Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
Kaivattusi nimi vol.3
260
5454
Vastaukset
- Anonyymi
Aloitat varmaan itse ja näytät mallia
- Anonyymi
Hups, tosiaan.
Kimmo.
Hn
- Anonyymi
en viitsisi jotain nimittäjä-ohjelmaa..
- Anonyymi
terveisdin
Rilate
ja
Castu + Laripraxdo
- Anonyymi
toivottavasti jotenkin pirisyin autot ja nimet, koska itseäni todella paljon huolestutti tyttöjen masentuneisuus.
- Anonyymi
Minna & Mika
- Anonyymi
Kerrankin joku oli rohkee...hyvä!
- Anonyymi
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.laskurini.fi/viihde/rakkauslaskuri&ved=2ahUKEwiYr7Seh-CQAxXyFhAIHcHKPLQQFnoECA0QAQ&usg=AOvVaw1jYJcxyqxAhpSFSW8WjkPv Rakkausprosenttinne on 0%. -sivusta vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.laskurini.fi/viihde/rakkauslaskuri&ved=2ahUKEwiYr7Seh-CQAxXyFhAIHcHKPLQQFnoECA0QAQ&usg=AOvVaw1jYJcxyqxAhpSFSW8WjkPv Rakkausprosenttinne on 0%. -sivusta vaan
:-D
- Anonyymi
Rohkeaa ja poikkeavasti tätä ei ole poistettu. 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli 1 % Ei huono! Älä anna periksi!
- Anonyymi
Ok…
- Anonyymi
En kaipaa ketään
- Anonyymi
K🤍T
- Anonyymi
Juha♥️
- Anonyymi
Ohi
- Anonyymi
♥️T.T
- Anonyymi
Osui
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osui
Kiva juttu
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva juttu
SivustaEikö? Omalla kuivatulla harvinainen nimi, niin en kehtaa laittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö? Omalla kuivatulla harvinainen nimi, niin en kehtaa laittaa.
Hyvä juttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä juttu
Eikö vain?
- Anonyymi
Juha ei kaipaa sua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juha ei kaipaa sua.
Kaipaapas
- Anonyymi
Ihana Mxxxxa
- Anonyymi
Marika on kyllä kaunis.
- Anonyymi
Kiitos 😘❤️🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marika on kyllä kaunis.
Kiitos myös sinulle 😘❤️🥰.
- Anonyymi
Hannu ❤️
- Anonyymi
Susi kaipaa e:llä alkavaa ihmistä.
- Anonyymi
Mistäpäin susi on?
- Anonyymi
Niin se oli se joku tosi nuori tyttönen. Harmi ettei kaipuu hellitä millään vuosien jälkeenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se oli se joku tosi nuori tyttönen. Harmi ettei kaipuu hellitä millään vuosien jälkeenkään.
Mistä arvasit, että oon vasta 22vuotias ja tulevan susi pentueen EMO 🥰
Mulla on oikein sen kunniaksi nalle pyjama päällä jonka housut sopii myös sudelle ja paidasta tulee hieno unipussi susi pennulle joka on poika. Paidassa lukee oikein ” MRS/ MR& AND MAN” - Anonyymi
Ei tainnut olla mulle, en tiedä kuka susi on. E
- Anonyymi
Vesa, mut se ei tajuu.
- Anonyymi
Ehkä se ei haluu tajuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se ei haluu tajuta
Kabumm palstaäijän kautta psykologisesti nujertava vihamarsu, nyt oli hyvä
- Anonyymi
Vesat on aina huonoja tajuumaan. 😂 Kaikki kolme jotka olen tavannut, ei oo tajunnu.
- Anonyymi
Samis! Mullakin Vesa joka ei yhtään tajuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se ei haluu tajuta
Samaa mieltä tuossa. Varmasti tajuu mut ei vaan kiinnosta kun täällä joku joutuu avautuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä tuossa. Varmasti tajuu mut ei vaan kiinnosta kun täällä joku joutuu avautuu?
Et oo sitte ”Kumman kaa” -sarjaa seurannu koskaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vesat on aina huonoja tajuumaan. 😂 Kaikki kolme jotka olen tavannut, ei oo tajunnu.
Tajuu ne tai ainakin minä jos on kyseessä kuparinväriset hiukset omaava nainen😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tajuu ne tai ainakin minä jos on kyseessä kuparinväriset hiukset omaava nainen😉
Okei, no hyvä. Se oon sitten ollut minä, joka ei oo tajunnu. 🤭
- Anonyymi
Nimillä ei ole väliä. Riittää että on irl läsnä, muu on täydellisen turhaa.
