firmojen kuskit. Yhden toisen firman kuski pysähtyi talon eteen röökille ja jatkoi sitten matkaansa. Myöhemmin tuli ilmoitus, että ei oltu kotona ja että paketti voidaan noutaa noutopisteeltä.
- Anonyymi
Olisit voinut hakea paketin siitä itse kun oli ulkona röökillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä minä tiesin, ettei kuski tulekaan paketin kanssa. En ole mikään ennustaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sitä tiedä, että on tuomassa pakettia juuri kyseiselle henkilölle. Jos on iso kerrostalo kyseessä, niin joku muu on voinut tilata jotakin. Pitääkö jokaiselta pihaan ajavalta autokuskilta käydä kysymässä, että onko hänellä kenties jotakin pakettia juuri meikäläiselle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sitä tiedä, että on tuomassa pakettia juuri kyseiselle henkilölle. Jos on iso kerrostalo kyseessä, niin joku muu on voinut tilata jotakin. Pitääkö jokaiselta pihaan ajavalta autokuskilta käydä kysymässä, että onko hänellä kenties jotakin pakettia juuri meikäläiselle?
Siinä on aikaikkuna. Viimeksi se oli vain tunnin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.35312885Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko613824S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam783722Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu123595- 853274
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta593159IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1353078- 1033038
Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju432918Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1592724