Pitkään on kestänyt kaikki
Ajattele nyt miten
29
348
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Niin, koska rakkaus, voisit tehdä helpommaksi meille mies.
- AnonyymiUUSI
Tiedätkö edes mitä minkäänlainen rakkaus ja miksi miehen pitäs tehdä mitään helpommaksi en ole tavannu tai nähny naista joka tekis miehellekään mitään helpommaksi
- AnonyymiUUSI
Niin pitkään että siihen tottuu.Onneks olen nyt yksin.
- AnonyymiUUSI
Mihin pitäs tottua ja mihin yksin olo vaikuttaa että voit sanoa olevasi onneksi yksin
- AnonyymiUUSI
Ja niin turhaan.
- AnonyymiUUSI
Kaikki mitä on yrittänyt ja toivonut.
- AnonyymiUUSI
Maailma on tuhansia ja taas tuhansia miljardeja vuosia vanha et siitä sen kun alat miettimään en usko että koskaan keksit kuinka vanha tämä pallo edds on jolla elämme/asumme
- AnonyymiUUSI
Tässä sulle viesti; Moi, mitä kuuluu?
- AnonyymiUUSI
Ah, tämän takia jään vain munahaukkojen kynsiin.
- AnonyymiUUSI
Ei normaalia kummempaa mitä muuta muka pitäs kuulua
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ah, tämän takia jään vain munahaukkojen kynsiin.
Millanen on munahaukka mun nuoruudessa keski-iän kynnyksellä oleva nainen joka ei kaivannu muuta kun kunnon panoa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millanen on munahaukka mun nuoruudessa keski-iän kynnyksellä oleva nainen joka ei kaivannu muuta kun kunnon panoa
Vaikuttaa enemmän siltä, että he, jotka vaikuttavat kaipaavan kunnon panoa eivätkä muutoin esimerkiksi halua "vaatia" tunneyhteyttä ja syvempää suhdetta ovat heitä, jotka on kasvatettu siihen käsitykseen, että seksin saaminen on todiste heidän kelpaavuudestaan ja rakastettavuudestaan. Eli eivät uskalla näyttää kaipaavansa ja haluavansa muutoin rakkautta.
Tai mistäpä minä tiedän. En halua seksiä kenen tahansa kanssa vaan yleensä pohjalla on ensin muutoin syntynyt yhteys. sivusta
- AnonyymiUUSI
Miksi et laita huomenna mies viestiä ja mennään kahville
- AnonyymiUUSI
Mihin haluat kahville?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mihin haluat kahville?
Sinne missä yleensä
- AnonyymiUUSI
Ei ole numeroa ja mitä se hyödyttäs
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mihin haluat kahville?
Sveitsiin tai monacoon olis kai riittävän kalliit kahvit
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinne missä yleensä
No missä yleensä
- AnonyymiUUSI
Aattele kaikki on ohi ennenku tää viikko on loppu. -naiselta
- AnonyymiUUSI
Tää viikko on jo kohta ohi
- AnonyymiUUSI
jaa nii pojat teki soppaa ns
- AnonyymiUUSI
Mitä useampi keittäjä sitä suurempi soppa ja syytteethän luetaan tekijä ja loput saa vähintäänkin avunannosta syytteet miksi on hyvä osata valita seuransa kaveri ei yleensä sotke kaveria ongelmiinsa ja kaveri auttaa kaveria pyytämättäkin ja pyyteettä tarvittaessa miksi on hyvä osata valita kaverinsa
- AnonyymiUUSI
Todella pitkään. Miten tämän voisi selvittää.
- AnonyymiUUSI
Ei mitenkään kun aikaa on kulunut tarpeeksi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitenkään kun aikaa on kulunut tarpeeksi
Pyöritään täällä toistemme ympärillä. Tämä on älyttömyyden huippu!
Kyllähän minä tiedän ja sinäkin. Mikä meitä vaivaa?!
- AnonyymiUUSI
En ymmärrä mistä puhut, olen tehnyt kaiken, nyt kaikki on vain ekstraa. Minulla puolesta sinä voit kiivetä vaikka kuuseen, minä oon senkin jo tehnyt.
- AnonyymiUUSI
Se ken kuuseen kurkottaa se katajaan kapsahtaa kataja on hennompi puu
- AnonyymiUUSI
Se on kaikki niin suhteellista. Ei vuosikaan niin pitkä aika ole lopppujen lopuksi.
- AnonyymiUUSI
Tavallaan ei, mutta vuosistaa muodotuu jatkumo ja jos sama epämiellyttävä tilanne jatkuu useampia vuosia, niin silloin kokee tuhlaavansa arvokasta elämää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.808016Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m896053Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,855543Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot675466Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1134710Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1212462Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e51329Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol71324Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa431154Olin ihan varma että sä olet se oikea
Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko521153