Ei se että, jokainen ihminen jonka kanssa olen tekemisissä kehuu minua , tee minusta yhtään vähemmän yksinäistä.
Eikä se, että on naisia jonoksi asti, jos haluaisin.
Tämä on kosminen yksinäisyys, paljon syvempi kuin tavallisen ihmisen yksinäisyys, kun tuntuu, että olen itseni kanssa tässä maailmassa.
Mikään määrä rikkauksia tai kokemuksia ei täydennä tyhjiötä sielussani, janoni on ehtymätön, janoan aitoa rakkautta, tunnetta, täysillä ihastumista. Ja siinä ei nainen ole varaa virheisiin, yksikin virhelyönti voi saada minut onnettomaan elämään väärän naisen kanssa, naisen joka ei ole ulkonäöllisesti, persoonaltaan tai ymmärrykseltään tasollani, ymmärrätkö.
Tarvitsen sieluni, sieluni on viety, se on kosmoksen toisella puolella.
Tietäisitpä miten yksin olen.
8
268
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Voi rakas😢🫂 kyllä sä saat sielusi takaisin…samoja kokemuksia itsellä
- AnonyymiUUSI
et ole yksin kun niin kai ymmärsit niin oma äitini on käytännölssä itseni murhaaja, mutyta niin ei kaikilla mene aina hyvin..... minä yritin hauskuuttaakin kun autot ja nimet..
... niin noooh, elämä on ja äiti jouruu helvettiin.- AnonyymiUUSI
Olet tainnut palstaäijä joutua järjestelmän pettämäksi pahemman kerran. Naisvihasi siis kumpuaa omasta nuorista kuten ei ollut vaikea arvata. Vtun naisvihaaja tonttu, saisit jo heittää lusikan nurkkaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet tainnut palstaäijä joutua järjestelmän pettämäksi pahemman kerran. Naisvihasi siis kumpuaa omasta nuorista kuten ei ollut vaikea arvata. Vtun naisvihaaja tonttu, saisit jo heittää lusikan nurkkaan.
*muorista. Vaikka typo sivuaakin myös kollektiivista vihaasi kaikkia lapsista mummoihin. Die.
- AnonyymiUUSI
Olet todella vaativa kirjoitustesi perusteella. Ahdistuisin kanssasi.
- AnonyymiUUSI
Olen samoilla linjoilla. Tunnen yksinäisyyden olemuksen itsekin. Ei voi jäädä odottamaan,että joku ihmeihminen tulee ja murtaa tämän yksinäisyyden.
Täytyy itse murtautua ulos siitä kuplasta.
Kenenkään on vaikea kiinnittyä siihen kuplan kylkeen pysyvästi. Ihmisiä tulee ja ne menee. Kaikki kokee välillä yksinäisyyttä. Ihmisen matka kehdosta hautaan.
Terapia auttaa jos on traumasta johtuvaa.
Summa summarum me usein ajatellaan,että toinen ihminen pelastaa meidät tästä elämän tyhjyydestä. - AnonyymiUUSI
Sama mulla.
- AnonyymiUUSI
🤢🤢🤮🤮
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.888077Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m906084Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,875567Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot685501Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1134740Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1232498Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys362218Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol71354Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e51349Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa441190