Pystyn siihen niin, että kuvittelen, että rakastelisit mun kanssa.
Myönnän tämän
34
904
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi ihana kun olisimme vain me mies. 💛
- Anonyymi
En ole mies ja tilanne ei ole hyvä mitenkään.
Pahoittelut, että sukupuoli unohtui mainita. - Anonyymi
Olisi, milloin?
- Anonyymi
Tottakai se olisi. Vain mie ja sie. m>n
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahoittelut, että sukupuoli unohtui mainita.Millä tavalla tilanne ei ole hyvä ? kumpikin varattuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla tilanne ei ole hyvä ? kumpikin varattuja?
Siitä huolimatta tahtoisin rakastella sun kanssa ihana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä huolimatta tahtoisin rakastella sun kanssa ihana
Samoin mä haluaisin sun kanssa 🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai se olisi. Vain mie ja sie. m>n
Melkoiset ryhmäorgiat saitte käynnisteltyä. En kyllä yhtää tykkää!
- Anonyymi00040
Anonyymi kirjoitti:
Pahoittelut, että sukupuoli unohtui mainita.Höpsis, tilanne on juuri hyvä
- Anonyymi
Mun mielialat on tällaisia 😄 Välillä tuntuu siltä ja välillä tältä. En ole rakastelemassa 🤭
- Anonyymi
Tulit tämän sitten tänne kertomaan. Ketään ei kiinnosta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on valtavan tärkeä huomata, kun aloitusta tehdessä tunne oli ultimaalisen halukas ja nyt tunne oli ohentunut ja korppuuntunut olemattomiin 🥹
- Anonyymi00028
Anonyymi kirjoitti:
Tämä teesisi on palstasedän monologeja räknäävä esteettinen ja ehtoisa emäntä siinä mielessä paradoksaalinen, että ethän sinä muuta teekään kuin käyt rähisemässä tätä samaa kuvitellen että tavoitat sillä oikean kohteen vai mikä se sana oli. Valitset aina randomilla jonkun kommentin mihin vuodatat tätä samaa soopaa ees taas heijaillen
- Anonyymi
Hmm. Hiihtäminen on aika hankalaa, etenkin ylämäet, mun mielikuvaharjoituksissa mulla on luistimet jalassa.
- Anonyymi
On kivaa ajatella rakastelevansa kaikkien vastaantulevien kanssa työpaikalla pitkin päivää.
Läheisyyden puute aiheuttaa mieleen likaisia temppuja - Anonyymi
ostan aikaasi.
- Anonyymi
Paljonko maksat?
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko maksat?
Sivustasulle en mitään
- Anonyymi
Anna minun tulla sinuun.
- Anonyymi00023
olen nähnyt sinusta vuosien varrella lukuisia junia uskotko
- Anonyymi00024
unia****
- Anonyymi00025
Eli tämä meni Tuomakselle?
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
no ei lähellekään
- Anonyymi00029
Anonyymi00025 kirjoitti:
Oletko sinä tämä omia aloituksiaan kummallisilla kommenteilla kuvittava palstaäijä itse vai joku visioihinsa uskova, joka tekee ns pistokokeita tyrkyttämällä nimiä joita itse tuntee?
- Anonyymi00036
Anonyymi00029 kirjoitti:
Oletko sinä tämä omia aloituksiaan kummallisilla kommenteilla kuvittava palstaäijä itse vai joku visioihinsa uskova, joka tekee ns pistokokeita tyrkyttämällä nimiä joita itse tuntee?
Miksi sitä ilmiöltä muuten kutsutaan kun yksi ”pykoottinen” nk sairastuttaa nk terveet? Yleensä kahden välillä, mutta ilmiö voi laajeta? Joku folie mikä se nyt olikaan deux
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Miksi sitä ilmiöltä muuten kutsutaan kun yksi ”pykoottinen” nk sairastuttaa nk terveet? Yleensä kahden välillä, mutta ilmiö voi laajeta? Joku folie mikä se nyt olikaan deux
It is time to start healing now, brothers
- Anonyymi00027
Ei toimi enää, enkä haluakaan.
- Anonyymi00030
Mikä ei toimi?
Olisi hyvä jos tulisi piste. Tarkentaisitko? - Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mikä ei toimi?
Olisi hyvä jos tulisi piste. Tarkentaisitko?Kuvittelu, unelmointi.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kuvittelu, unelmointi.
Niin, se on väsyttävää, väärin ja kaikkea muutakin.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Niin, se on väsyttävää, väärin ja kaikkea muutakin.
Ei se väärin ollut ketään kohtaan. Tunteet vain muuttui.
- Anonyymi00039
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ei se väärin ollut ketään kohtaan. Tunteet vain muuttui.
Miten ne muuttui?
- Anonyymi00031
Eikö tuo ole ihan luonnollista jos on tunteita toiseen?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis3727123Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai826037Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j2005531Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi844280Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan583507HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok703449Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava63403Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta603368SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha583164Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan393100