😡 🍎 🛏 onneksi tänään ei ole asiaa ruokakauppaan vaan menen patjaostoksille. Eilen nimittäin alkoi kuvottaa kotimaisten omenien kohdalla. Yksi miesasiakas (kantis) kaiveli housun takamustaan ja senjälkeen pyöritteli kotimaisia omenia ostamatta niitä. Olis nyt pyöritellyt jotakin muuta kuin niitä kotimaisia omppoja. Varmuuden vuoksi valitsin omat omenat niin ylhäältä, ettei niihin monikaan ole koskenut .
Pöyristyttävää kaupassakäyntiä
8
212
Vastaukset
- Anonyymi
Näkyikö työmiehen viiva :D? Omenat kannattaa ilmeisesti kaivella sieltä alta esiin. Mitähän se mies oli kaivelemassa? Onneksi minun ostamissani tuotteissa on aina päällä joko ei-syötävä kuori tai sitten ne on läpinäkyvän muovin sisällä. Kerran urheiluvälineliikkeen myyjä kaiveli m*niaan kun olin asiakkaana. Se ei ollut kantis. Kyllä me silti kaupat tehtiin 😅.
Pirkalla olis kotimaiset omenat pakattuna muovipussiin. Ne vain olivat niin pieniä, etten halunnut niitä ostaa. Täytyy vain muistaa pestä hyvin.
Kempsupuolella yhdessä kaupassa ei-kantis avasi rasvapurkin ja laami sieltä naamaansa mustin (likaisin?) sormin. Laittoi sitten kannen kiinni ja takaisin hyllyyn. Kannattaa tarkistaa tuotteet, ettei ole avattu.lounas.ajatus kirjoitti:
Pirkalla olis kotimaiset omenat pakattuna muovipussiin. Ne vain olivat niin pieniä, etten halunnut niitä ostaa. Täytyy vain muistaa pestä hyvin.
Kempsupuolella yhdessä kaupassa ei-kantis avasi rasvapurkin ja laami sieltä naamaansa mustin (likaisin?) sormin. Laittoi sitten kannen kiinni ja takaisin hyllyyn. Kannattaa tarkistaa tuotteet, ettei ole avattu.Kokeillaas nyt lisätä kirjoitusta täällä kun aloitus ei onnistu:
Vähältä piti, että olisin tarvinnut tikkaita
🤔🛏🫖 kun illalla kapusin sänkyyn. Uusi patja oli pakattu rullalle, joten vasta kotona paljastui mitä olin ostanut. Jotakin olisi tietysti voinut päätellä patjan painosta. Säästin 69 euroa kun hilasin ähkyen patjan itse kotiin. Sänky nousi yhtäkkiä 24 senttiä korkeammaksi. En muista milloin olisin nukkunut viimeksi näin hyvin. En osaa päättää johtuiko se patjan hintalapusta vai siitä, että se on mukavan pehmoinen
- Anonyymi
Työmiehet virosta. Cittaris söivät makkaraa lenkkii naamaan toinen roisto kaljaa hyllyssä joi
Ai kauheeta! Ei ihme, että ruoka on kallista. Tuo hävikkihän on laskettu mukaan ruokien hintaan.
Hyvä, etten tikkaita tarvinnut
🤔🛏🫖 kun illalla kapusin sänkyyn. Uusi patja oli pakattu rullalle, joten vasta kotona paljastui mitä olin ostanut. Jotakin olisi tietysti voinut päätellä patjan painosta. Säästin 69 euroa kun hilasin ähkyen patjan itse kotiin. Sänky nousi yhtäkkiä 24 senttiä korkeammaksi. En muista milloin olisin nukkunut viimeksi näin hyvin. En osaa päättää johtuiko se patjan hintalapusta vai siitä, että se on mukavan pehmoinenVähältä piti, että olisin tikkaita tarvinnut
🤔🛏🫖 kun illalla kapusin sänkyyn. Uusi patja oli pakattu rullalle, joten vasta kotona paljastui mitä olin ostanut. Jotakin olisi tietysti voinut päätellä patjan painosta. Säästin 69 euroa kun hilasin ähkyen patjan itse kotiin. Sänky nousi yhtäkkiä 24 senttiä korkeammaksi. En muista milloin olisin nukkunut viimeksi näin hyvin. En osaa päättää johtuiko se patjan hintalapusta vai siitä, että se on mukavan pehmoinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931402
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52781- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253657Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7605Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55599- 53594