Hampaat??
Nii, mites ne
66
867
Vastaukset
- Anonyymi
??? 😄
- Anonyymi
Yöks 🤮
- Anonyymi
😮🦷🤏😜
- Anonyymi
Jäi sinun luoksesi tyynyn alle?
- Anonyymi
Kynsisieni myös???
- Anonyymi
Omat on😁
- Anonyymi
Mitä niistä vielä en ole niiden takia kuollu vaikka hoitamattomana niiden pitäis kuulemma aiheuttaa jopa sydänpussin tulehdus muistaakseni verenmyrkytys vähintään ja olen jo vuosia ihmetelly että mulla vielä on omia hampaita edes tähän ikään ole koskaan niistä pitäny huolta työkaluna en suosittele hampaita käyttämään helmpompiakin tapoja rikkoa hampaansa on
- Anonyymi
Juu, joskus kulmahampaalla aukaisin kaikenlaista, ei vissiin tykännyt.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu, joskus kulmahampaalla aukaisin kaikenlaista, ei vissiin tykännyt.
no 2 vedettiin irti, yllättäviä mätäpaiseita ja muuta. yllättävää että olisi voinut kuolla tai edetä sydämeen. täytyy ostaa 2 hammasta tekohampaina, kallista on. toinen oli hyvä lääkäri, toinen huonompi. ja kumpaakin liittyi vielä extra tapon yritys. minulle tehtynä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
no 2 vedettiin irti, yllättäviä mätäpaiseita ja muuta. yllättävää että olisi voinut kuolla tai edetä sydämeen. täytyy ostaa 2 hammasta tekohampaina, kallista on. toinen oli hyvä lääkäri, toinen huonompi. ja kumpaakin liittyi vielä extra tapon yritys. minulle tehtynä.
kaiken kaikkiaan, niitä tapon yrityksiä, murhan yrityksiä, hakkaamista itsemurhaan, onnettomuuksia. liki 20 kpl muutaman vuoden sisään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
kaiken kaikkiaan, niitä tapon yrityksiä, murhan yrityksiä, hakkaamista itsemurhaan, onnettomuuksia. liki 20 kpl muutaman vuoden sisään.
halu saada täältä jotakin, alistaa ja, muiden juttuja katettu tänne. jotkut valehtelee ja, tekee kiusaa 🙂😂 osa saanut itse kuoleman tuomiin karmassa, tai joillekin vankila auttaa. myös jatkuva vaino ja muu......
- Anonyymi
Mitäs sulle jonkun hampaat kuuluu?
- Anonyymi
Piruiluahan täällä on taas kaikki ketjut tyynni, ulkonäköä halutaan moittia. Miettii vaan onko varaa.
- Anonyymi
Kuuluu kova narskutus. Häiritsee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaaaa....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Häh? Miten voit kuulla. Jaa, taitaa olla mikki jossain piilossa.
- Anonyymi
Suussa on, ainakin toistaiseksi.
- Anonyymi
Noh, hammaslääkärin tarve vois vähän olla kyllä ❤️🩹
- Anonyymi
Hyvässä kunnossa on..
Kestää hymyn...😁 - Anonyymi
Muutama suussa nyyh. Väärä reseptilääke ja bruksismi kohosi ihan äärimmäisyyksiin. Eipä mun tartte kenellekkään jutella onneksi. Nekin miehet mitkä on joutunut mun kanssa asioimaan niin on inhotuksen vallassa kattellu seiniin päin. Huomattu on.
- Anonyymi
Olen myös bruksannut koko ikäni. Kiille meni kauan sitten ja alunperin valkoiset hampaat on muisto vain. Sitten tässä kun oli vähän stressiä ja hermosto meni kunnolla epäkuntoon, niin purin poskihampaan halki. Se poistettiin sitten kokonaan juuria myöten. Sen jälkeen todellakin opettelin käyttämään öisin hammaskiskoa, että loput hampaat pysyisi suussa. Vaikuttaa purentaan sekin, kun tuo yksi puuttuu.
- Anonyymi
Omat, huolletut.
- Anonyymi
Oot karsee
- Anonyymi
Ai se paradondiitti.i
- Anonyymi
Niin,joko P mies osti sinulle huollot niille?Nistin hampast tiedetään.
- Anonyymi
En ymmärrä mite jotkut ei osaa pestä hampaita
- Anonyymi
Oot aika tietämätön jos luulet että huonot hampaat johtuu aina pesemättömyydestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot aika tietämätön jos luulet että huonot hampaat johtuu aina pesemättömyydestä.
Jos on muutenkin epähygieninen ihminen niin kyllä johtuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on muutenkin epähygieninen ihminen niin kyllä johtuu.
