Haaveilen siitä.
Rakastaisitpa minua
17
660
Vastaukset
- Anonyymi
Ketä, riippuu siitä 😁ja kelle kirjoitat?
- Anonyymi
Ehkä rakastankin, mutten uskalla rakastaa niin, että se johtaisi mihinkään suurempaan 😘🫣
- Anonyymi
Niin rakastaisinpa jotain sellaista joka rakastaa takaisin yhtä paljon. Sellaista ei ole olemassa.
- Anonyymi
Miksi vastaat puolestani???
Minä ajattelin lähimmäisen rakkautta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vastaat puolestani???
Minä ajattelin lähimmäisen rakkautta.Tosi paljon olisi rakkautta 😄
ap
- Anonyymi
Miksi se poistuu? Ei tuossa ole mitään sääntöjen vastaista.
- Anonyymi
koirasta haaveilen.
- Anonyymi
Se on hyvä haave.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on hyvä haave.
on.=^>
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on.=^>
Missä panta missä missä!?!?!?
- Anonyymi
Yhteys välillämme on, olet huomannut sen varmasti. Rakastan :)
- Anonyymi
Wuf!
- Anonyymi
pakenen maailmaa haluan olla sun kanssa siellä
- Anonyymi
Monet ihmiset kirjoittavat noin, koska he kaipaavat rakkautta ilman, että tietävät, mitä se oikeasti tarkoittaa. Se on kuin huokaus pimeään, ei viesti kenellekään.
- Anonyymi
Kuka ketä
- Anonyymi
^^^^❤️🫧
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1072691Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1182059- 691620
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje281304Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi251149- 961074
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe531062- 851044
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta1271042Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366977