Olen pahoillani, mieleeni ei tule muuta kuin haukkumasanoja, kun ajattelen sinua.
En voi kirjoittaa sinulle
10
332
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi sun edes pitäisikään... Evvk! 👋
- Anonyymi
Anna tulla vaan mua haukuttu täällä rumaksi, läskiksi, vammaiseksi, vajakiksi jne.. varmaan nyt jo kuukausi. Eli ei sinällään enää yllätä.
- Anonyymi
Miksi sanot noin, mieti miten kauniisti olen sulle kirjoittanut ja puhunut?
- Anonyymi
Niinhän ne koirat haukkuu paljonkin kun ei muuta osaa😂
- Anonyymi
Anteeksi, en ole pahaa tarkoittanut, vähän ajattelua.
- Anonyymi
Itsepä aiheutit.
- Anonyymi
Puhu hänelle ja selvitä asiat, ehkä rakastatte toisianne enemmän kuin ymmärrät? Et ole ymmärtänyt häntä.
- Anonyymi
No ei voi mitään.
- Anonyymi
Kysyisin vain, että miksi näin?
- Anonyymi
Oletko hiukan herkästi loukkaantuva ihminen, vai mitä ihmettä olen tehnyt sulle niin pahaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 453523
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai693201Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist302985Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1592748En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛122283- 252269
Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141698Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231577Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?31547- 151356