Pystyn siihen niin, että kuvittelen, että rakastelisit mun kanssa.
Myönnän tämän
38
1212
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi ihana kun olisimme vain me mies. 💛
- Anonyymi
En ole mies ja tilanne ei ole hyvä mitenkään.
Pahoittelut, että sukupuoli unohtui mainita. - Anonyymi
Olisi, milloin?
- Anonyymi
Tottakai se olisi. Vain mie ja sie. m>n
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole mies ja tilanne ei ole hyvä mitenkään.
Pahoittelut, että sukupuoli unohtui mainita.Millä tavalla tilanne ei ole hyvä ? kumpikin varattuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla tilanne ei ole hyvä ? kumpikin varattuja?
Siitä huolimatta tahtoisin rakastella sun kanssa ihana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä huolimatta tahtoisin rakastella sun kanssa ihana
Samoin mä haluaisin sun kanssa 🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai se olisi. Vain mie ja sie. m>n
Melkoiset ryhmäorgiat saitte käynnisteltyä. En kyllä yhtää tykkää!
- Anonyymi00040
Anonyymi kirjoitti:
En ole mies ja tilanne ei ole hyvä mitenkään.
Pahoittelut, että sukupuoli unohtui mainita.Höpsis, tilanne on juuri hyvä
- Anonyymi
Mun mielialat on tällaisia 😄 Välillä tuntuu siltä ja välillä tältä. En ole rakastelemassa 🤭
- Anonyymi
Tulit tämän sitten tänne kertomaan. Ketään ei kiinnosta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulit tämän sitten tänne kertomaan. Ketään ei kiinnosta!
Kyllä se on valtavan tärkeä huomata, kun aloitusta tehdessä tunne oli ultimaalisen halukas ja nyt tunne oli ohentunut ja korppuuntunut olemattomiin 🥹
- Anonyymi00028
Anonyymi kirjoitti:
Tulit tämän sitten tänne kertomaan. Ketään ei kiinnosta!
Tämä teesisi on palstasedän monologeja räknäävä esteettinen ja ehtoisa emäntä siinä mielessä paradoksaalinen, että ethän sinä muuta teekään kuin käyt rähisemässä tätä samaa kuvitellen että tavoitat sillä oikean kohteen vai mikä se sana oli. Valitset aina randomilla jonkun kommentin mihin vuodatat tätä samaa soopaa ees taas heijaillen
- Anonyymi
Hmm. Hiihtäminen on aika hankalaa, etenkin ylämäet, mun mielikuvaharjoituksissa mulla on luistimet jalassa.
- Anonyymi
On kivaa ajatella rakastelevansa kaikkien vastaantulevien kanssa työpaikalla pitkin päivää.
Läheisyyden puute aiheuttaa mieleen likaisia temppuja - Anonyymi
ostan aikaasi.
- Anonyymi
Paljonko maksat?
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko maksat?
Sivustasulle en mitään
- Anonyymi
Anna minun tulla sinuun.
- Anonyymi00023
olen nähnyt sinusta vuosien varrella lukuisia junia uskotko
- Anonyymi00024
unia****
- Anonyymi00025
Eli tämä meni Tuomakselle?
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Eli tämä meni Tuomakselle?
no ei lähellekään
- Anonyymi00029
Anonyymi00025 kirjoitti:
Eli tämä meni Tuomakselle?
Oletko sinä tämä omia aloituksiaan kummallisilla kommenteilla kuvittava palstaäijä itse vai joku visioihinsa uskova, joka tekee ns pistokokeita tyrkyttämällä nimiä joita itse tuntee?
- Anonyymi00036
Anonyymi00029 kirjoitti:
Oletko sinä tämä omia aloituksiaan kummallisilla kommenteilla kuvittava palstaäijä itse vai joku visioihinsa uskova, joka tekee ns pistokokeita tyrkyttämällä nimiä joita itse tuntee?
Miksi sitä ilmiöltä muuten kutsutaan kun yksi ”pykoottinen” nk sairastuttaa nk terveet? Yleensä kahden välillä, mutta ilmiö voi laajeta? Joku folie mikä se nyt olikaan deux
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Miksi sitä ilmiöltä muuten kutsutaan kun yksi ”pykoottinen” nk sairastuttaa nk terveet? Yleensä kahden välillä, mutta ilmiö voi laajeta? Joku folie mikä se nyt olikaan deux
It is time to start healing now, brothers
- Anonyymi00027
Ei toimi enää, enkä haluakaan.
- Anonyymi00030
Mikä ei toimi?
Olisi hyvä jos tulisi piste. Tarkentaisitko? - Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mikä ei toimi?
Olisi hyvä jos tulisi piste. Tarkentaisitko?Kuvittelu, unelmointi.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kuvittelu, unelmointi.
Niin, se on väsyttävää, väärin ja kaikkea muutakin.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Niin, se on väsyttävää, väärin ja kaikkea muutakin.
Ei se väärin ollut ketään kohtaan. Tunteet vain muuttui.
- Anonyymi00039
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ei se väärin ollut ketään kohtaan. Tunteet vain muuttui.
Miten ne muuttui?
- Anonyymi00031
Eikö tuo ole ihan luonnollista jos on tunteita toiseen?
- Anonyymi00041
Tuut mun luo niin mä n*ssin sua
- Anonyymi00042
Lopeta 😐 Onko sinulle kukaan koskaan sanonut ettei saa yllyttää hullua tms.
- Anonyymi00043
Suuseksin osaaminen varmaan kiinnostaa...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664