- Anonyymi
Tää on totta.
- Anonyymi
Kyllä mä haluan tietää sen ihmisen nimen jonka kanssa viettäisin aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä haluan tietää sen ihmisen nimen jonka kanssa viettäisin aikaa.
Viimeistään vihittäessä pitäs kysyä. 🤔
Sivulta.
- Anonyymi
M muru 😘 tsau
- Anonyymi
Kiitos 😘❤️🥰
- Anonyymi
J.H, eli Jiihaa. 😅❤️
- Anonyymi
☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
☺️
Kiva, että osui johonkuhun. Ketä itse kaipaat? Riskinä on vaan, että poistetaan, kun vastailee. 😅 Nimikirjaimet ehkä pysyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva, että osui johonkuhun. Ketä itse kaipaat? Riskinä on vaan, että poistetaan, kun vastailee. 😅 Nimikirjaimet ehkä pysyy.
Erästä J:tä
- Anonyymi
Täsmennän. Tämä oli TM:ltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täsmennän. Tämä oli TM:ltä.
😉❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😉❤️
😘❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😘❤️
Laita viestiä jossain muualla?
- Anonyymi
Onnesta se hevonenkin potkii Jiihaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisihan se mahdollista, mutta ei kehtaa enää näin perjantaina illasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et muuten enää käy tutussa paikassa, jossa nähtiin useammin ja kerran utelin, että oletko tulossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et muuten enää käy tutussa paikassa, jossa nähtiin useammin ja kerran utelin, että oletko tulossa?
Ei kiinnosta vaan enää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta vaan enää
Harmi, mutta taisi olla vähän sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta vaan enää
Mihin sun kiinnostus hävisi? 😦
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta vaan enää
Mihin sun kiinnostus hävisi? 😦
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan pysty, vaikka kuinka harkitsee sitä. Liikaa epävarmuustekijöitä, jotta laittaisin viestin muualla. Jos olet oikea ja näet tämän vielä, niin tuu maanantaina aamulla käymään mun huoneessa seiskan jälkeen. Oot välillä ollut samoihin aikoihin paikalla, kun nähty välillä silloin. Sun silti helpompi tulla käymään mun huoneessa.
- Anonyymi
Yritin aiemmin sanoa, että täällä on yksi monista palstan J u h a n kaipaajista, mutta viesti poistettiin sääntöjen vastaisena. :/ No, sellainen kuitenkin olen.
S. - Anonyymi
En mä laita. Jos hän ei laita niin en.
- Anonyymi
En mäkään laita
- Anonyymi
Jussi❤️
Sn- Anonyymi
S naiselta siis, lisävinkkiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esko naiselta,esiintyy taas s naisena,kiusatakseen s naisia!vois olla näille jo niuvan paikka!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S ja päättyy iihin
- Anonyymi
En laita mitään kun oon kuitenkin kuvitellut taas kaiken omassa päässäni.
- Anonyymi
Höh. Ei sitä koskaan tiedä ja ei siitä nyt ole haittaakaan.
- Anonyymi
Harri ❤️
- Anonyymi
Kiva kun joskus mun nimistäkin joku kaipaa ❤️
H. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kun joskus mun nimistäkin joku kaipaa ❤️
H.Sori, tuli kirjoitusvirhe. Viimeinen kirjain piti olla Y.
- Anonyymi
Jar...🫢
- Anonyymi
Sami♥️
- Anonyymi
Juha♥️
- Anonyymi
Joulupukki kaipaa muoria
- Anonyymi
🤩😍
- Anonyymi
Ihana Juha❤️
- Anonyymi
Neljä Juhaa jo. 😯
- Anonyymi
Oota kohta tulee viis Mattia…
- Anonyymi
Tuo Juha luulee sitte et kaikki naiset lankeaa siihen.Ei ainakaan K!
- Anonyymi
No Juha♥️
- Anonyymi
Ketä pitäs kaivata ja kenen
- Anonyymi
Sari❤️
- Anonyymi
TJ🫂
- Anonyymi
Töitä jäljellä?
- Anonyymi
Juha
- Anonyymi
Juha kaipaa juhaa
- Anonyymi
J❤️J
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J❤️J
Tämä on ainut oikea vastaus.
- Anonyymi
Kaipaan Mattia❤️
- Anonyymi
Väärinkirjoitettu se menee näin. Kai paan Mattia?
