Saara Rautio kokemuksia, näkeekö vai ei?
Saara Rautio
20
400
Vastaukset
- Anonyymi
Näki mulla opiskelun toteutumisen. Nopeasti noin 3 kk. Ihmissuhteessa näki. Mutta kesti pidempään kuin sanoi.
- Anonyymi
Itselleni näki ihmissuhteet aivan metsään. Meni juuri päinvastoin mitä sanoi. En muutenkaan vakuuttunut, kalasteli liikaa ja jäi jankuttamaan samaa asiaa, mikä ei sitten kuitenkaan toteutunut.
- Anonyymi
Kiva kuulla, että onnistui sinulle näkemään oikein. Omallatavallaan karismaattinen ja varma näkijä. Minulle nähnyt hiukan kahdensuuntaisesti ihmissuhteisiin, osaltaan näkee samoin, mutta saattaa olla kaksi vaihtoehtoa. Hiukan muuttunut välillä kuva, tai painottaa kuvasta eri osaa. Asia on vielä keskeneräinen, en osaa sanoa, että näkikö. Työasioihin /yritykseen näki noususuhdannetta, oli hyvin varma tästä ja tuli heti.
- Anonyymi
Karismaattinen voi olla, vaikken tiedä miten se liittyy ennustamiseen, mutta ainakin minulle luritteli pelkkää liirumlaarumia.
työkuvioihini näki noususuhdannetta, mutta siihen ei varmaan kummosia näkijänlahjoja tarvita, kun tällä hetkellä olen työtön, niin ei ne oikeen enempää voi kai laskusuhdanteessakaan mennä. Aika tyhjä filis jäi kaikenkaikkiaan.
- Anonyymi
Muilla kokemuksia Saarasta. Fiksua keskustelua toivon.
- Anonyymi
Soitin toukokuussa ja näki rakkauden saapuvaksi lähikuukausina, viimeistään alkuvuonna ja että toukokuussa olisi jo selvät sävelet ns. Saapa nähdä kun ei ole mitään tuon suuntaistakaan vielä näkynyt.
- Anonyymi
Sen huomannut, että ajat heittelevät ainakin hänellä, taitaa itsekkin sanoa, että aikaa vaikeaa sanoa. Lopputuloksesta en osaa sanoa, on vielä vaiheessa.Juttelee kyllä varmanoloisesti.
- Anonyymi
Kauanko tämä on toiminut, nimenä itse kuulin pari vuotta sitten. Kyllähän Suomessa on näkijä- ja parantajakoulutusta antavia kursseja, mutta oikeastaan vain jotkut omien nettisivujen kautta toimivat yleensä avaavat taustojaan ja kokemuksiaan enemmän.
- Anonyymi
Aika heikossa jamassa on sitten näkijän tilanne jos on joutunut jonkun kurssin kautta opetteleen. Mää olen ymmärtäny että ne jotka on aitoja on saanu sen lahjan ihan syntymässä eikä missään kursseilla.
Facebookissakin pyörii niitä ilmoituksia missä kysellään johonkin valotyöntekijä koulutuksiin ja on kaiken maailman enkelikursseja.
Mua ei sellaset ainakaan vakuuta, varmaan ihan hauskoja harrasteita ja ajankulua mutta siihen se sitten jääkin.
- Anonyymi
En ymmärrä miten edellinen kommentti liittyi aiheeseen. Kokemuksia Saara Raution ennustuksista?
- Anonyymi
Onko muilla kokemuksia Saarasta?
- Anonyymi
Miten voi olla enempää kokemuksia sellasesta joka ei osaa ennustaa? Onhan tänne nyt jo useampi laittanut että ei osaa ennustaa ja ei toteudu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voi olla enempää kokemuksia sellasesta joka ei osaa ennustaa? Onhan tänne nyt jo useampi laittanut että ei osaa ennustaa ja ei toteudu.
Jollekin nähnyt, jollekin ei. Ihan sama kaikkien näkijöiden kanssa. Sellaista joka näkisi kaikille ei ole olemassakaan.
- Anonyymi
Minä soitin pari kolme vuotta sitten kaksikin kertaa. Näki silloin elämässäni olleen miehen ja kertoi kuinka tulee kestävä suhde hänen kanssaan. No ei tullut, ja nyt asia jo pois päiväjärjestyksestä. En tiedä halusiko olla kertomatta lopputulosta, vai eikö sitä nähnyt. En enää soittaisi.
- Anonyymi
Eipä kukaan kai väitäkään, että Saara tao joku mäkisillä kaikille 100% kaiken. Siksi kai jostain ennustajasta täällä jutellaan, että vaihdetaan kokemuksia/näkemyksiä hänestä. Jos se jotain haittaa ei varmaan kyseisen henkilön kannata keskusteluun osallistua.
- Anonyymi
Mä oon soitellut useita kertoja joten kerron kokemuksia kun kysytään.
En tiedä toteutuuko hänen ennusteet. Sen tiedän että sain arvokasta tukea ja apua elämäntilanteessa missä soitin vuoden ajan. Hänen näkemiset vaihtui mut niin vaihtui mun tilanteetkin. Hän toi lohtua ja uutta näkökulmaa mulle. Hän avasi monipuolisesti tilannetta, olin epätoivoinen. Se oli arvokas apu mutta tavallaan hän näki sen tilanteen, ei tulevaa.
Hän kyllä sai symboleja tulevaan mutta oli väärä mies kenestä näki. Luulin että sen hetkisestä mutta ei.
Hän painotti ”omaa valintaa”. Että tässä on ”todella hyvät mahdollisuudet”.
Mulle näki yhden konkreettisen asian että opiskelu alkaa ja tapahtui 3 kk sisällä. - Anonyymi
Edelliselle, kyllä myöskin koen, että on positiivinen näkijä, että vaikka kertoilee suoraan niin luo soittajalle toivoa. Oliko opiskelun näkeminen arvattavissa vai koitko, että näki? Myöskin kokenut, että hänen sanomisensa välillä muuttuvat. Mutta kuitenkin koen, että ei ole huonoimmasta päästä. Näkee myös senhetkistä, ehkä välillä sekoittaa henkilöitä.
- Anonyymi
Vastaus 16.11.25 klo 22.25 kysyjälle:
Opiskelusta. Olin saanut opiskelupaikan. Mutta olin jättää väliin (on hieman samaa kuin mihin minulla on jo tutkinto). Saara näki kirjan ja sanoi, että opiskelu on hyvin pian ajankohtainen enkä totisesti kadu tätä.
Hän siis näki mietteeni tästä ja sen turvin otin isot askeleet 2 kk sisällä (uusi paikkakunta, asunto, työ) ja osoittautui ihan menestykseksi.- Anonyymi
Minkä kirjan näki. Oliko joku tietosanakirja vai keittokirja?
- Anonyymi
Selvä, kiitos tiedosta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin2453333Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.3622975Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,181992Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.811854Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e651778Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?591652MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131553- 1251502
Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11414Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4841413