En oo nisti ja käyn suihkussakin säännöllisesti. Niiih!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo nisti ja käyn suihkussakin säännöllisesti. Niiih!
Ihminen voi olla likainen vaikka käy suihkussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen voi olla likainen vaikka käy suihkussa.
Ainakin sielu voi olla likainen. Sitä ei niinvain jynssätä puhtaaksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs sä mun sielusta tiedät? Puhdas sekin on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs sä mun sielusta tiedät? Puhdas sekin on.
Sun sielu on likainen, vaikka hampaat ovat ”shiny”.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ootko sä joku Jeesus-fani ku toitotat tyhmyyksiäsi?
- AnonyymiUUSI
Juu, en ymmärrä miten jotkut on niin idiootteja. Aina pätemässä että vaan hampaiden pesemättömyydestä johtuisi.
- Anonyymi
ihopoli pakotti korjamaan
- Anonyymi
Toivottavasti jos joku lyö sulta hampaat irti saat samanlaista vttuilua osakses
- Anonyymi
Haiset pahalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haiset pahalle
Onneks sun ei tarvii olla lähellä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haiset pahalle
Toivottavasti sun tekarit tippuu.
- Anonyymi
Jotkut joutuvat ottamaan tekarit jo 30v ja kehuvat niin hampaitaan.
- AnonyymiUUSI
Kiinalaiset tekarit?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiinalaiset tekarit?
Temusta pitää varmaan sit tilata. Voi tosin olla hieman epäsopivat ja myrkyillä kyllästetty.
- AnonyymiUUSI
Itse taas odotan saavani proteesit ja jos ne on hyvät ovat niin pitäähän niillä sitten vähän kehuskellakin. Ikää on kyllä jo yli 40 melkein 50.
- Anonyymi
Hyvin, kiitos kysymästä 😉
- Anonyymi
Hyvin. Hammaslääkäri sanoi että hyvin on hoidettu kun kävin kesällä. Yökiskot on puren hampaita nukkuessa aiheuttaa migreeniä.
- Anonyymi
Laitan proteesit, ei jaksa.
- AnonyymiUUSI
Laitan sit hampaat kuntoon ku voitan lotossa. Ei oo ny rahaa yhtään semmosiin. Kelan kanssa saa muutenkin tapella että saapi rahaa laskuihin ja lääkkeisiin. Että niin.
- AnonyymiUUSI
Ikävöit hampaita niin hammaslääkäri ohjaa kyllä oikeaan paikkaan.
- AnonyymiUUSI
Taitaa hammaslääkäri kaivata asiakastaan.
- AnonyymiUUSI
Kyllä näillä valehdella voi vielääää....
- AnonyymiUUSI
Teroitetut
https://www.youtube.com/watch?v=GpxFUo7oxWM&list=RDGpxFUo7oxWM&start_radio=1
❤️ - AnonyymiUUSI
Pidä nainen hampaistasi parempaa huolta. Ei sillä eikä tämä tietenkään meidän tulevaan suhteeseemme mitenkään vaikuta, setä vakuuttaa hampaasi!
- AnonyymiUUSI
Setämies, sus siunaa...
- AnonyymiUUSI
Kulta! Hampaat harjataan joka päivä. Puhtaalla suulla on kivaa suudella. Kaikilla puhtaat hampaat joka päivä
- AnonyymiUUSI
Taitaa muijilla olla kariesta, kun noin närästää.
- AnonyymiUUSI
Kylläpä tätä hammas-lankaa jaksetaan jauhaa. Joo hampaat pashkana, tiedän. Kärsin. Pitää varmaan laittaa ämpäri päähän jos jonkun miehen kanssa juttelee.
- AnonyymiUUSI
Pitäkää tunkkinne! Menkää harjailemaan niitä hampaita rinkiin. Heido!
- AnonyymiUUSI
Meillä kohta kolme mukia vierekkäin!
- AnonyymiUUSI
Mutta kaksi vielä toistaiseksi käytössä.
- AnonyymiUUSI
Eipä vielä hammaslääkäriin, kun kaikki tallessa ja eivät kallistu ja liiku, kuin Pisan kalteva torni. Mammalla toimittajalla utelevalla. Katse omaan lego riviisi ja hymyile mistä välistä irvistää kitarisat ja sammal kitalaesta. Nyt rauhallisesti ja viha kateus vedetään pyllyyn ja hyvää yötä 90 luvun prinsessa ilman tiakraa
- AnonyymiUUSI
Kuin röllipeikolla...
- AnonyymiUUSI
Hyvin hoidettu. Muutama puuttuu, mutta kyllä näillä pärjää... senhän sinä jo tiesitkin 😉
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741