- Anonyymi
Leevi❤️
- Anonyymi
Topi❤️
- Anonyymi
Niko🔥
- Anonyymi
Ooooohhh Elias se on!
- Anonyymi
JANNE! Mikä adonis!
- Anonyymi
Juha♥️
- Anonyymi
Janne, on niiin komea paketti. Uuuh.
- Anonyymi
Juha
- Anonyymi
Kuka kaipaa?
- Anonyymi
Ju.l.a
- Anonyymi
itselläni on joku nimittelijä-ohjelma, tietokoneohjelma on joka muodostaa nimiä, laitan listan valitse noista vaikka joku:
Prinsena
Naermus
Taranxeta
Sesseran
Saro
Musgaga
Rantako
Norphan
Gamus
Ransa- Anonyymi
Haluun olla tuo Prinsena. Saan olla prinsessana vaikken olekaan 😁 eikä nimi ala P:llä, mut silti.
- Anonyymi
jasu
- Anonyymi
Irstamo
- Anonyymi
Juha
- Anonyymi
Juhaa tässä kaipailen.
- Anonyymi
no se on Stufa täs joka vähän tota Vanellaa kattelee
- Anonyymi
Marko ❤️
- Anonyymi
Kyllä .👀
- Anonyymi
Kuka ihastunut minuun? 😊 olisipa ihana asia. T. Marko82
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka ihastunut minuun? 😊 olisipa ihana asia. T. Marko82
olisko noin? 😢
- Anonyymi
Omia nimiännekö tänne laitatte 😂🚮
- Anonyymi
Joo, jos joku kaipaa itseään. Voihan sitä sivupersoonaansa kaivata, jos lääkkeet on alkanut tehota ja sivupersoona pysynyt piilossa
- Anonyymi
Helena😁
- Anonyymi
Annika 😂😁 en mä kyllä oikeasti sun toisia nimiä tiiä, etu- ja sukunimen vain
- Anonyymi
En tiiä ees sukunimee🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiiä ees sukunimee🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiiä ees sukunimee🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäpäin?
- Anonyymi
Kauko 🐱
- Anonyymi
Ton
- Anonyymi
🐈H
- Anonyymi
Sopisi minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopisi minulle.
Kenelle?
- Anonyymi
Kirsi
- Anonyymi
Lyhyestä S kaunis.
- Anonyymi
Jotain lisävinkkiä, kiitos! 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lyhyt S***
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lyhyt S***
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lyhyt S***
Sivusta yks lyhyt S miettii että kukahan olet… en kyl taida löytää tänne vastauksen luo myöhemmin
- Anonyymi
Juhaa tässä vain ikävöin.
- Anonyymi
KAIPAILEN moniakin menneisyydestäni,
ehkä ENITEN rs PEKKAA🤎
vähän vs Rikua
mietin myös lasten isää vs Ilkkaa
nykyisyydestä
vähän vs Ristoa💚
rs=ruskea silmäinen, vs=vihreäsilmäinen, ss=sinisilmäinen
terkuin ss Anne- Anonyymi
Paljon olet nainen ehtinyt. 😫
- Anonyymi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on vaikka 60 vee, niin ei kovinkaan paljoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuita ennen ja nuiden välissä tosiaan on liian monia, paitsi lasten isän jälkeen yli vuosikymmeneen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuita ennen ja nuiden välissä tosiaan on liian monia, paitsi lasten isän jälkeen vain pari suudelmaa yli 10v sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emojien silmilläpä ei oo värejä eikä niitä edes näy(tetä) tässä. Useista suhteista johtuenko kaipaan useita, mutta vähän eri tavalla, mutta pystyykö todella laajasta skaalasta edes syventymään yhteen edes, kun tavallaan joskus aikoinaan tiuhaan vaihtuneet vastapuolet…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emojien silmilläpä ei oo värejä eikä niitä edes näy(tetä) tässä. Useista suhteista johtuenko kaipaan useita, mutta vähän eri tavalla, mutta pystyykö todella laajasta skaalasta edes syventymään yhteen edes, kun tavallaan joskus aikoinaan tiuhaan vaihtuneet vastapuolet…
Jospa menneisyyden rs tai nykyisyyden vs olisivat vähintään yhtä laaja skaalaisia menneisyyksiltään, jos kohtaisimme (jälleen/vielä).
- Anonyymi
Raisa
- Anonyymi
HENRI ❤️
- Anonyymi
J&J ja Evie ..❤️
- Anonyymi
Tm 💞
- Anonyymi
T-mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T-mies?
https://youtu.be/Em3XplqnoF4?si=VXK9i2QFLxwAxCHs Niin voi ehkä olla T-mies ja M-nainen tai voi se toisaalta tarkoittaa myös Transcendeltal Meditationiakin tuo lyhenne. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://youtu.be/Em3XplqnoF4?si=VXK9i2QFLxwAxCHs Niin voi ehkä olla T-mies ja M-nainen tai voi se toisaalta tarkoittaa myös Transcendeltal Meditationiakin tuo lyhenne. -sivusta
Kaikenlaista. 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikenlaista. 😅
"Maasta sinä olet tullut, maaksi pitää sinun jälleen tuleman" on sanonta, joka tarkoittaa, että ihmiset syntyvät maasta ja palaavat kuoltuaan takaisin maahan, mikä kuvastaa elämän kiertokulkua. Sanonta on peräisin Raamatusta, tarkemmin 1. Mooseksen kirjasta. Jos ihminen poltetaan kuoltuaan suurimmaksi osaksi uunissa taivaan tuuliin ja laitetaan tuhka uurnaan niin tuo "maaksi pitää sinun jälleen tuleman" ei kyllä toteudu silloin, koska on siinä tuhkassa varmaan mukana myös arkun ja pehmusteidenkin yms tuhkaa myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Maasta sinä olet tullut, maaksi pitää sinun jälleen tuleman" on sanonta, joka tarkoittaa, että ihmiset syntyvät maasta ja palaavat kuoltuaan takaisin maahan, mikä kuvastaa elämän kiertokulkua. Sanonta on peräisin Raamatusta, tarkemmin 1. Mooseksen kirjasta. Jos ihminen poltetaan kuoltuaan suurimmaksi osaksi uunissa taivaan tuuliin ja laitetaan tuhka uurnaan niin tuo "maaksi pitää sinun jälleen tuleman" ei kyllä toteudu silloin, koska on siinä tuhkassa varmaan mukana myös arkun ja pehmusteidenkin yms tuhkaa myös.
Mitenköhän tämä liittyi tähän keskusteluun? 🤔Ei uppoa tähän T-mieheen.
- Anonyymi
Ja ehkä kaipaajankin myös. Tärkeää oli huomauttaa tästä hautaamisasiasta myös tässä samalla.
- Anonyymi
T. m . kaipaa H. n
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ehkä kaipaajankin myös. Tärkeää oli huomauttaa tästä hautaamisasiasta myös tässä samalla.
Vähän makaaberia, mutta ei kait siinä mitään. Meikä tykkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän makaaberia, mutta ei kait siinä mitään. Meikä tykkää.
Onhan se, kun ruumiiden polttaminen muistuttaa natsitouhuista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään tähän vielä, että kaivatun nimen etukirjaimen voi kirjoittaa isolla ja oman nimen etukirjaimen pienellä, koska on sekin mahdollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään tähän vielä, että kaivatun nimen etukirjaimen voi kirjoittaa isolla ja oman nimen etukirjaimen pienellä, koska on sekin mahdollista.
Joo. Kyllähän sekin on mahdollista, mutta vähän hassua olisi kirjoittaa se noin.
- Anonyymi
Juha kaipaa Juhaa.
- Anonyymi
Joni
Eeva - Anonyymi
Jussi❤️🎯
- Anonyymi
Kuinkahan monta kertaa jo olen tänne kirjoittanut hänet.
- Anonyymi
Jatkoa aikaisempaan.
Jonna
Tomi - Anonyymi
Tuija kaipaa Reijoa
- Anonyymi
T-nainen ikvöi Juhaa
- Anonyymi
J nainen kaipaa Juhania
- Anonyymi
Nämä ovat aina kuumottavia, koska jos palstalle ilmestyy osuvat kirjaimet/nimet, enkä koskaan laita palstoille tunnisteita saatika nimikirjaimia, mutta ilmeisesti muutama tuttu näitä kuitenkin lueskelee enkä todellakaan tahdo ahdistaa ketään palstan kautta. Tutuilla on myös puhelinnumero tiedossa, jos he haluavat ottaa yhteyttä.
- Anonyymi
Tai alkaa uppoutumaan omiin kuvitelmiin ja luulee, että oma kaivattu olisi täällä, kun nimikirjaimet kohtaa jonkun samannimisen kanssa. 😅 Aiheuttaa vaan turhaa keskustelua, niin kuin omassa tapauksessa: TM ❤️ JH.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai alkaa uppoutumaan omiin kuvitelmiin ja luulee, että oma kaivattu olisi täällä, kun nimikirjaimet kohtaa jonkun samannimisen kanssa. 😅 Aiheuttaa vaan turhaa keskustelua, niin kuin omassa tapauksessa: TM ❤️ JH.
Turha luulo Taneli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha luulo Taneli.
Järki tulee joskus viiveellä mukaan. 😄 Mutta jotakin hyvää ja sain hänet hetki sitten nähdä ja vähän keskustella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järki tulee joskus viiveellä mukaan. 😄 Mutta jotakin hyvää ja sain hänet hetki sitten nähdä ja vähän keskustella.
Oho
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ajattle tuttujen olevan täällä ja ennemminkin palstailu on huono tapa, joka jäi koronakaranteenista. Onhan tässä kulunut vuoisa, joten pikkuhiljaa voisi unohtaa tänne kirjoittelun ja siirtyä tosielämään.
Onkohan palstailusta seurannut kenellekään mitään hyvää tai elämää rikastuttavaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ajattle tuttujen olevan täällä ja ennemminkin palstailu on huono tapa, joka jäi koronakaranteenista. Onhan tässä kulunut vuoisa, joten pikkuhiljaa voisi unohtaa tänne kirjoittelun ja siirtyä tosielämään.
Onkohan palstailusta seurannut kenellekään mitään hyvää tai elämää rikastuttavaa?En mäkään ja vaikka kuinka tännne kertoo etunimiä, niin ei niistä ketään voi tunnistaa ellei ole tosi poikkeava nimi. Kiva vain purkaa ajatuksia tänne ja hetken haaveilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mäkään ja vaikka kuinka tännne kertoo etunimiä, niin ei niistä ketään voi tunnistaa ellei ole tosi poikkeava nimi. Kiva vain purkaa ajatuksia tänne ja hetken haaveilla.
Eli ei aiheuta yhtään kuumotusta, vaikka sanon, että Tomi tykkää Jonnasta. Samannimisiä onkin sitten muutama. 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ei aiheuta yhtään kuumotusta, vaikka sanon, että Tomi tykkää Jonnasta. Samannimisiä onkin sitten muutama. 😅
En vain jotenkin osaa suhtautua tähän vakavasti. Kenenkään tunteita väheksymättä. Eihän tämä ole millään tavoin fiksua, todennäköistä saatika realistista. Kyllähän jotakin tapahtuisi irl:kin, jos olisi tapahtuakseen.
Todennäköisempaa olisi kirjottaa romanttis-seksuaalinen romaani, jonka olettaisi käyvän toteen. sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vain jotenkin osaa suhtautua tähän vakavasti. Kenenkään tunteita väheksymättä. Eihän tämä ole millään tavoin fiksua, todennäköistä saatika realistista. Kyllähän jotakin tapahtuisi irl:kin, jos olisi tapahtuakseen.
Todennäköisempaa olisi kirjottaa romanttis-seksuaalinen romaani, jonka olettaisi käyvän toteen. sivustaVoihan sitä omista tunteista avautua ja se onkin täällä tarkoitus varmaankin. Ei täällä varmasti asia johda mihinkään ja mulla vähän pilke silmäkulmassa, vaikka tositarkoituksella sanoinkin nimet ja oikeasti tykkään kyseistä naisesta hyvin paljon. Aina voi silti haaveilla ja toivoa, että jos ja kun... Oikea kohtaaminen tietenkin sitten irl, jos haluaa, että asia voisi johtaa johonkin. Se ei vaan ole aina helppoa, kun ympäristö voi vaikuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sitä omista tunteista avautua ja se onkin täällä tarkoitus varmaankin. Ei täällä varmasti asia johda mihinkään ja mulla vähän pilke silmäkulmassa, vaikka tositarkoituksella sanoinkin nimet ja oikeasti tykkään kyseistä naisesta hyvin paljon. Aina voi silti haaveilla ja toivoa, että jos ja kun... Oikea kohtaaminen tietenkin sitten irl, jos haluaa, että asia voisi johtaa johonkin. Se ei vaan ole aina helppoa, kun ympäristö voi vaikuttaa.
Voisin hyvinkin avautua tunteistani irl. jos niin haluaisin. En ole sitä tyyppiä, joka ihastuisi satunnaiseen ohikulkijaan, jonka kohtaamista toivoisin palstalla. Tosin irl tänäänkin he, jotka kiinnittivät minuun huomiota ohi kulkiessaan, saivat lähinnä niskavillat nousemaan pystyyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin hyvinkin avautua tunteistani irl. jos niin haluaisin. En ole sitä tyyppiä, joka ihastuisi satunnaiseen ohikulkijaan, jonka kohtaamista toivoisin palstalla. Tosin irl tänäänkin he, jotka kiinnittivät minuun huomiota ohi kulkiessaan, saivat lähinnä niskavillat nousemaan pystyyn.
En minäkään satunnaisesti ihastu, vaan se on pitkä prosessi. Pieniä tunteita alkuun, joista kasvaa tunteiden valtameri. Vain harvat oikeasti herättävät sellaisia tunteita, joita on vaikea edes artikuloida. Onhan se hyvä, jos riittää rohkeus kertomaan tunteista irl, mutta joissakin ympäristöissä, kuten työpaikalla se voi olla hiukka hankalaa.
Nyt vain elää ihastumisen kanssa, vaikka kyllähän se raastaa välillä. Onneksi häntä silti näkee välillä ja voi muuten keskustella, niin auttaa ikävään. Ehkä hän näkee tai sitten ei näe, että tämä mies on pahasti ihastunut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään satunnaisesti ihastu, vaan se on pitkä prosessi. Pieniä tunteita alkuun, joista kasvaa tunteiden valtameri. Vain harvat oikeasti herättävät sellaisia tunteita, joita on vaikea edes artikuloida. Onhan se hyvä, jos riittää rohkeus kertomaan tunteista irl, mutta joissakin ympäristöissä, kuten työpaikalla se voi olla hiukka hankalaa.
Nyt vain elää ihastumisen kanssa, vaikka kyllähän se raastaa välillä. Onneksi häntä silti näkee välillä ja voi muuten keskustella, niin auttaa ikävään. Ehkä hän näkee tai sitten ei näe, että tämä mies on pahasti ihastunut.Tietenkin ympäristö vaikuttaa siinä määrin ettei joka tilanteessa ole mahdollista avoimesti näyttää tunteitaan. Jos kyse on kollegasta, jonka kanssa työskentelee tiiviisti niin tuskin tunteet jäävät huomaamatta vaikkei niistä ääneen puhuisikaan.
Silloin, kun on töissä ja kyse on asiakkaasta niin tilanne on huomattavasti kinkkisempi. Voihan, jos on rohkea, sujauttaa vaikka puhelinnumeronsa kuitin taustalla tms. mutta siinä ottaa aina riskin, jos asiakas ei olekaan samoilla linjoilla ja kokee tilanteen epämiellyttäväksi. Toisaalta asiakkaan taholta olisi asiatonta yrittää iskeä tai ehdotella työtehtävässä olevalle treffejä tms. Työroolissa on kuitenkin tilanteessa, jossa oletuksena on olla kohtelias ja tilanteesta poistuminen ei ole välttämättä mahdollista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin ympäristö vaikuttaa siinä määrin ettei joka tilanteessa ole mahdollista avoimesti näyttää tunteitaan. Jos kyse on kollegasta, jonka kanssa työskentelee tiiviisti niin tuskin tunteet jäävät huomaamatta vaikkei niistä ääneen puhuisikaan.
Silloin, kun on töissä ja kyse on asiakkaasta niin tilanne on huomattavasti kinkkisempi. Voihan, jos on rohkea, sujauttaa vaikka puhelinnumeronsa kuitin taustalla tms. mutta siinä ottaa aina riskin, jos asiakas ei olekaan samoilla linjoilla ja kokee tilanteen epämiellyttäväksi. Toisaalta asiakkaan taholta olisi asiatonta yrittää iskeä tai ehdotella työtehtävässä olevalle treffejä tms. Työroolissa on kuitenkin tilanteessa, jossa oletuksena on olla kohtelias ja tilanteesta poistuminen ei ole välttämättä mahdollista.Sepä siinä onkin hankalaa, mutta toisaalta ihmisiä tässä ollaan ja onhan se silti ihan luonollista ihastua riippumatta ympäristöstä, kun oikea henkilö vain osuu kohdallaan. Tällaisille tunteille ei oikein mahda mitään.
