kaivatullasi ei ole yhtäkään ystävää? Onko 🚩?
Mitä mieltä siitä jos
34
539
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Riippuu luonteesta. Joillain on hyvin pieni piiri. Perheellisillä ei ole aikaa kavereille jne. Tutustu, sillä se selviää.
- AnonyymiUUSI
Noup
- AnonyymiUUSI
Itse koen nolona tutustumisen kun ei ole kavereita niin kuin muilla on. Ei kukaan halua sellaisen kanssa parisuhdetta. 😞
- AnonyymiUUSI
Näin on
- AnonyymiUUSI
Varsinkaan jos kyseessä on nainen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin
Vaikutatte molemmat diskuteeraajat yhtä voittajilta ja suihkuseurapiirien sukkuloijilta. Nope.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olette niin väärässä, että suututtaa 🤦🏻♀️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutatte molemmat diskuteeraajat yhtä voittajilta ja suihkuseurapiirien sukkuloijilta. Nope.
Ei kukaan mieti ystäviä silloin kun rakastuu toiseen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ei aikuiset ihmiset tarvitse esiliinoja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ei aikuiset ihmiset tarvitse esiliinoja.
Niin sitä kai voisi olettaa mu mitä seurannu nyky maailman menoa ni koskaan voi tietää kenet sitä tapaa jos ei tunne toista jo entuudestaan ja tiedä millainen tämä on
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin on!<3
- AnonyymiUUSI
Riippuu syystä miksi niitä ei ole.
- AnonyymiUUSI
Tuo red flag -kulttuuri on ihan karannut käsistä.
Jos kerta ei ole hyväksyttyä tuomita ihmisiä sukupuolen, ihonvärin tai vakaumuksen vuoksi, miksi on hyväksyttyä tuomita toinen jonkun sosiaaliseen statukseen liittyvän syyn vuoksi? Julma maailma tämä nykymaailma.
Jos siellä rintakehässä enää on sydäntä, käytä sitä, hyvä ihminen.- AnonyymiUUSI
Tuohon Red-Fläg kulttuuriin ihmisillä ole yksinkertaisesti edes aikaa ja energiaa kuluu muihin asioihin.
- AnonyymiUUSI
On ihmisiä, joilla voisi olla vaikka puoli maapalloa ystävinä, niitä on kuitenkin selvästi vähemmän tai ei lainkaan.
- AnonyymiUUSI
Red flag enemmänkin jos on liikaa "ystäviä", eihän sellaisella ole aikaa millekään muulle, sinullekaan, kokoajan on pidettävä sitä luotua piiriä yllä.
- AnonyymiUUSI
Tuo on kyllä totta. Sitten jos on vielä velvollisuudentuntoinen, omaa aikaa ei jäisi ollenkaan, joten huono ennuste oman voinnin kannalta olisi.
- AnonyymiUUSI
Mielestäni se on hyvä merkki jos on ystäviä, eli hänestä pidetään. Mikäli ei ole ystäviä, herää kysymys miksi niitä ei ole ja hyväksyykö silti toisen ystävät.
- AnonyymiUUSI
Lihavan ja ruman turha etsiä ketään.
-kokemus - AnonyymiUUSI
Mulle on ihan sama onko jollain tai hänellä ystäviä/ kavereita. Itse tutustun mielelläni paljon ihmisiin mutta pidän ne aika pintapuolisena ja en tarvitse paljon kavereita/ ystäviä. Ei se ole ihmisen arvon mitta onko niitä paljon, vähän vaiko yhtään.
- AnonyymiUUSI
Totta. Kaikin tavoin itsenäinen ihminen voi päättää itse ystävien määrän.
- AnonyymiUUSI
On mulla ystäviä mutta he asuvat muualla, enkä tässä iässä oikein uskalla tutustua uusiin ihmisiin. Oon sellanen arka ja hiljainen nainen. En paljon puhu ja jurotan nurkassa. Kukapa minuun haluaisi tutustua.
- AnonyymiUUSI
Ei ole ystäviä, en ymmärrä mitä mieskään omillaan tekee.
- AnonyymiUUSI
On oltava ystävä, sinäkin olet, niin mikähän mies?
T.huikkaa hep, hep!
:)
https://m.youtube.com/watch?v=5X_nnGuOdKA&pp=ygUXdGVybWluYXRvciBzdG9ybSBjb21pbmc=
- AnonyymiUUSI
Mitä siitä sitte ei mullakaan ole kavereita on mu riitä sillai aika heillekään toki sitä pidetään punaisena lippuna usein johtuu siitä että ei tule toimeen kenenkään kanssa tai kukaan ei tule hänen kanssaan toimeen harva ottaa huomioon että luotettavuus vaikuttaa kaverisuhteisiinkin ja kokemuksesta tiedän että ihminen joka ei luota oikeastaan keneenkään on mielummin yksin
- AnonyymiUUSI
Tai sitten nauttii vain yksinolosta ❤️.
Mn tumma - AnonyymiUUSI
Elämäntilanne voi vaikuttaa.
- AnonyymiUUSI
On mulla montakin ystävää, joista sä et vain tiedä. Mutta haluaisin puolison, joka voisi olla se sydänystävä.
- AnonyymiUUSI
Muuten vain, että vaikka ei olisi yhtäkään ystävää, niin se ei automaattisesti tarkoita, että olisi takertuja-tyyppi. Luonne voi olla kuin kissalla. Tai jousimies.
- AnonyymiUUSI
Nimenomaan takertujat jonkinlaisia ystäviä aina löytävät.
- AnonyymiUUSI
Ei haittaa! m>n
- AnonyymiUUSI
Ei haittaa.Parempi näin.
- AnonyymiUUSI
Ei haittaa ei sillä jää muutenkaan aikaa niille jos aikoo mun kanssa olla 😂
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741