Ajatuksiani sinulle mies

Anonyymi-ap

Kuluneella vuodella on ollut tarkoituksensa, muun muassa se, että sinut tuotiin elämääni. Sinussa on niin paljon hyvää ja niin paljon hienoja ominaisuuksia, että en aina edes tiedä haluaisinko olla sinä vai sinun kanssasi, ihailen ja arvostan sinua suuresti. Olen kuitenkin kovin ihastunut sinuun monista erinäisistä syistä, mutta suurimpana se, että en ole aiemmin tavannut sinun kaltaistasi ihmistä joka on noin puoleensa vetävä ❤️ Kumpa yhteydenpitomme laajenisi, tämä toiveeni on huomattavissa rivien välistä asioissa joita olen sinulle sanonut. Jos sinulla on samankaltaisia fiiliksiä, mutta et uskalla ensimmäisenä tehdä tarvittavaa liikettä, laita minulle jokin tunniste jonka myötä voisin itse rohkaistua sen tekemään.

24

504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos mies on ujompi kuin sinä, niin juttele sille ja ole kiinnostunut. Siitä se lähtee, tsemppiä!

• Anonyymi

aivan, eli sinullakin voi olla kavereita joista et tiedä olevat kuin ... niin

• Anonyymi

Olet nuorempi M nainen

• Anonyymi

äärimmäiaen hyvä joku koodaus-järjeatelmä jos ihmiset autojen nimiä kuin "mies" = "mazda" = "maserati"...

• Anonyymi

Sama työpaikka.

• Anonyymi

Tämä vaatii vähän lisätarkennusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä vaatii vähän lisätarkennusta.

Ennen kuin vastaan, niin kauanko olette tunteneet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen kuin vastaan, niin kauanko olette tunteneet?

Vuodesta 2020 saakka jollain tasolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuodesta 2020 saakka jollain tasolla.

Kutakuinkin niin ja nyt viimeisen vuoden aikana ollaan oltu enemmän yhteyksissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kutakuinkin niin ja nyt viimeisen vuoden aikana ollaan oltu enemmän yhteyksissä.

Näinhän tämä on mennyt, täähän alkaa nyt lämpenemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla jokin syy miksi et ole halunnut ottaa yhteyttä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinhän tämä on mennyt, täähän alkaa nyt lämpenemään.

Ehkä vähän, mutta olen liian insinööri, joten aika skeptinen asian suhteen. Mä lähden nyt salille pohtimaan asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla jokin syy miksi et ole halunnut ottaa yhteyttä?

Aikaisemmin? Kyllähän me ollaan yhteyksissä useammin nykyään, mutta ei nyt kehtaa usein tehdä tikusta asiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä vähän, mutta olen liian insinööri, joten aika skeptinen asian suhteen. Mä lähden nyt salille pohtimaan asioita.

Jos tästä pitäisi napata vihje niin sitten menee ohi ja lujaa.

• Anonyymi

Tavattiin kerran tällä viikolla

• Anonyymi

Milloin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin?

Kerro sä. Annoin jo yhden vihjeen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro sä. Annoin jo yhden vihjeen

Syömässä.

• Anonyymi

Nähtöisiinpä toisenkin kerran

• Anonyymi

Ei minun tarvitse hänelle vihjailla täällä. En ole kokenut tälläistä voimakasta tunnetta tai näitä erilaisia tunteita näin isoina koskaan aiemmin, ne eivät ole sellaista jotka laimenevat helposti, ne ovat lojaaleja ja sitkeitä. Siksi haluaisin tutustua. Vaikka ne tasoittuisivat niin jäisivät isoiksi silti. Jos hän pitää minun ihastusta naurettavana, niin oma on häpeänsä.

• Anonyymi

Samoin olisin kuvannut omia tunteita suhteessa häneen. Termit on juuri noin, ajatus on täysin samoin.

Sivusta

• Anonyymi

I....i olet kaunis ja ihana, katseet taisi kohdata eilen. Voispa halata sua

• Anonyymi

Olen vähän sekaisin minun ja hänen tilanteen vuoksi. Toivoisin, että jos hän on minusta kiinnostunut ja haluaa tutustua, niin tutustuisi, eikä ajattelisi että sydämeni helposti luovuttaa. Haluaisin itse sitä, ja ajattelen hänestä samalla tavalla kuin kirjoitit. Hän on tietoisempi tunteistani, kun taas itse en ole varma mitä hän haluaa. Lupaan tehdä oman osani ja muuttaa käyttäytymistäni.
      Jos ajattelet että minun ei tulisi olla niin epävarma, niin nyt on saatavissa utelias lämpö.

• Anonyymi

Olen ollut kovin toiveikas, että rivien välissä halusit samaa, että yhteydenpito laajenisi.
      Toiveeni on että teet jonkun liikkeen sitten kun sinulle sopii, teethän?
      Ikävä ja halu lähellesi kova.❤️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe