Mitä kaunista sun silmät näkevät?
Kauneus on katsojan silmissä
21
552
Vastaukset
- Anonyymi
Mahdollisuuksia näen.
- Anonyymi
Millaisia?
- Anonyymi
Maailma on täynnä kauneutta, kun osaa sitä katsoa kaiken rumuuden keskeltä.
- Anonyymi
Pitää ymmärtää pysähtyä että näkee. Arki vilistää niin vauhdilla että paljon kaunista mene ohi😘
- Anonyymi
Naiskauneudessa silmiini osuu paljaat hoikat koipireidet sekä nöyrä, antautuvainen katse joka on kuuma.
- Anonyymi
Koipireisi? Yritän ymmärtää mitä sillä tarkoitetaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koipireisi? Yritän ymmärtää mitä sillä tarkoitetaan?
Koipireidet ovat vesirajan tienoille ulottuvan minihameen alla heiluvat alaraajat. Paljaat koipireidet ovat sellaiset joita ei ole verhottu yhtään millään. Laajennetussa mielessä paljaisiin koipireisiin sisältyy paljaiden reisien, paljaiden polvien ja paljaiden nilkkojen lisäksi paljaat jalat ja paljaat varpit.
- Anonyymi
Lätkää hallissa 🥅🏒
- Anonyymi
Ne näkivät kauniin näköisen naisen mun vieressä, kauniit silmät. Ja kaunis ujous.
- Anonyymi
💖💖💖
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💖💖💖
Ajattelin vain.. onpa hän ihana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin vain.. onpa hän ihana
Vastasin vahingossa trollille 🙊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasin vahingossa trollille 🙊
et vastannut - minustakin oli ihanaa jutella kanssasi siinä vieretysten <3
- Anonyymi
Poikamaiset kasvot ja hieman leikkisä ilme parran alla.
Parturin jälkeen komea. Ääni ja tuoksu <3 - Anonyymi
S:an.
- Anonyymi
Hyvä tulee hyvän luo, enkelten laulua ma saanen kuulla 🙏🏻
- Anonyymi
Amen
- Anonyymi
Vaikka mitä, erityisesti luonnossa.
Monen ajatusmaailma on äärimmäisen rajoittunut, näkevät kauneutta vain jossakin reisissä, tai yleensäkin vastakkaisessa sukupuolessa. En välittäisi olla sellaisten junttien kanssa tekemisissä. - Anonyymi
Hänet... Tärkeimpänä 🥰
- Anonyymi
Eivät tällä hetkellä mitään kaunista. Pysykööt ikäihmiset erossa minusta.
- Anonyymi
Samoin lapset voisivat pysytellä kaukana.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512