Haaveilen siitä.
Rakastaisitpa minua
16
628
Vastaukset
- Anonyymi
Ketä, riippuu siitä 😁ja kelle kirjoitat?
- Anonyymi
Ehkä rakastankin, mutten uskalla rakastaa niin, että se johtaisi mihinkään suurempaan 😘🫣
- Anonyymi
Niin rakastaisinpa jotain sellaista joka rakastaa takaisin yhtä paljon. Sellaista ei ole olemassa.
- Anonyymi
Miksi vastaat puolestani???
Minä ajattelin lähimmäisen rakkautta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vastaat puolestani???
Minä ajattelin lähimmäisen rakkautta.Tosi paljon olisi rakkautta 😄
ap
- Anonyymi
Miksi se poistuu? Ei tuossa ole mitään sääntöjen vastaista.
- Anonyymi
koirasta haaveilen.
- Anonyymi
Se on hyvä haave.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on hyvä haave.
on.=^>
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on.=^>
Missä panta missä missä!?!?!?
- Anonyymi
Yhteys välillämme on, olet huomannut sen varmasti. Rakastan :)
- Anonyymi
Wuf!
- Anonyymi
pakenen maailmaa haluan olla sun kanssa siellä
- Anonyymi
Monet ihmiset kirjoittavat noin, koska he kaipaavat rakkautta ilman, että tietävät, mitä se oikeasti tarkoittaa. Se on kuin huokaus pimeään, ei viesti kenellekään.
- Anonyymi
Kuka ketä
- Anonyymi
^^^^❤️🫧
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2684665Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343030Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442847Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k232800Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761791Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061654Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 591400
- 951282
- 471169