Mitä mieltä siitä jos

Anonyymi-ap

kaivatullasi ei ole yhtäkään ystävää? Onko 🚩?

34

539

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Riippuu luonteesta. Joillain on hyvin pieni piiri. Perheellisillä ei ole aikaa kavereille jne. Tutustu, sillä se selviää.

• Anonyymi
      UUSI

Noup

• Anonyymi
      UUSI

Itse koen nolona tutustumisen kun ei ole kavereita niin kuin muilla on. Ei kukaan halua sellaisen kanssa parisuhdetta. 😞

• Anonyymi
        UUSI

Näin on

• Anonyymi
        UUSI

Varsinkaan jos kyseessä on nainen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin

Vaikutatte molemmat diskuteeraajat yhtä voittajilta ja suihkuseurapiirien sukkuloijilta. Nope.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olette niin väärässä, että suututtaa 🤦🏻‍♀️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikutatte molemmat diskuteeraajat yhtä voittajilta ja suihkuseurapiirien sukkuloijilta. Nope.

Ei kukaan mieti ystäviä silloin kun rakastuu toiseen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, ei aikuiset ihmiset tarvitse esiliinoja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, ei aikuiset ihmiset tarvitse esiliinoja.

Niin sitä kai voisi olettaa mu mitä seurannu nyky maailman menoa ni koskaan voi tietää kenet sitä tapaa jos ei tunne toista jo entuudestaan ja tiedä millainen tämä on

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on!<3

• Anonyymi
      UUSI

Riippuu syystä miksi niitä ei ole.

• Anonyymi
      UUSI

Tuo red flag -kulttuuri on ihan karannut käsistä.

Jos kerta ei ole hyväksyttyä tuomita ihmisiä sukupuolen, ihonvärin tai vakaumuksen vuoksi, miksi on hyväksyttyä tuomita toinen jonkun sosiaaliseen statukseen liittyvän syyn vuoksi? Julma maailma tämä nykymaailma.

Jos siellä rintakehässä enää on sydäntä, käytä sitä, hyvä ihminen.

• Anonyymi
        UUSI

Tuohon Red-Fläg kulttuuriin ihmisillä ole yksinkertaisesti edes aikaa ja energiaa kuluu muihin asioihin.

• Anonyymi
      UUSI

On ihmisiä, joilla voisi olla vaikka puoli maapalloa ystävinä, niitä on kuitenkin selvästi vähemmän tai ei lainkaan.

• Anonyymi
      UUSI

Red flag enemmänkin jos on liikaa "ystäviä", eihän sellaisella ole aikaa millekään muulle, sinullekaan, kokoajan on pidettävä sitä luotua piiriä yllä.

• Anonyymi
        UUSI

Tuo on kyllä totta. Sitten jos on vielä velvollisuudentuntoinen, omaa aikaa ei jäisi ollenkaan, joten huono ennuste oman voinnin kannalta olisi.

• Anonyymi
        UUSI

Mielestäni se on hyvä merkki jos on ystäviä, eli hänestä pidetään. Mikäli ei ole ystäviä, herää kysymys miksi niitä ei ole ja hyväksyykö silti toisen ystävät.

• Anonyymi
      UUSI

Lihavan ja ruman turha etsiä ketään.
      -kokemus

• Anonyymi
      UUSI

Mulle on ihan sama onko jollain tai hänellä ystäviä/ kavereita. Itse tutustun mielelläni paljon ihmisiin mutta pidän ne aika pintapuolisena ja en tarvitse paljon kavereita/ ystäviä. Ei se ole ihmisen arvon mitta onko niitä paljon, vähän vaiko yhtään.

• Anonyymi
        UUSI

Totta. Kaikin tavoin itsenäinen ihminen voi päättää itse ystävien määrän.

• Anonyymi
      UUSI

On mulla ystäviä mutta he asuvat muualla, enkä tässä iässä oikein uskalla tutustua uusiin ihmisiin. Oon sellanen arka ja hiljainen nainen. En paljon puhu ja jurotan nurkassa. Kukapa minuun haluaisi tutustua.

• Anonyymi
      UUSI

Ei ole ystäviä, en ymmärrä mitä mieskään omillaan tekee.

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
      UUSI

Mitä siitä sitte ei mullakaan ole kavereita on mu riitä sillai aika heillekään toki sitä pidetään punaisena lippuna usein johtuu siitä että ei tule toimeen kenenkään kanssa tai kukaan ei tule hänen kanssaan toimeen harva ottaa huomioon että luotettavuus vaikuttaa kaverisuhteisiinkin ja kokemuksesta tiedän että ihminen joka ei luota oikeastaan keneenkään on mielummin yksin

• Anonyymi
      UUSI

Tai sitten nauttii vain yksinolosta ❤️.

Mn tumma

• Anonyymi
      UUSI

Elämäntilanne voi vaikuttaa.

• Anonyymi
      UUSI

On mulla montakin ystävää, joista sä et vain tiedä. Mutta haluaisin puolison, joka voisi olla se sydänystävä.

• Anonyymi
      UUSI

Muuten vain, että vaikka ei olisi yhtäkään ystävää, niin se ei automaattisesti tarkoita, että olisi takertuja-tyyppi. Luonne voi olla kuin kissalla. Tai jousimies.

• Anonyymi
        UUSI

Nimenomaan takertujat jonkinlaisia ystäviä aina löytävät.

• Anonyymi
      UUSI

Ei haittaa! m>n

• Anonyymi
      UUSI

Ei haittaa.Parempi näin.

• Anonyymi
      UUSI

Ei haittaa ei sillä jää muutenkaan aikaa niille jos aikoo mun kanssa olla 😂

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe