haikailetkin, mutta voin luvata, että kun se päivä tulee, kun pääset tavoitteeseesi, sillä ei ole mitään väliä ja huomaat, että se olikin vain kangastus, joten, nauti matkasta ja jis on pankko luovuttaa, niin luovuta hyvin ja vaali sitä hyvää, mikä sisimässä on, tai pahaa, tai miten ikinä haluat, kunhan muistat palata sorvin ääreen.
Sulla on vaikeaa nyt
15
438
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi minun pitää vain haikailla meitä? Miksi emme voi olla me kuten ennen mies? Rakastan sinua eikä sitä mikään tavoitteeseen pääseminen muut. On asia mitä tahdon kulkea sen matkan kanssasi rakas. Naiselta 💛
- Anonyymi
Sulla se on vaikeaa🤣🤣🤣
- Anonyymi
On vähän, viesti voisi olla ihan itsellenikin ja on monella muullakin vaikeaa tämän pimeän lisääntymisen vuoksi. Pitäisi olla d-vitamiineja syömässä ja mitä vielä.
- Anonyymi
Niinpä.... Päivin kun pystyis unohtaa...
- Anonyymi
Sorvin äärestä palattu kotimaisemiin. Ennen talven tuloa täysikuu valaisi pimeässä virtaavaa vettä kosken kohinaa.
- Anonyymi
En palaa niiden luo jotka olen joutunut hylkäämään.
Ja oma elämä on niin vaikeaa ettei tässä olla mikään sorvin ääres
Vaan mietitään miten voisin poistua helposti ja kivuttomasti ikuisuuteen .- Anonyymi
Tuplasti negatiivinen alkaa muodostaa jo yhtä positiivista, kyllä se siitä.
Tuli mieleen tämä todistus, kun vakavasti masentunut mies sanoi ystävälleen, joka oli myös masentunut, että "kun sua katsoi, niin ajatteli, että minä taisinkin olla vain allapäin!" Kaveri oli siis tosi masentunut.
- Anonyymi
Kenelle naiselle tämä?
- Anonyymi
M naiselle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M naiselle
On se erikoista, että vaikeina aikoina kadotaan, pysäytetään ja tehdään tilanteesta vieläkin vaikeampi. Laitetaan katsomaan peilaajaa, jolle on ilmeisesti annettu väärät ohjeet tai irvikuva.
Realismia vaaditaan, mutta jos tunnustan itselleni pohjia myöden kuinka paskassa tilanteessa olen niin enpä tiedä nousisinko enää huomenna sängystä.
Viime kesä oli kamalin, jonka olen kokenut. Tämän päivän tapaaminen turhin ja samoilla ehdotuksilla joita olen saanut jo vuosia. Realismia tai ei niin rajansa minunkin taipumisella.
- Anonyymi
Voi kun kuulostat tarot tulkitsijalta ja vieläpä sopivasti parodioiden. Sorvin ääreen toki, mutta sinänsä erikoista, että se mikä ilmeisesti olisi muiden mielestä minulle hyväksi, on useimmiten mielstäni helvetillistä. Taro tutlkitsijat eläköötä omanlaistaan elämää ja painukoot helvettiin.
minu nomannäkinen elämä on tiiviisti töissä, parisuhteessa ja onnessa. Ei jossain helvetin vapaaehtoistyössä tai toimettomana. - Anonyymi
Öö okei.
- Anonyymi
Sitten kun luovutan niin vedän itseni hirteen. Ei tarvitse kauaa odottaa.
- Anonyymi
On sinulla kyllä melko harhaiset ajatelmat minusta. Haikailen kyllä mutta että jäisin odottelemaan(?) En koskaan. Jos loukkaat minua kerran, uutta tilaisuutta ei tule. Loukkasit monin tavoin.
Ja mitä tulee työntekoon, sinähän se lusmu taidat olla. Minä käyn 5 päivää viikossa fyysisesti raskaassa työssä ja lisäksi teen iltatyötä. Minulla sentään on työpaikka. - Anonyymi
Aloituksessa oli enemmän viisautta kuin koko muussa palstassa yhteensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 453523
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai693201Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist302985Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1592748En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛122283- 252269
Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141698Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231577Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?31547- 151356