Lieneekö totta, että mm Iisalmelaiset Hyvinvointihallituksen jäsenet ovat 20.10.2025 kokouksessa äänestäneet Iisalmen vanhusten hoitopaikkojen lopettamisen puolesta, mukana mm monta Keskustaa edustavaa edustajaa. Ilmeistä on, että eivät ymmärrä sitä, että heistkin tulee vanhoja. Niin, elleivät kuole nuorina? Hävettää! Onko keskusta luisunut kokoomuksen kelkkaan?
Julkaiskaa pöytäkirja Iisalmen Sanomissa ja tällä palstalla, näin saadaan varmuus asiaan.
Mahtaneeko olla totta?
10
431
Vastaukset
- Anonyymi
Asiasta on myös uutisoitu Vieremän puskaradiossa Herra Kettunen. Kyllä sopii ihmetellä, jos totta lie.
- Anonyymi
Ne on varmaan tarkoittaneet sitä että silloin kun ei ole enää hoidettavia niin silloin ei hoitopaikkoja tarvita mutta . nehän pystyttää ne hoitopaikat nopeasti uudelleen jos arvelevat että tarvitaan. Mistäs minä tiedän mitä suihkittaneet ja mikä haju harhautteena milloinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on varmaan tarkoittaneet sitä että silloin kun ei ole enää hoidettavia niin silloin ei hoitopaikkoja tarvita mutta . nehän pystyttää ne hoitopaikat nopeasti uudelleen jos arvelevat että tarvitaan. Mistäs minä tiedän mitä suihkittaneet ja mikä haju harhautteena milloinkin.
Mitään ei pystytetä sen jälkeen,kun ne on lakkautettu ja se on fakta. Onneksi yksityisillä on hyviä hoitopaikkoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään ei pystytetä sen jälkeen,kun ne on lakkautettu ja se on fakta. Onneksi yksityisillä on hyviä hoitopaikkoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Ilmeisesti Persut olleet taas asialla!
- Anonyymi
Eiköhän ne pöytäkirjat ole julkisia kuka teki mitäkin,sieltä vaan lukemaan.
- Anonyymi
Persut🤣🤣
- Anonyymi
Keskustaan loikannutkin äänesti lääkäripäivystyksen lakkauttamisen puolesta. Että kannattaa muistaa ketä äänestää!
- Anonyymi
Hyvinvointi alueet ja tilalle järkevä kansaa palveleva järjestelmä johon ei kuulu politiikkojen hillotolpat.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585564KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1993625Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182438Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222375Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91268Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT651058- 1021048
- 871038
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181022Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79975