Pidä se sun elämäs

Anonyymi-ap

Ota sieltä pitkästä jonosta niitä tulijoita mitä sanot. Oot niin syvästi loukannut mua ja käyttänyt mun tunteita vaa hyväksesi.

26

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Otan sua kauniimman ja kiltimmän ainakin, se on paras kosto siitä ,miten loukkasit ja vahingoitit mua.

• Anonyymi

Et edes saa kauniimpaa ja kiltimpää koska mua ei ole kuin yks. Ja sä et koskaan pysty rakastamaan ketään samalla tavalla. Siinä sitten mun kosto sulle ettet voinut ikinä mua rakastaa rehellisesti.

• Anonyymi

Oliko tää viesti sun exälle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska sinulla on pakkomielle mieltää nämä palstaäijän sentimentaaliset stoorit ja suhdekuviprovot johonkin luonnolliseen henkilön liittyväksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et edes saa kauniimpaa ja kiltimpää koska mua ei ole kuin yks. Ja sä et koskaan pysty rakastamaan ketään samalla tavalla. Siinä sitten mun kosto sulle ettet voinut ikinä mua rakastaa rehellisesti.

Kuinkas se sun rakkaus? Ei koskaan kuulunut sanaakaan siitä, että rakastat.

• Anonyymi

Kyllä ne tulevat kiltitkin pääsee näkemään millanen kusipää sä todella oot.
        Naiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En loukkaa exiä.

• Anonyymi

No eipä mun oven takana ole näkynyt minkäänlaista jonoa, eli ei mulle.

• Anonyymi

Ohi

• Anonyymi

Ei ole mitään jonoa. Lopeta jo!

• Anonyymi

Sen voisi kyllä helposti uskoa tyypistä joka yrittää alentaa jotain naista näiden palstaäijän parkaisujen taakse

• Anonyymi

Itepähän petot ja lähdit joten turha ulista takas.

• Anonyymi

Kuka niin teki?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka niin teki?

Tämän aloittajaäijän tekstin perustella tähän seuraavaan uutiskynnyksen ylittävään tekstiin yhdistettynä joku nainen joka jälleen pilasi miehen elämän, se on vain draamaa kato. Et vissiin ikinä aio oppis tätä monotonista kaavaa

• Anonyymi

Miten on sinun rehellisyytesi laita? Älä vain väitä!

• Anonyymi

Hyvä. Sano suorat sanat ja jätä ku tossu paskaan. Siihen se kuuluukin. Ei se tuosta muuksi muutu. Pahenee kyllä

• Anonyymi

Juu musta kiinnostuneet 20-30 nuoret miehet 😳 Tai yli 60 setämiehet. Jei. 🫩

• Anonyymi

Ei ole mitään jonoa minulla. Tähän voi paljon muuta todeta kuin että olisikin. Se on varmaan joka miehen fantasia, että oven takana odottais toinen toistaan kauniimpia misuja. :D

• Anonyymi

Aika surullista et tuo miesten haave. Tuskinpa kukaan nainen haaveilee olevansa vain yksi monista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika surullista et tuo miesten haave. Tuskinpa kukaan nainen haaveilee olevansa vain yksi monista.

Se onkin vaan fantasia ja liittyy vaan seksiin. Todellinen rakkaus on sitten kokonaan erikseen. Ei kaikki naisetkaan osaa sitoutua yhteen vaan haali itselleen useita ihailijoita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedät vähän miehistä, jos et ymmärrä heidän fantasioista mitä ne yleensä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän fantasioita kyllä. Mutten miehiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poikien haave tuo on, ei miesten.

• Anonyymi

Jokainen pitää oman elämänsä, koska se on kuitenkin se tärkein elämä ja sitten tulee vasta muut.

• Anonyymi

Kyllä se oli toisin päin juu antaa olla kun olet tuollainen

• Anonyymi

Tämäkö oli Suden aloitus ja yöllinen sekoaminen. Joka ketjuun tulee ettei Suden aloitus. Kuka kirjoittaa Susi itse vai hänen sihteerinsä. Jotain outoa täällä tapahtuu. Jokainen sen nyt ymmärtää jos vähänkin ymmärtää ja tätä katsonut pari päivää. Ikävää käytöstä joka tapauksessa. Ja uhkailut.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe