Ajatellen edelleen että mitä jos olisimme toistemme omia.
Olet ajatuksissa
23
464
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Joopa!
- AnonyymiUUSI
Samoin mies. ❤️ mutta tehdään ja katsotaan se rauhassa. Olet vain yhteydessä.
- AnonyymiUUSI
Ajattelen välillä samaa. Nyt hieman huonossa kunnossa, ei uskalla moisia toivoa.
- AnonyymiUUSI
Jos tuota spekulointia jatkat useita vuosia, menet todella rikki. Terv. Kokemuksen syvä rintaääni
- AnonyymiUUSI
Ei minulta...
- AnonyymiUUSI
Ei ole myöskään sudelta tämä aloitus.
- AnonyymiUUSI
Niin 🙂 Ollaan hiljaa ja tuijotellaan toisiamme hymyillen että tässä sitä nyt ollaan 🙂 Vihdoinkin 🙂
- AnonyymiUUSI
No siihen osaan en kelvannut.
Ehkä joku muu sitten aikanaan samoin minulle kirjoittaa kuin AP nyt. - AnonyymiUUSI
On kyllä kiva ajatus. Samanlaisia ajatuksia myös minulla.
- AnonyymiUUSI
Emme ole vielä valmiita. Ethän menetä toivoasi ja uskoasi.
- AnonyymiUUSI
No saa ne vielä tuossa porstuassa hengailla kunnes aika on kypsä.
- AnonyymiUUSI
Lämpöinen ajatus! Joskus sinne vain on niin kovin pitkä matka, mutta jos se onni olisi edes lainassa?
https://www.youtube.com/watch?v=3XFlBvme0uE&list=RD3XFlBvme0uE&start_radio=1 - AnonyymiUUSI
Jännä ajatus turha jatkaa edes pidemmälle toista kun ei voi omistaa ei edes omia lapsiaan
- AnonyymiUUSI
Olisin naisen ikioma kultamussu. Mutta en tiedä miten. Olen niin mitätön ja olematon.
- AnonyymiUUSI
Olen jo sinun, vaikka et sitä tiedä.
- AnonyymiUUSI
Tämä olisi kiva tietää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä olisi kiva tietää
Kerron heti kun sen haluat kuulla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerron heti kun sen haluat kuulla.
No olisin halunnut jo monesti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No olisin halunnut jo monesti.
Saat vastauksen kun vain kysyt.
- AnonyymiUUSI
Olen sinun, jos tahdot niin
Olen sinun
Kuin Sydämesi Poukkoileva
Raivokas
Jos tahdot olen sinun - AnonyymiUUSI
Ei toista ihmistä voi omistaa.
- AnonyymiUUSI
Mutta rakastaa voi.
- AnonyymiUUSI
Haaveet kaatuu arkielämään.
Miksi kukaan haluais luopua turvallisesta arjesta ja lähtä lentoon pilvilinnoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1035698Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys642546Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2381516- 941313
- 1241077
- 66837
- 58793
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8791- 71752
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17731