ja sitten se on varmaan vain hetken huuman ja "sen" perässä juoksemista. Niistä kirjoituksista saisi jo monta kirjaa, niin että millähän voisin vakuuttaa, että kyse on todellakin syvästä rakkaudesta.
Naiselle
Olen kirjoittanut sulle sydänverelläni
22
299
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kaunista ❤️
- AnonyymiUUSI
Siitä saisi elokuvan 😅
Kummeliturskaa pyydystämässä 😆 - AnonyymiUUSI
Yksinkertaista, teoilla.
- AnonyymiUUSI
juu, pelkät kauniit sanat eivät riitä, pitää näyttää muillakin tavoin
- AnonyymiUUSI
Voi taidat olla rakas 🥰
- AnonyymiUUSI
Nyt kärryt seis✋️ me nähdään ja me jutellaan. Älä odota älä yliajattele. Lupaa mulle
- AnonyymiUUSI
Ok, pistän kurpitsan parkkiin. Kestääkö kauan? Tiedän laittaa ajan kulumaan ⏳️
- AnonyymiUUSI
Parempi yliajatella kuin että joutuisi myöhemmin katumaan tekojaan tai sanojaan sanoilla loukkaa ni se on loukkaus mitä ei saa tekemättömäksi sanottuja sanoja ei koskaan saa takaisin
- AnonyymiUUSI
Voi sinua... Eihän noista kirjoituksistas edes tiedä keneltä ne on ja kenelle...
- AnonyymiUUSI
Samaa ajattelin sivusta. Nykyisin harvoin edes luen mitään anonyymeiltä.
- AnonyymiUUSI
Joo, ajatukset seis siitä asiasta. Muuten kohta poksahtaa pää tästä yliajattelusta. Kärähtää kohta joku piirikin.
- AnonyymiUUSI
Missä syvä rakkaus tuntuu?
- AnonyymiUUSI
Syänalassa poltteena.
- AnonyymiUUSI
Jos ei sitä tunne koko kehollaan voiko tuntea edes mitään
- AnonyymiUUSI
Kah kun ei yksikään ole kolahtanut minun puhelimeeni.
Marika - AnonyymiUUSI
Et millään jos teot osoittaa muuta se on yhdentekevää vaikka kirjottasit miljoona sivuisen romaanin muka tunteistasi merkityksettömiä sanoja jos teot osoittaa päinvastaista
- AnonyymiUUSI
Miksi kommentoitte niin ilkeästi, mistä se on teiltä pois? Hän purkaa tunteitaan, ettekä edes tiedä mitään hänen tilanteesta eikä siitä , että vastaako hänen sanat ja teot.
- AnonyymiUUSI
Mitä oot kirjoittanut vai tämäkö se nyt oli se sydänverellä vuodatettu tunteiden tulkinta
- AnonyymiUUSI
Olen käynyt terapiassa läpi saamani viestit ym. Jos kirjoitat jonkun kirjan niistä, niin kirjoita sitten hyvä.
- AnonyymiUUSI
Teoilla vasta sitten, kun ollaan yhdessä.
- AnonyymiUUSI
Sillä ehkä että sanot siitä suoraan etkä täällä.
- AnonyymiUUSI
Olen kirjoittanut niin paljon viestejä hänelle, että niistä saisi kirjasarjan. Sitä kaipauksen määrää, mitä olen häntä kohtaan tuntenut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741