Niin tulen käymään ja jään yöksi.
Voitko nainen pukeutua Pikku Myyksi?
26
306
Vastaukset
- Anonyymi
En. Muumiasut eivät sytytä minua.
- Anonyymi
Toki. Alushousuilla vai kommandona mekon alla?
- Anonyymi
Verkkosukkahousut riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verkkosukkahousut riittää.
Ok.
- Anonyymi
pilasit just mun illan
- Anonyymi
Ole hyvä!! 🖕
- Anonyymi
Joku esiintyy toisena avauksissa,,,
- Anonyymi
Jos tämän kerran. Mutta vain jos pukeudut möröksi.
- Anonyymi
Jos sä mies pukeudut Pikku Myyksi ja ilmestyt oven taakse, niin tervetuloa ja ovi aukenee sulle oitis.
- Anonyymi
Ei muumitaloa lukita yöksi 👀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muumitaloa lukita yöksi 👀
Juu, ei voi lukita, kun kaikki muumit ei oo laaksossa
- Anonyymi
Vielä verkkosukkahousut karvasissa säärissä.. 🫣☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä verkkosukkahousut karvasissa säärissä.. 🫣☺️
Ai saakeli, todellinen erotiikantappaja näky
- Anonyymi
On se kumma jos aina pitää vetää jotain roolia että saa
- Anonyymi
Kyllä ärsytäväksi sellaiseksi meille syntyi samana päivänä tyttö kun pikkumyyn ääni kuoli
- Anonyymi
Teillä on siellä nyt oma pikku-Myy 🥰
- Anonyymi
Kuka korvaa äänen vai kuoliko Pikku Myy samalla?
- Anonyymi
Sori... Mies on jo mulla.... En tarvii seuraa🖕
- Anonyymi
Ihmemies kun luet samalla ikäväpalstaa...
- Anonyymi
Toki oothan mun haisuli. 😍
- Anonyymi
Ei kun se oli Mymmeli mutta toki jos sitä haluat. Voisit olla minun iso hattivattini.
Mn tumma - Anonyymi
RIP Elina Salo. 🙏 Ainoa oikea Pikku Myy.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1193694Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai272760Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso72465Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1262328Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani82084- 371667
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es581076Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361000Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 75974Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä48918