Taas vauhdissa,yli sadan miljoonan euron investoinnit Varkauden akkutehtaalle ! Se on aikas paljon,omistaja on tietenkin Virosta ! Eiiiiih taija toteutuu,eiköhän Varkauden tie ole kuntoranta ja finnforel tankkimätiskirjolohi kasvattamon tie.Ei minulla ole mitään Varkautta vastaan,mutta olen äärirealisti,jostain syystä täällä ei toimi juuri mikään ,paitsi haisulitehas,toistaiseksi,ikivanha kyllä sekin ,varmaa liipasimella,kuntorantakin upealla paikkaa,nii nykyään mopopoitsujen hajottama kasa paskaa...E Kommilasta.
Varkaudenakkutehdas
5
224
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Se oli kokoomus valtuuston johdossa kun Skeleton päätti tulla Varkauteen, toivotaan ettei demarit nyt pilaa tätä - kun Virolainen Taavi ei savon murretta ymmärrä ja valtuuston puheenjohtaja vain sitä ?
- AnonyymiUUSI
Mitä jos opettelisit kirjoittamaan, olisi paljon vakuuttavampaa provoilua.
- AnonyymiUUSI
Hyvä kun levität Valetta Tissarista
Omasta Valetta
Ei kutsuvieraslippu
Ei mee Helloween keikalle 6.11
Valetta kaikki - AnonyymiUUSI
Tissarilla 19 videota 17 kuvaa todisteena oli Helloween keikalla 6.11
Tavastia Eessä kuva
Hese ssä kampissa
Jopa muun Youtubessa videolla Helloween keikalla- AnonyymiUUSI
Meetkö Hesaan mikä Hotelli
Tyyppi Bussissa täällä
Heh heh heh ja persut
Hupiukko
Ketjusta on poistettu 93 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741