Eri asia onkin, että miten asian kanssa toimii, kun kyseessä on kollega. Helppo keskustella työasioista, mutta isompi kynnys keskustella kaikesta muusta, vaikka kyllä sitä ollaankin tehty. En tietenkään tiedä, että mitä hän edes haluaa. Joskus vaikuttaa olevan kiinnostunut jollakin tasolla, mutta olen aika huono lukemaan ihmisiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä siinä onkin hankalaa, mutta toisaalta ihmisiä tässä ollaan ja onhan se silti ihan luonollista ihastua riippumatta ympäristöstä, kun oikea henkilö vain osuu kohdallaan. Tällaisille tunteille ei oikein mahda mitään.
Eri asia onkin, että miten asian kanssa toimii, kun kyseessä on kollega. Helppo keskustella työasioista, mutta isompi kynnys keskustella kaikesta muusta, vaikka kyllä sitä ollaankin tehty. En tietenkään tiedä, että mitä hän edes haluaa. Joskus vaikuttaa olevan kiinnostunut jollakin tasolla, mutta olen aika huono lukemaan ihmisiä.Työttömänä ei ole sitä ongelmaa, että kollegoiden kanssa syntyisi epäselviä tilanteita. Toisaalta eipä synny tilanteita kenenkään kanssa.
Duunikavereiden kanssa viettää usein enemmän aikaa kuin puolison. Ei siis mikään ihme, jos työpaikka on otollinen myös romanssien syntymiselle ja moni on myös löytänyt rakkauden kollegasta.
Eipä liene yleispätevää keinoa selvittää kenenkään syvempiä tunteita. Kiinnostuksen huomaa tai ei huomaa ja sekin vaikuttaa kuinka itse suhtautuu. Saattaisin olla hyvinkin kiinnostunut muutoinkin kuin ystävänä tai kollegana, mutta jos minulle syntyy vaikutelma etten kiinnosta miesta, saatan hyvinkin pitää ulosantini hyvin asiallisena ja kollegallis-toverillisena. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työttömänä ei ole sitä ongelmaa, että kollegoiden kanssa syntyisi epäselviä tilanteita. Toisaalta eipä synny tilanteita kenenkään kanssa.
Duunikavereiden kanssa viettää usein enemmän aikaa kuin puolison. Ei siis mikään ihme, jos työpaikka on otollinen myös romanssien syntymiselle ja moni on myös löytänyt rakkauden kollegasta.
Eipä liene yleispätevää keinoa selvittää kenenkään syvempiä tunteita. Kiinnostuksen huomaa tai ei huomaa ja sekin vaikuttaa kuinka itse suhtautuu. Saattaisin olla hyvinkin kiinnostunut muutoinkin kuin ystävänä tai kollegana, mutta jos minulle syntyy vaikutelma etten kiinnosta miesta, saatan hyvinkin pitää ulosantini hyvin asiallisena ja kollegallis-toverillisena.Eipä sitä silti ihastu kaikkiin työkavereihin ja ei välttämättä koskaan, vaikka heidän kanssaan viettääkin paljon aikaa. Nyt muutenkin vähän poikkeavaa, kun ihastuminen tuli aikalailla puun takaa ja kyseisen naisen kanssa oli pidempääkin aikaisemmin asioinut. Joku tai jokin alkoi vaikuttamaan ja tunteet vain lisääntyivät vähitellen. No, onhan hän silti kaunis nainen minun silmissä, mutta en ole mitenkään ulkonäkökeskeinen ja ihastun aina persoonallisuuteen ja siihen epämääräisen tunteeseen, joka tulee harvojen ihmisten kanssa.
Työpaikalla sitä haluaa olla asiallinen, joten ei sitä ihastumista puolin ja toisin näe välttämättä kovin hyvin. Itse pyrin myös olemaan ystävällinen kaikkien kanssa pois lukien, että ihastuksen suhteen katselen pidempään, kun nähdään jossakin tai pyrin näkemään jossakin enemmän. Tikusta asiaa myös työasioiden varjolla.
- Anonyymi
11+20
- Anonyymi
Usko.
- Anonyymi
H🐕🦺🐶O
- Anonyymi
Hero koira tuli tuosta mieleen. Sivusta
- Anonyymi
Tuomo ja Clara.
- Anonyymi
Juhalle suuntautuu kaipaukseni.
- Anonyymi
Mikkoa kaipaan.
- Anonyymi
TR hottis nainen
- Anonyymi
Juha se minullakin kummittelee.
- Anonyymi
P-P K ❤️.
Marika - Anonyymi
**l**
- Anonyymi
P***I
- Anonyymi
PASI
❤️
🥹- Anonyymi
Sama. Harmi kun on sellainen pelimies.
- Anonyymi
viime vuona oli umkssa
- Anonyymi
Aleksi forever
- Anonyymi
Spice Girlsin Viva Forever 😜
- Anonyymi
stubu täällä kaipaileee nuoruusvuosien kimppakivaa kataisen ja orpon kanssa
- Anonyymi
Timo M 🩷
- Anonyymi
Nina🤍
- Anonyymi
P...eS.
- Anonyymi
P…eT.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P…eT.
PutteTossu😘🐽
- Anonyymi
Mira kaipaa vastauksia tähän koko kesän stalkkaamiseen!
- Anonyymi
❤️❤️❤️Kaisa❤️❤️❤️
- Anonyymi
Kaisa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaisa?
J mies nyt ihastuu kaikkeen mikä sitä kohti hengittää 😂
- Anonyymi
Essu ja ampiainen jonka pisto kirpaisi ja jomottaa vieläkin
- Anonyymi
etsin
- Anonyymi
Yksi tummatukkainen on mielessä, mutta en tiedä hänen nimeään! Hän on vanhempaa ikäluokkaa.
- Anonyymi
Why thank you
- Anonyymi
Yksi naapurin mies on mielessä.
- Anonyymi
Samoin täällä yksi nainen naapurista jolla herkulliset muodot, esittelisitpä lisää, kauemmin ja jollain verukkeella lähemmin. Eilen meni tummaa liiviä paitulin alle, huh huh saat tuntemaan kuumia.
- Anonyymi
Pekkaa kaipaan, t: lakimiesnainen 60+
- Anonyymi
K
- Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Kaiservurstia?
- Anonyymi
Pelsepubi
- Anonyymi
Elik.....
- Anonyymi
Penttiä kaipaan.
- Anonyymi
En voi varsinaisesti sanoa kaipaavani tässä tilanteessa mutta voin lähettää halauksen ja terkut Joelille. Toivottavasti se sun juttu järjestyy josta just jutusteltiin. Yxi S
- Anonyymi
A...o ❤️
- Anonyymi
En kaipaa. Vihaan.
- Anonyymi
Onnea! 🍰
- Anonyymi
R nainen mielessä. ❤️
- Anonyymi
A miestä ei kukaan kaipaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A miestä ei kukaan kaipaa.
Ei ollut aalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut aalta.
keneltä sitten
- Anonyymi
Mun oma Jörgen 🥰
- Anonyymi
Tuija
- Anonyymi
Elli💛
- Anonyymi
Elli
Mulla myös on tota samaa nimeä ikävä.
- Anonyymi
J mies ja Jumala, Jeesus.
- Anonyymi
Kun avaimia hain niin siellä oli se kivan näköinen mies, olisko ollut heinä-elo. Ei voi muistaa.
- Anonyymi
sanTeri
- Anonyymi
Kirsi🔥
- Anonyymi
Sukunimi alkaa B:llä kaipaajalla ja kaivatulla.
- Anonyymi
Tom
- Anonyymi
Tom of Finland ? 🤩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tom of Finland ? 🤩
Oletko esittämäni henkilö vai miksi olet niin innoissaan?
- Anonyymi
Oot ikävöinyt tätä Tomia varmaan yhtä kauan kun itsekin täällä yhtä? Ei vaan onnaa 😓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen fani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen Tom of Finland mutta en kaipaamasi henkilö 😬
- Anonyymi
S alkava henkilö paikkakunta sama.
- Anonyymi
Oletkohan hän, jota mä oon miettinyt aamusta iltaan?
- Anonyymi
Mirja ❤️
- Anonyymi
Hän on ehkä...: Ihaninta, mitä on maailmassa.
Ehkä vielä näen.- Anonyymi
Ja nimi on?
- Anonyymi
Erikoismies "Jantunen" 😉😂
- Anonyymi
Onko viskibassoääni jo kuollut vai pyörätuolissa? Onko hänen isänsä tämä Hesarin toimittaja?
- Anonyymi
Jeesus miten voi olla kateellinen ja lapsellinen ihminen
- Anonyymi
Sirkkaa ikävä.
https://www.youtube.com/watch?v=Ee-ukQDOPT4 - Anonyymi
Johannes😍
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447766
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/724733Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka593849Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu743737- 983549
- 553183
Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod713143Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302558IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk2112182- 521668